Zniknęły programy w UPC? Zobacz, jak to naprawić

Dyskusja dla wiadomości: Zniknęły programy w UPC? Zobacz, jak to naprawić.


  • kama (ALxcRo), 2019-01-28 18:15 Cytuj Zgłoś nadużycie

    przetestowałam ścieżkę i działa... dziękuję

  • - (ALxabm), 2019-01-28 18:26 Cytuj Zgłoś nadużycie

    W końcu istotne zrobiły cos pożytecznego dla społeczeństwa.

  • S. (ekhHEk), 2019-01-28 18:34 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Na Starzyńskiego nie można zastosować tych porad, bo kablówka nadal nie działa.

  • anonim (ALxaje), 2019-01-28 18:43 Cytuj Zgłoś nadużycie
    kama (ALxcRo) napisał(a):

    przetestowałam ścieżkę i działa... dziękuję

    A za co dziękujesz?,przecież to nie z winy użytkownika!.Powinni powiadomić jakoś,ale nie ,jeszcze odbiorcę obciążyć,a co...Nie wiadomo za co obciążenia co chwilę....

  • anonim (hj2B8), 2019-01-28 18:54 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ja od soboty nie miałam programów i dziś po przeczytaniu na stronie istotne.pl zrobiłam wg instrukcji i wszystko działa. Mieszkam na ulicy Gałczyńskiego. Brawo i dziękuję. Ludzie cztajcie dokładnie to i Wam się uda.

  • anonim (ALxaje), 2019-01-28 19:05 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (hj2B8) napisał(a):

    Ja od soboty nie miałam programów i dziś po przeczytaniu na stronie istotne.pl zrobiłam wg instrukcji i wszystko działa. Mieszkam na ulicy Gałczyńskiego. Brawo i dziękuję. Ludzie cztajcie dokładnie to i Wam się uda.

    A skąd ta instrukcja?...wiadomość...?

  • anonim (ALxJ8N), 2019-01-28 19:34 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (ALxaje) napisał(a):

    A za co dziękujesz?,przecież to nie z winy użytkownika!.Powinni powiadomić jakoś,ale nie ,jeszcze odbiorcę obciążyć,a co...Nie wiadomo za co obciążenia co chwilę....

    O jakich obciążeniach piszesz?Jakoś jestem od początku w UPC i tyle ile na rachunku tyle płace i nic więcej

  • anonim (hj2B8), 2019-01-28 19:41 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Anonimie czytaj uważnie wiadomość napisaną na istotne.pl to będziesz wiedział i będziesz bardzo douczony.

  • Uwaga! (euIrFb), 2019-01-28 22:41 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Dla Państwa informacji. Sprawa dotyczy klientów odbierających telewizję UPC poprzez kartę MediaModuł (zamiast dekodera z pilotem) - operator wprowadził specjalny kod w sygnale kablówki uniemożliwiający edycję listy kanałów. Skutek jest taki, że nie można ustawić listy kanałów w telewizorze według własnych preferencji, kolejność kanałów jest taka, jak w dekoderze UPC. Uważam, że jest to zagranie bardzo nieuczciwe, zwłaszcza, że klienci nie byli wcześniej o tym uprzedzeni. Istnieje natomiast możliwość edycji tzw. listy kanałów ulubionych, ale to nie to samo.
    Informuję też, że dyżurny w UPC nie odpowiada na zgłoszenie telefoniczne pod numerem infolinii 813 813 813.

  • S (ekhzAx), 2019-01-29 09:32 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Istotnie, telefonicznie nie można uzyskać informacji, ale po wejściu na podaną stronę odpowiedź przyszła, że na ul. Starzyńskiego wciąż trwa usuwanie awarii. Do dzisiaj nie ma odbioru.

  • anonim (ALxarg), 2019-01-29 14:49 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (ALxJ8N) napisał(a):

    O jakich obciążeniach piszesz?Jakoś jestem od początku w UPC i tyle ile na rachunku tyle płace i nic więcej

    A o takich; np,ponawiając kolejną umowę zapłaciłem 'aktywację',nie korzystając z pakietu bezpieczeństwa [nie chciałem i nie korzystałem z tego i też nie miałem w umowie] miałem zapłacić za kilka m-cy.A ostatnio dodano ok.3 zł do jednego rachunku.Niewiele,ale pytam za co?.Pytając w biurze za co,nie wiedziano co mi odpowiedzieć.!Żadnych zaległości nie mam...!

  • K9 (euIrFb), 2019-01-29 19:53 Cytuj Zgłoś nadużycie
    S (ekhzAx) napisał(a):

    Istotnie, telefonicznie nie można uzyskać informacji, ale po wejściu na podaną stronę odpowiedź przyszła, że na ul. Starzyńskiego wciąż trwa usuwanie awarii. Do dzisiaj nie ma odbioru.

    Komunikat o usuwaniu awarii na ul. Starzyńskiego istnieje już od dwóch lat, a może dłużej. W zeszłym roku mój teść powiadomił listownie biuro UPC w Katowicach o złej jakości sygnału na kilkunastu kanałach, ale do tej pory nie było odpowiedzi.

  • Ben (euIxgh), 2019-01-31 20:09 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Autorze artykułu, nie mieszaj pojęć PROGRAM i KANAŁ. Swoim niechlujstwem językowym utrwalasz wśród starszych ludzi błędne użycie słowa 'program'.