Ludzie mokną na deszczu, a starostwo wpuszcza pojedynczo

Ludzie mokną na deszczu, a starostwo wpuszcza pojedynczo
fot. czytelniczka Wczoraj informowano, że sprawy będzie można załatwiać wyłącznie w Biurze Obsługi Interesanta, ale nikt się nie spodziewał, że nie będzie można zaczekać w poczekalni.
istotne.pl powiat bolesławiecki, koronawirus

Czytelnicy denerwują się, że w Starostwie nie można skorzystać z obszernej poczekalni. Ludzie wpuszczani są pojedynczo, choć na dworze pada deszcz.

Starostwo informowało wczoraj co prawda, że wszystkie sprawy będzie można załatwić na podstawie pisemnych wniosków składanych wyłącznie w Biurze Obsługi Interesanta (wejście do budynku A), ale nikt się nie spodziewał, że nie będzie można zaczekać w poczekalni.

Czy stłoczeni ludzie przed wejściem do Starostwa są mniej narażeni na koronawirusa, niż gdyby siedzieli w budynku?

Starostwo na razie nie komentuje sytuacji.

Ludzie w kolejce przed StarostwemLudzie w kolejce przed Starostwemfot. istotne.pl

Aktualizacja 01:30

Prezentujemy odpowiedź Starostwa.

Sytuacja epidemiologiczna jest obecnie wyjątkowo trudna. W tych ekstremalnych warunkach kierownictwo urzędu zdecydowało się zmienić zasady obsługi klientów.

Chodzi wyłącznie o bezpieczeństwo, czyli zminimalizowanie szans zakażenia koronawirusem zarówno klientów, jak i pracowników ze stanowisk bezpośredniej obsługi interesantów. Bardzo prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.

Zachęcamy do kontaktu telefonicznego i za pośrednictwem poczty elektronicznej. Urzędnicy starostwa powiatowego dokładają wszelkich starań aby Państwa sprawy załatwiane były na bieżąco i terminowo.

Jeżeli z jakiś powodów muszą Państwo osobiście przyjść do urzędu, wszystkie sprawy można załatwić na podstawie pisemnych wniosków składanych wyłącznie w Biurze Obsługi Interesanta (wejście do budynku A). 

O załatwieniu Waszej sprawy zostaniecie Państwo poinformowani telefonicznie, a dokumenty będą do odbioru również w Biurze Obsługi Interesanta. Z uwagi na konieczność czasowego wyłączenia korzystania z terminali płatniczych, do dokumentacji sprawy należy dołączyć dowód uiszczenia opłaty.

Ilona Parejko
Wydział Organizacyjny