Obsługa w Mrówce

  • anonim (anwYV), 2020-02-15 20:04 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Cytat: Bezsensowe pytanie miesiąca że ręce opadają.: w piętrowej galerii handlowej podchodzi klient do kasjerki i pyta gdzie jest pierwsze piętro :-D :-D ..pozdrawiam To zdziwienie kasjerki jest hitem miesiąca bo w piętrowej galerii znajduje się normalnie pierwsze piętro, Chyba ,że jest to parterowa galeria.

  • ali (AN0fnc), 2020-02-16 06:31 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Często ostatnio robiłem tam zakupy z racji remontu w domu, nim dobrze się rozejrzałem już stał przy mnie jeden z pracowników, pytając w czym może pomóc. Niektórym wydaje się że są jedynymi klientami i wszyscy pracownicy rzucą się do jej obsługi, niestety ale na jednego pracownika przypadają dziesiątki klientów. Panie przy kasie zawsze miłe a to że wolniej kasują to dla naszego dobra. Pozdrawiam całą obsługę Mrówki i życzę Wam wyrozumiałych klientów.

  • anonim (ALxVCZ), 2020-02-16 07:31 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pracownicy w Mrówce muszą dźwigać worki z cementem.

  • anonim (hjJKM), 2020-02-16 09:08 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ja również jestem zadowolony z zakupów w Mrówce. Będę tam wracać i polecać innym. Wśród kliemtów, natomiast, znajdują się także ludzkie chwasty. Zakupowe mendy, których sensem życia jest uprzykrzanie dnia ekspediemtom, urzędnikom i partnerom. Takiego śmiecia, z gatunku homo sapiens. Łazi toto po sklepach, nadyma się, czerwieni ze złosci zanim przekroczy próg sklepu, czy urzędu. Taki klient nie mówi, on żąda. On nie komunikuje potrzeb, on wynajduje problemy, aby obarczyć nimi obsługę. Wreszcie taki ćwok, nie akceptuje zadnych rozwiazań, ktore proponuje obsluga w ramach prawa konsumenckirgo i dobrej woli. Po, Ekspedientów (płci obojga) zdrawiam goraco wszystkich Sprzedawców i Kupców. Wiedza, o co chodzi.

  • anonim (ALxVbk), 2020-02-16 10:04 Cytuj Zgłoś nadużycie

    "Łubu dubu, Łubudubu niech nam żyje..." - fajne wpisy "zainteresowanych"

  • Lune (A8sv5F), 2020-02-29 22:56 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (hjJKM) napisał(a):

    Ja również jestem zadowolony z zakupów w Mrówce. Będę tam wracać i polecać innym. Wśród kliemtów, natomiast, znajdują się także ludzkie chwasty. Zakupowe mendy, których sensem życia jest uprzykrzanie dnia ekspediemtom, urzędnikom i partnerom. Takiego śmiecia, z gatunku homo sapiens. Łazi toto po sklepach, nadyma się, czerwieni ze złosci zanim przekroczy próg sklepu, czy urzędu. Taki klient nie mówi, on żąda. On nie komunikuje potrzeb, on wynajduje problemy, aby obarczyć nimi obsługę. Wreszcie taki ćwok, nie akceptuje zadnych rozwiazań, ktore proponuje obsluga w ramach prawa konsumenckirgo i dobrej woli. Po, Ekspedientów (płci obojga) zdrawiam goraco wszystkich Sprzedawców i Kupców. Wiedza, o co chodzi.

    Zgadzam się z opinią.

  • End (A8sv5F), 2020-02-29 23:00 Cytuj Zgłoś nadużycie
    tola (hjcL7) napisał(a):

    Zgadzam sie z pania obsluga fatalna

    Proszę się zatrudnić tam, to się okaże, kto jest fatalny.

  • anonim (ALxJrg), 2020-03-01 00:26 Cytuj Zgłoś nadużycie
    End (A8sv5F) napisał(a):

    Proszę się zatrudnić tam, to się okaże, kto jest fatalny.

    To "tam" jest przymus pracy? Niewolnictwo?

  • Łukasz (AB6bjp), 2020-03-09 21:47 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ja często tam robie zakupy i ogólnie jest ok. Jak to mówią jaka praca...

  • mieszkaniec (AE7sut), 2020-03-09 22:52 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A ja uważam,że snujących się po markecie pracowników nie wiadomo po co,jest za dużo.Natomiast kasy,to porażka,zawsze kolejki.Może należało by zatrudnić więcej kasjerek,bo market fajny,obficie zaopatrzony,choć drogi.

  • anonim (ALxJ5B), 2020-03-10 08:32 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Idźcie do "Ślimaka" to zobaczycie jaka tam jest obsługa.

  • asia (qvPKL), 2020-03-10 14:12 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Drodzy klienci skoro nie jesteście zadowoleni z obsługi w tym sklepie, są jeszcze inne więc kto Wam każe tam robić zakupy??Jeżeli coś nie odpowiada nikt na siłę Was tam nie ciągnie. Zanim też zaczniecie oceniać innych popatrzcie najpierw na siebie czy Wy w swojej pracy nie macie słabszego dnia,bądź różnej sytuacji losowej czy rodzinnej?
    Ot jacy idealni jesteście to gratulacje! Jakże łatwo jest ocenić kogoś pomijając siebie!

  • anonim (ALxJ5B), 2020-03-10 15:46 Cytuj Zgłoś nadużycie
    asia (qvPKL) napisał(a):

    Drodzy klienci skoro nie jesteście zadowoleni z obsługi w tym sklepie, są jeszcze inne więc kto Wam każe tam robić zakupy??Jeżeli coś nie odpowiada nikt na siłę Was tam nie ciągnie. Zanim też zaczniecie oceniać innych popatrzcie najpierw na siebie czy Wy w swojej pracy nie macie słabszego dnia,bądź różnej sytuacji losowej czy rodzinnej?
    Ot jacy idealni jesteście to gratulacje! Jakże łatwo jest ocenić kogoś pomijając siebie!

    Droga Obsługo, ci co piszą byli tam dwa razy - więcej nie pójdą - pierwszy i ostatni.
    Konkurencja czyni cuda, Castorama potrzeba, na gwałt.

  • asia (qvPKL), 2020-03-10 17:11 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (ALxJ5B) napisał(a):

    Droga Obsługo, ci co piszą byli tam dwa razy - więcej nie pójdą - pierwszy i ostatni.
    Konkurencja czyni cuda, Castorama potrzeba, na gwałt.

    Gdzie jest napisane, że tam pracuje i zwraca się Pan do mnie ,,Droga Obsługo'' ;D Nie jestem pracownikiem Mrówki, wypowiadam się jako normalny człowiek,bo co niektórym to się troszkę w główce pomieszało uważając się za Bogów...no brawo idealni nieskazitelni ludzie zawsze będą klapać dziobem bardzo niezadowoleni bo ktoś za nimi nie latał z językiem na wierzchu...a może pięty całować mają Ci pracownicy Wam za to że raczyliście akurat tamtego sklepu progi przekroczyć :) śmiech na sali

  • anonim (AreyDA), 2020-03-10 17:39 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Mrówka skorzysta na odejściu i niepowracaniu niektórych ludzi. Ekspedienci będą mieć więcej czasu dla siebie i dla dla spraw, które rozwiązywać będą dla normalnych klientów. Kłapiące dziobami, szpetne i samotne zazwyczaj niewiasty, niech sobie jeżdżą do castoram, obi i innych dyskontów budowlanych.