Usługa Scan&Go, która przyśpiesza zakupy, ogranicza kolejki przy kasach – bo pozwala nie wyciągać z koszyka wszystkich produktów – była dostępna od 2017 roku tylko w kilku wybranych hipermarketach w Warszawie. Teraz funkcjonuje już w każdym sklepie Carrefour.
Aby skorzystać z usługi Scan&Go potrzebujemy smartfona z systemem operacyjnym Android 4.4 albo iOS 8, lub ich nowszymi wersjami oraz aktualną wersję aplikacji „Mój Carrefour”. Po wybraniu opcji „Scan&Go” z rozwijanego menu bocznego można skanować kody kreskowe produktów za pomocą kamery w telefonie. Zeskanowane produkty są automatycznie dodawane do wirtualnego koszyka, a wartość zakupów jest sumowana. Dzięki temu znamy łączną wartość zakupów i mamy pełną kontrolę nad sumą, którą zapłacimy przy kasie.
Po zeskanowaniu wszystkich produktów należy podejść do kasy, pokazać wygenerowany kod i zapłacić za zakupy w preferowany sposób: gotówką, kartą lub mobilnie z wykorzystaniem portfela elektronicznego. Weryfikacja zeskanowanych wcześniej towarów odbywa się na podstawie algorytmu, dlatego klienci mogą być poproszeni o wyłożenie wybranych produktów na taśmę kasową.