znowu? god damn it
Uszkodzona sieć trakcyjna. „Pociągi doznawać będą znacznych opóźnień”. UTRUDNIENIA
Dyskusja dla wiadomości: UTRUDNIENIA na kolei. PKP PLK: Sytuacja stabilizuje się.
-
-
anonim () napisał(a):
Pokaż cytatznowu? god damn it
Na drogach też nie lepiej to wygląda s ciągle sypie .
-
Najwidoczniej trakcja nie lubi śniegu (?)
albo
coś innego jest problemem a zwalają na 10 cm śniegu :)
No bo co to jest za zima? Ani mrozu wielkiego nie ma ani śniegu za dużo.
I cała ta sytuacja świadczy że nie jest ona tak nowoczesna jak nam wmawiają, bo trochę mrozu i trochę ciepła w lecie ją rozwala na łopatki. -
anonim () napisał(a):
Pokaż cytatznowu? god damn it
Się używa to się zużywa. Naturalna kolej rzeczy . A poza tym na głównym chyba dawno nie była uszkodzona ta trakcją więc po co te znowu..
-
Za moich czasów to pasażerowie mieli doznania a teraz czasy się zmieniły i widocznie pociągi je mają ;)
-
Kolej z prawdziwego zdarzenia ma to do siebie że używa ciężkich składów do odśnieżania. Jedzie sobie taki długi towarowy, a że kolej z prawdziwego zdarzenia, to jedzie taki skład często, i odśnieża tor. Nie zdąży napadać i jedzie drugi, co podmuchem i ciężarem śnieg zrzuci.
Tak samo z trakcją, jak jedzie pociąg często to lód na trakcji nie zdąży się utworzyć, i nie mówimy o temperaturach -2 stopnie tylko o wyższych.
KD zabija lekki minus i 10 cm śniegu. Ale co poradzić jak szynobusiki latają od 5 do 23 a w nocy cicho i "zarasta". No i rankiem szynobusik ma ciężko. -
ZK Polska (ALxJnt) napisał(a):
Pokaż cytatKolej z prawdziwego zdarzenia ma to do siebie że używa ciężkich składów do odśnieżania. Jedzie sobie taki długi towarowy, a że kolej z prawdziwego zdarzenia, to jedzie taki skład często, i odśnieża tor. Nie zdąży napadać i jedzie drugi, co podmuchem i ciężarem śnieg zrzuci.
Tak samo z trakcją, jak jedzie pociąg często to lód na trakcji nie zdąży się utworzyć, i nie mówimy o temperaturach -2 stopnie tylko o wyższych.
KD zabija lekki minus i 10 cm śniegu. Ale co poradzić jak szynobusiki latają od 5 do 23 a w nocy cicho i "zarasta". No i rankiem szynobusik ma ciężko.A co ma KD do odśnieżania torów i zbijania lodu z przewodów? Doucz się kto czym zarzadza
-
anonim () napisał(a):
Pokaż cytatA co ma KD do odśnieżania torów i zbijania lodu z przewodów? Doucz się kto czym zarzadza
No właśnie o to chodzi, jak KD nie dojedzie to nie oni są winni tylko ci co tory odśnieżają :)
Właśnie po to się tworzy spółki, że jedna może być ekstra i niewinna a inne są zawsze winne i nieekstra. W Rynku zawsze jest posprzątane a na rogatkach syf, ale w prospektach zawsze Rynek i ratusz jest czysty, więc Bolesławiec jest ładny. -
ZK Polska (ALxJnt) napisał(a):
Pokaż cytatNo właśnie o to chodzi, jak KD nie dojedzie to nie oni są winni tylko ci co tory odśnieżają :)
Właśnie po to się tworzy spółki, że jedna może być ekstra i niewinna a inne są zawsze winne i nieekstra. W Rynku zawsze jest posprzątane a na rogatkach syf, ale w prospektach zawsze Rynek i ratusz jest czysty, więc Bolesławiec jest ładny.Do każdego tira przyczepić pług a nie że zarządca drogi winny a potem pretensje że towar nie dojechał albo pasażerowie. Głupie gadanie. W Warszawie sparaliżowało całe miasto w tym drogi ekspresowe więc drogownictwo też nie jest takie nowoczesne . Kiedy autobusy stanęły w Warszawie. Ludzi ratowało metro . Również transport lotniczy wymaga ciągłego dopieszczania i przy gorszej pogodzę są opóźnienia albo odwołania a więc transport lotniczy jest nie nowoczesny to tak w nawiązaniu również do twojego do poprzedniego postu.
-
-
Nie rozumiem twojego głupiego gadania.
10 cm śniegu to nie jest problem dla kolei, tak samo -2 stopnie celsjusza. Nie porównuj kolei do samolotów i autobusów tylko do kolei sprzed 40, 60, 80 lat. Pociągi jeżdżą przez śnieżną Kanadę, Rosję, USA i jest ok a tylko w Polsce trakcja się co tydzień zrywa i śnieg ją tamuje, a w lecie klimatyzacja pada i pociągi się spóźniają.
I nie wysyłają lokomotywy pługa do 10 cm śniegu :) -
Sorry, taki mamy klimat
-
Bo wicie rozumicie sorry taki klimat