Chciałem ostrzec wszystkich kupujących sprzęt elektrotechniczny w Lidlu.To już nie ten sprzęt co kiedyś.Słaba jakoś,natomiast w ramach gwarancji,jeżeli sprzęt ulegnie zepsuciu,trzeba kontaktować się z serwisem,który przyjmuje zlecenie i na tym się kończy.Ostatnio zakupiłem szlifierkę,która bardzo szybko uległa awarii,serwis przysłał nową,w której po około 10 minut spalił się silnik.Już trzeci miesiąc piszę i dzwonię do serwisu,przepraszają,obiecują szybkie zajęcie się reklamacją i na tym się kończy.Już żadnego sprzętu w Lidlu nie zakupię,bardzo lekceważące podejście przez serwis.
OSTRZEŻENIE LIDL
-
Bolek (euuDQB), 2021-08-08 12:59 Cytuj Zgłoś nadużycie
-
Mariusz (ALlanB), 2021-08-08 14:58 Cytuj Zgłoś nadużycie
Dyskonty to nie są miejsca od kupowania jakiegokolwiek sprzętu technicznego czy elektronicznego.
-
zenek (vkJbh), 2021-08-08 15:15 Cytuj Zgłoś nadużycie
A ja kupiłem młotowiertarkę, zrobiłem nią całą budowę a jak przed upływem gwarancji nawaliła/ bo miała już po tym co zrobiła/ do tego prawo to bez problemu zaproponowali mi zwrot gotówki na co zresztą przystałem. Przynajmniej tak było kiedyś.
-
anonim (vk2xA), 2021-08-08 22:30 Cytuj Zgłoś nadużycie
Zacznijcie kupować rzeczy w sklepach do tego przeznaczonych: w spożywczych kupujcie artykuły spożywcze, w chemicznych chemię, w drogeriach środki higieny osobistej, w sklepach elektronicznych elektronikę, a w aptekach leki i nie będzie płaczu, że to i tamto.
-
anonim (ArePpl), 2021-08-09 08:19 Cytuj Zgłoś nadużycie
zenek (vkJbh) napisał(a):
A ja kupiłem młotowiertarkę, zrobiłem nią całą budowę a jak przed upływem gwarancji nawaliła/ bo miała już po tym co zrobiła/ do tego prawo to bez problemu zaproponowali mi zwrot gotówki na co zresztą przystałem. Przynajmniej tak było kiedyś.
zgadza sie - tak bylo kiedys....
-
ZK Polska, 2021-08-09 09:01 Cytuj Zgłoś nadużycie
Jeżeli konsument składa reklamację na podstawie rękojmi, podmiotem odpowiedzialnym za powstałe wady jest sprzedawca – i to do niego należy skierować pismo reklamacyjne.
Jego dane znajdują się m.in. na paragonie fiskalnym, który kupujący powinien – co do zasady – otrzymać wraz z towarem.Rękojmia jest ustawowo uregulowanym sposobem dochodzenia roszczeń. Przedsiębiorca nie może w żaden sposób odmówić przyjęcia reklamacji, jeżeli nie wynika to wprost z przepisów.
Rękojmią są objęte wszystkie towary konsumpcyjne.
-
anonim (qW94X), 2021-08-14 08:28 Cytuj Zgłoś nadużycie
anonim (vk2xA) napisał(a):
Zacznijcie kupować rzeczy w sklepach do tego przeznaczonych: w spożywczych kupujcie artykuły spożywcze, w chemicznych chemię, w drogeriach środki higieny osobistej, w sklepach elektronicznych elektronikę, a w aptekach leki i nie będzie płaczu, że to i tamto.
Takis cwany?
To gdzie mam kupic wiertarko-wktetarke?
Liroy i casto odpada- to markety budowlane... -
anonim (ANymDy), 2021-08-14 08:46 Cytuj Zgłoś nadużycie
Może w księgarni?
-
anonim (qW94X), 2021-08-14 09:13 Cytuj Zgłoś nadużycie
anonim (ANymDy) napisał(a):
Może w księgarni?
Odpowiedz godna wyborcy dzisiejszej wladzy....
Reklama