Zakłady Ceramiczne „Bolesławiec” otwierają 25 lipca kolejny sklep firmowy, tym razem w Poznaniu. Z tego powodu w największych telewizjach Wielkopolski zostanie wyemitowana reklama promująca bolesławiecką ceramikę. 40-sekundowy spot przygotował nasz serwis.
„Do tej pory Bolesławcu powstawały reklamy typu „meble, meble, meble”. Dzięki Zakładom Ceramicznym pokazujemy, że również w naszym mieście można robić reklamy profesjonalne, dynamiczne i z fantazją.” mówi producent spotu, Krzysztof Gwizdała.
„Efekt jest naprawdę dobry. Reklama jest ciekawa, ma zabawną puentę. Serwis IstotneInformacje.pl zrobił spot w dwa dni. Inne firmy w Bolesławcu potrzebują tygodnia, a efekty są nieporównywalne.” mówi prezes Zakładów Ceramicznych „Bolesławiec”, Karol Stasik.
Nowy spot Zakładów Ceramicznych „Bolesławiec” będzie emitowany na antenie TVP3 Poznań oraz w Wielkopolskiej Telewizji Kablowej od 21 lipca. W zasięgu obu telewizji mieszka około 2,5 mln ludzi.
(informacja ii)