– Przygotowaliśmy pozytywną akcję, taką jednoczącą, nie dzielącą. Pokazaliśmy, że jesteśmy dumni z Bolesławca i kochamy to miasto – mówi Krzysztof Gwizdała z portalu istotne.pl.
– Reakcje ludzi były pozytywne. Na bieżąco drukowaliśmy odbitki i za darmo je rozdawaliśmy. Niektórzy nie chcieli wierzyć, że dostają coś, za co nie muszą zapłacić – dodaje Grażyna Hanaf, dziennikarka portalu.
– Rozdaliśmy prawie tysiąc kalendarzy, też za darmo. Ludzie dopytywali się o nie. Zdarzyło się nawet, że dwa razy się fotografowali, by podwójnie dostać dodatkowy prezent – mówi Marcin Zabawa, który rozdawał odbitki.
W sobotę w akcji wziął udział prezydent miasta Piotr Roman. Pozował do zdjęć z bolesławianami i turystami. Nawet uczestnicy czarnej Gliniady radośnie fotografowali się w naszej ramce z hasztagiem #kochambolesławiec.
Osoby, które są na zdjęciach, mogą pobrać swoje fotografie w wersji elektronicznej na stronie dniceramiki.pl/foto.
Akcję przeprowadziliśmy dzięki wsparciu Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Bolesławcu. Kalendarze rozdawaliśmy dzięki następującym firmom:
- Alior Bank
- Auto Szyby Gudzowski
- Bertman Serwis Samochodowy
- Biuro Ronin
- BOK-MCC
- Centrum Edukacyjne Opus
- Joanna Kosmetyka
- Metrohouse
- Medycyna estetyczna Adam Gryc
- PWiK
Poniżej kilka przykładowych fotografii. Wszystkie zdjęcia na stronie dniceramiki.pl/foto.