Stawił się na dozór policyjny za… kolegę. Efekt? Grozi mu do dwóch lat więzienia

Dyskusja dla wiadomości: Stawił się na dozór policyjny za… kolegę. Efekt? Grozi mu do dwóch lat więzienia.


  • koko, 2021-02-13 11:12 Cytuj Zgłoś nadużycie

    ale kolega takich to ze świecą szukać

  • Hahaha (hjchl), 2021-02-13 11:38 Cytuj Zgłoś nadużycie

    As debili kurła .. XD

  • 432 (AvUfSr), 2021-02-13 12:10 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A czego się można spodziewać po takich zrytych dzbanach oni powinni ich leczyć bo to kary na nich nie działają .

  • anonim (hjFGN), 2021-02-13 12:42 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jakim cudem oni się zorientowali sorry koleś musieli dostać cynk normalnie te szerloki nie odróżniają swojej dupy od twarzy

  • Rychu, 2021-02-13 15:49 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Najpiękniejsza audi a4 w powiecie przed komendą

  • do ćpuna (anwYM), 2021-02-13 17:16 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (hjFGN) napisał(a):

    Jakim cudem oni się zorientowali sorry koleś musieli dostać cynk normalnie te szerloki nie odróżniają swojej dupy od twarzy

    Mówiłem ci nie bierz piko od Darka bo to świństwo... Zobacz jaki po nim masz zryty beret ćpunie...

  • anonim (hjJb6), 2021-02-13 23:39 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Hahaha (hjchl) napisał(a):

    As debili kurła .. XD

    Debil debilem pogania

  • Łobuz (wo9xn), 2021-02-13 23:47 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ja go ale sztos policja kogos zatrzymala ma zazuty. .A h.....uj z tym te oszolomy nic nie potrafia dzieci biora do sluzby zeby wiecej aut po miescie sie krecilo. Ludzie tu trza chlopa nie 50 kg w mundurze gdzie troche glosniej sam cos powiedzialem przy kontroli i co OOOooooooba juz w aucie

  • Łaciata (wohGW), 2021-02-14 00:40 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ja pierniczę, debil na debilu, ćpun na ćpunie!!! Co się dzieje na tym świecie? Jak żyć?

  • podatnik (AtnIZp), 2021-02-14 01:04 Cytuj Zgłoś nadużycie
    do ćpuna (anwYM) napisał(a):

    Mówiłem ci nie bierz piko od Darka bo to świństwo... Zobacz jaki po nim masz zryty beret ćpunie...

    oj oj panie władzo w godzinach pracy?

  • Heniek (anwYX), 2021-02-14 08:49 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ilość się zgadza, więc o co tyle krzyku. Dał zastępcę bo nie mógł przyjść, trzeba to pochwalić. Wszystko w dobrej wierze zrobił.

  • anonim, 2021-02-14 11:14 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Moim zdaniem celowo to zrobili żeby zająć czymś ich a kolega nie chciał pewnie stracić okazji na przytulenie kasy.

  • 007ciezkopracujaca (AtnIZp), 2021-02-14 22:36 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Heniek (anwYX) napisał(a):

    Ilość się zgadza, więc o co tyle krzyku. Dał zastępcę bo nie mógł przyjść, trzeba to pochwalić. Wszystko w dobrej wierze zrobił.

    zgadzam się KPP jest bardzo zacofane tam siedza tylko stare grzyby nie maja pojęcia jak jest pracować i że czasem człowiek zapier… po 12 godzin i ze nie ma czasu na głupoty jak zadowalnie ego ludzi którzy w przeciwnym razie pozostawali by na bezrobociu

  • xyz, 2021-02-14 23:55 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Sztuka jest sztuka...