OSTRZEŻENIE LIDL

  • Bolek (euuDQB), 2021-08-08 12:59 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Chciałem ostrzec wszystkich kupujących sprzęt elektrotechniczny w Lidlu.To już nie ten sprzęt co kiedyś.Słaba jakoś,natomiast w ramach gwarancji,jeżeli sprzęt ulegnie zepsuciu,trzeba kontaktować się z serwisem,który przyjmuje zlecenie i na tym się kończy.Ostatnio zakupiłem szlifierkę,która bardzo szybko uległa awarii,serwis przysłał nową,w której po około 10 minut spalił się silnik.Już trzeci miesiąc piszę i dzwonię do serwisu,przepraszają,obiecują szybkie zajęcie się reklamacją i na tym się kończy.Już żadnego sprzętu w Lidlu nie zakupię,bardzo lekceważące podejście przez serwis.

  • Mariusz (ALlanB), 2021-08-08 14:58 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Dyskonty to nie są miejsca od kupowania jakiegokolwiek sprzętu technicznego czy elektronicznego.

  • zenek (vkJbh), 2021-08-08 15:15 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A ja kupiłem młotowiertarkę, zrobiłem nią całą budowę a jak przed upływem gwarancji nawaliła/ bo miała już po tym co zrobiła/ do tego prawo to bez problemu zaproponowali mi zwrot gotówki na co zresztą przystałem. Przynajmniej tak było kiedyś.

  • anonim (vk2xA), 2021-08-08 22:30 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Zacznijcie kupować rzeczy w sklepach do tego przeznaczonych: w spożywczych kupujcie artykuły spożywcze, w chemicznych chemię, w drogeriach środki higieny osobistej, w sklepach elektronicznych elektronikę, a w aptekach leki i nie będzie płaczu, że to i tamto.

  • anonim (ArePpl), 2021-08-09 08:19 Cytuj Zgłoś nadużycie
    zenek (vkJbh) napisał(a):

    A ja kupiłem młotowiertarkę, zrobiłem nią całą budowę a jak przed upływem gwarancji nawaliła/ bo miała już po tym co zrobiła/ do tego prawo to bez problemu zaproponowali mi zwrot gotówki na co zresztą przystałem. Przynajmniej tak było kiedyś.

    zgadza sie - tak bylo kiedys....

  • ZK Polska, 2021-08-09 09:01 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jeżeli konsument składa reklamację na podstawie rękojmi, podmiotem odpowiedzialnym za powstałe wady jest sprzedawca – i to do niego należy skierować pismo reklamacyjne.
    Jego dane znajdują się m.in. na paragonie fiskalnym, który kupujący powinien – co do zasady – otrzymać wraz z towarem.

    Rękojmia jest ustawowo uregulowanym sposobem dochodzenia roszczeń. Przedsiębiorca nie może w żaden sposób odmówić przyjęcia reklamacji, jeżeli nie wynika to wprost z przepisów.

    Rękojmią są objęte wszystkie towary konsumpcyjne.

  • anonim (qW94X), 2021-08-14 08:28 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (vk2xA) napisał(a):

    Zacznijcie kupować rzeczy w sklepach do tego przeznaczonych: w spożywczych kupujcie artykuły spożywcze, w chemicznych chemię, w drogeriach środki higieny osobistej, w sklepach elektronicznych elektronikę, a w aptekach leki i nie będzie płaczu, że to i tamto.

    Takis cwany?
    To gdzie mam kupic wiertarko-wktetarke?
    Liroy i casto odpada- to markety budowlane...

  • anonim (ANymDy), 2021-08-14 08:46 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Może w księgarni?

  • anonim (qW94X), 2021-08-14 09:13 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (ANymDy) napisał(a):

    Może w księgarni?

    Odpowiedz godna wyborcy dzisiejszej wladzy....