Problem z reklamacjami po parkowaniu przy Jeleniogórskiej? Czytelnik: „To nadużycie”

Dyskusja dla wiadomości: Problem z reklamacjami po parkowaniu przy Jeleniogórskiej? Czytelnik: „To nadużycie”.


  • Tomek (ANyp7J), 2022-05-07 13:04 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (hjJzA) napisał(a):

    Ten Sawicki chyba od 30 lat "pomaga"
    Konsumentom. Cisza,samozadowolenie urzędnicze,trwanie na stołku.

    Wszystko da się zmienić. Wybory niebawem.

  • Gupki (ANUjd5), 2022-05-13 20:35 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Co za jaja z tym parkingiem, na szczęście mój brat w UOKiK pracuje :)

  • Lol (Ak5J0q), 2022-07-12 23:48 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Szanowni Państwo, jeżeli chcą państwo uniknąć opłaty dodatkowej to: 1. Nie należy składać reklamacji. 2. Na wezwanie do zapłaty należy odpisać, że nie jest się strona postępowania, gdyż w tym czasie inna osoba była kierującym pojazdem. Oczywiście tej osoby nie trzeba wskazywać. Nie ma takiego obowiązku. 3. Gdyby firma jednak dalej chciała wyłudzić od Was opłatę dodatkowa w sądzie, należy złożyć sprzeciw, w którym należy uzasadnić to dokładnie jak w pkt. 2. 3. Po sprawie. 4. Zgłaszajcie wszystko do UOKiK, opisując swoją historie odręcznie.

  • anonim (hjcd5), 2022-07-13 05:38 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Złodeieje

  • anonim (qnBSx), 2022-07-13 08:34 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Też zostałam ukarana mandatem.
    Zapłaciłam gdyż takie małe szare żuczki nic nie wywalczą.
    Juz nie robię zakupów w Starej Mleczarni
    Państwo też zmieńcie miejsce zakupów.

  • anonim (hjcdW), 2022-07-13 10:29 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Złodzieje i tyle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! na pks to samo, uważajcie okaradają ludzi do zera ... robić zakupy tam gdzie jest darmowy parking bez biletów i dupereli i tyle

  • Ja (ANu9BK), 2023-09-21 15:09 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Może odgrzewany kotlet,ale podzielę się z państwem historia z wczoraj..
    Otóż zaparkowałam swój samochód na tym parkingu i udałam się na zakupy.Bilet wskazywał daną godzinę,o której kończy się czas..Po powrocie do samochodu zauważyłam za wycieraczką powiewający mandat,spóźnienie moje wynosiło 12 min,więc stwierdziłam że niestety ale jest to moja wina i trzeba będzie mandat zapłacić,co też uczyniłam.
    Na długim mandacie jest napisane,że przed upływem 7 dni kwota mandatu 90zł,po tym terminie 200zł. Gdyby nie to ,że promocja w jednym ze sklepów przy owym parkingu zapewne bym tam dziś nie pojechała..Pobierając bilet uwagę moją przykuła godzina na bilecie,która różniła się od faktycznej w telefonie o całe 14 minut,stanęłam jak wryta.
    Pan pobierający po mnie bilet potwierdził to samo.
    Na to wszystko podeszła pani niczym nie przypominająca kontrolera biletów, bez kamizelki z identyfikatorem.Zapytana o ową sytuację stwierdziła, okazała zdziwienie a po chwili,że powiadomi przełożonych o tym fakcie ,a na wczorajszą sytuację żebym złożyła reklamację.Też tak uczyniłam,ale jaką odpowiedź otrzymam,nie wiem.
    Wiem jedno,że tej sprawy tak nie zostawię.Jest to jawne okradanie ludzi,a ilu zapłaciło lub zapłaci mandat??

    Sprawdzajcie czas na bilecie z czasem w telefonie,bo ten jest najbardziej wiarygodny i róbcie dokumentację fotograficzną.

Reklama