Bayerische Motoren Werke świętuje Miesiąc Dumy. Miesiąc Dumy (Pride Month) obchodzony jest w rocznicę pierwszych demonstracji osób o mniejszościowej orientacji, które odbyły się 28 czerwca 1969 roku w Greenwich Village w Nowym Jorku. Na stronie obserwowanej przez ponad 20 milionów fanów, właścicieli i miłośników niemieckiego auta zamieszczono tęczową flagę, a na jej tle umieszczono logo BMW. Firma poinformowała swoich fanów, że wierzy w świat bez dyskryminacji oraz o tym, że ani w firmie, ani na kanałach społecznościowych BMW nie ma miejsca na nienawiść lub brak szacunku.
W BMW żyjemy różnorodnością. Wierzymy w kulturę otwartości, w której nikt nie będzie dyskryminowany, uprzywilejowany ani nękany ze względu na pochodzenie etniczne, kolor skóry, narodowość, płeć, religię, niepełnosprawność lub wiek. Wszyscy jesteśmy ludźmi połączonymi czystą przyjemnością z jazdy. Ani w naszej firmie, ani na kanałach społecznościowych nie ma miejsca na nienawiść lub brak szacunku. To powiedziawszy, zachęcamy wszystkich do komentowania i działania w sposób pełen szacunku i przyjazny.
BMW
Pod wpisem, który udostępniono 13 tysięcy razy ukazało się dotychczas ponad 50 tysięcy różnych komentarzy. W Polsce, wśród miłośników BMW, zauważyć można pewną konsternację i niezgodę, chociaż Miesiąc Dumy świętuje wielu polityków, m.in. prezydent Donald Trump i wiele światowych koncernów jak IKEA, Levis, Netfix, Empik, H&M czy Sprite. Ciekawi jesteśmy, jakie jest Wasze zdanie?