Ulotki do mieszkań nie wystarczą na koszt podatnika? Tak będziemy czytać o tych wątpliwych sukcesach przed wyborami co tydzień? Wagony kepiej ludziom dostawców bo tłok często.
Koleje Dolnośląskie z nowym rekordem. Spółka przewiozła w 2023 roku ponad 19 milionów osób
Dyskusja dla wiadomości: Koleje Dolnośląskie z nowym rekordem. Spółka przewiozła w 2023 roku ponad 19 milionów osób.
-
anonim, 2024-01-31 06:00 Cytuj Zgłoś nadużycie
-
anonim (ALlaCc), 2024-01-31 06:51 Cytuj Zgłoś nadużycie
Co to jest 190000000 DB przewiozły 50000000000
-
ZK Polska, 2024-01-31 08:59 Cytuj Zgłoś nadużycie
Dolny Śląsk ma 3 miliony ludzi a oni 19 milionów przewieźli :)
Może lepiej napisać że 19 milionów biletów sprzedali?
A gdzie są pociągi Intercity? Dlaczego nie jeżdżą po międzynarodowej trasie? Dlaczego tylko jeden jedzie jak słońce zajdzie?
Dlaczego miejscówka do Wrocławia w IC kosztuje 25 zł a w KD stanie w przejściu kosztuje 33 zł?
Może dlatego nie jeżdżą? Linia na Hel obsługuje dziennie w sezonie kilka połączeń IC i z Czech, a jest tam tylko jeden tor a u nas na międzynarodowej szynobusy latają :) -
anonim (vkD6H), 2024-01-31 10:27 Cytuj Zgłoś nadużycie
anonim (ALlaCc) napisał(a):
Co to jest 190000000 DB przewiozły 50000000000
A co ma piernik do wiatraka? DB to spółka państwowa w 80cio milionowym państwie obsługująca połączenia krajowe i międzynarodowe. Natomiast KD to spółka samorządowa mająca za zadanie utrzymywać połączenia w regionie dolnośląskim . Nie rozumiesz albo jesteś Januszem co wszystko porównuje na zasadzie " a w Niemczech to mają ..."
-
anonim (vkD6H), 2024-01-31 10:35 Cytuj Zgłoś nadużycie
ZK Polska () napisał(a):
Dolny Śląsk ma 3 miliony ludzi a oni 19 milionów przewieźli :)
Może lepiej napisać że 19 milionów biletów sprzedali?
A gdzie są pociągi Intercity? Dlaczego nie jeżdżą po międzynarodowej trasie? Dlaczego tylko jeden jedzie jak słońce zajdzie?
Dlaczego miejscówka do Wrocławia w IC kosztuje 25 zł a w KD stanie w przejściu kosztuje 33 zł?
Może dlatego nie jeżdżą? Linia na Hel obsługuje dziennie w sezonie kilka połączeń IC i z Czech, a jest tam tylko jeden tor a u nas na międzynarodowej szynobusy latają :)Na prośby dotyczące przetasowania części połączeń Szklarska Poręba/ jelenia góra z trasy przez Wałbrzych i Jaworzynę na trasę Bolesławiec Węgliniec IC jest głuche . Natomiast na połączenia do Zgorzelca są problemy logistyczne czyli obsługa składu na postoju. Nie ma komu tego robić bo PKP Intercity nie ma tam swojej bazy jaka ma w Jeleniej. Jednak przykład darta nocującego w Zgorzelcu pokazuje że można . Na połączenia międzynarodowe w PKP Intercity wciąż brakuje taboru zarówno spalinowego jak i wielosystemowego . Oczywiście dało by się to rozwiązać gdyby PKP Intercity mogło się dogadać z DB a i te drugie nie pozostaje bez winy . Dawniej się dało i były połączenia ze Zgorzelca do Przemyśla czy z Krakowa do Lipska. Uważam że powinny te połączenia wrócić . Tymczasem nie ma pomysłu na szybką linie będąca magistrala jak chodzi o połączenia dalekobieżne i międzynarodowe a szkoda bo potencjał jest.
-
anonim (hjJ8e), 2024-01-31 11:28 Cytuj Zgłoś nadużycie
serio???????????? a ścisk jak sardynki , bilety drogie jak cholera
-
ZK Polska, 2024-01-31 11:48 Cytuj Zgłoś nadużycie
anonim (vkD6H) napisał(a):
Na prośby dotyczące przetasowania części połączeń Szklarska Poręba/ jelenia góra z trasy przez Wałbrzych i Jaworzynę na trasę Bolesławiec Węgliniec IC jest głuche . Natomiast na połączenia do Zgorzelca są problemy logistyczne czyli obsługa składu na postoju. Nie ma komu tego robić bo PKP Intercity nie ma tam swojej bazy jaka ma w Jeleniej. Jednak przykład darta nocującego w Zgorzelcu pokazuje że można . Na połączenia międzynarodowe w PKP Intercity wciąż brakuje taboru zarówno spalinowego jak i wielosystemowego . Oczywiście dało by się to rozwiązać gdyby PKP Intercity mogło się dogadać z DB a i te drugie nie pozostaje bez winy . Dawniej się dało i były połączenia ze Zgorzelca do Przemyśla czy z Krakowa do Lipska. Uważam że powinny te połączenia wrócić . Tymczasem nie ma pomysłu na szybką linie będąca magistrala jak chodzi o połączenia dalekobieżne i międzynarodowe a szkoda bo potencjał jest.
Nie wierzę że IC kieruje się czymś innym niż chęcią zarobku :)
IC jest głuche? DB nie chce zarobić puszczając pociąg przez dziesiątki miast od Zgorzelca po Medykę?
Na Helu też nie ma bazy, nie ma nawet elektryfikacji i jeżdżą. W sezonie urlopowym mają bazę i spalinowe a po sezonie pociągi uciekają do lasu?
A może jest całkiem na odwrót i ktoś ich nie dopuszcza? Jeżeli pociąg IC o 5.30 rano jeździ pusty i go puszczają to nie puszczą o 12 w południe gdzie będzie pełny i można zarobić?
Macie pokrętne tłumaczenie gdzie przewoźnik kieruje się czymś innym niż chęć zarobku a władze województwa kierują się czymś innym niż wygodą pasażera.
Chyba chodzi o te bilety, bo mamy przepaść cenową i jakość usługi między KD a IC.
Planując dłuższą trasę poza województwo musimy kupić w KD bilet za 33 zł + z Wrocławia gdzieś w Polsce a kupując jeden na IC wychodzi że pośrednia podróż do Wrocławia kosztuje 10 zł.
Reklama