Znany publicysta o mandacie wystawionym w Bolesławcu: „Państwo ordynarnie łupi obywateli”

Dyskusja dla wiadomości: Znany publicysta o mandacie wlepionym w Bolesławcu: „Państwo ordynarnie łupi obywateli”.


  • Jkk (qW9YB), 2022-02-23 16:41 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Państwo nie łupi obywateli, tylko z mozołem ciuła na te wszystkie podwyżki, plusy, trzynastki, wyrównania dla posłów i ch… wie co jeszcze. A pisowcy wyborcy cierpią, płaczą, płacą i popierają ten polskoładowy bajzel:(

  • anonim (vkJKW), 2022-02-23 17:29 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Klk (qW9YB) napisał(a):

    Gościu ma rację. Skoro zapory się podnoszą to znaczy ze zagrożenia nie ma bo jakby było to by się nie podnosiły

    No właśnie jak jest żółte światło to zagrożenie nią praktycznie nie ma i można jechać bo gdyby zagrożenie je było to by się świeciło czerwone . Po to są przepisy żeby je przestrzegać . Zapory często są taranowanie i niszczone przez bezmyślnych kierowców pchających się na przejazdy bo już " mogę " albo " jeszcze zdążę " . Uszkodzenie przejazdu ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo ale co tam on już pojechał teraz niech się martwą inni . Po to się świeci czerwone światło ponieważ zapory muszą się podnieść całkowicie do góry . Ale zawsze jakiś Janusz uzna że wszystko jest bez sensu i to potem bez sensu skomentuje Ludzie często ruszają szybciej zachaczajac i uszkadzając szlabany szczególnie kierowcy busów i pojazdów ciężarowych.

  • Tedi (AE4gPK), 2022-02-23 18:12 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Są pŕzepisy ,i trzeba sie ich trzymac,a Pan Warzecha powinien przejsc ponownie egzaminy ,bo.nie ma racji,bardzo dobrze ze są tak wysokie mandaty ,moze jeszcze za niskie bo dalej oszolomy pędzą przez Boleslawiec ,i stanowią bardzo duze zagrozenie ....

  • Ewa (qnBGY), 2022-02-23 19:53 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A o ile szybciej byłby w pracy,o 1 czy 2 minuty?To chyba najdroższa minuta w jego życiu. Wszyscy którzy jadą zbyt szybko albo nie stosują się do przepisów na drodze tak głupio się tłumaczą .

  • anonim, 2022-02-23 20:08 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Na niektórych przejazdach światła celowo świecą się jeszcze 5 sekund po podniesieniu szlabanów aby pis mógł więcej grabić.
    Np przejazd w Godzieszowie.

  • tadeusz (ALxJsT), 2022-02-23 20:29 Cytuj Zgłoś nadużycie

    a czy wolno na czerwonym wjeżdżać na skrzyżowanie a przecież to jest skrzyżowanie tylko bardziej niebezpieczne

  • anonim, 2022-02-23 22:04 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Taki on prawicowy jak PiS.

  • Reklama

  • Johnny Bravo (ALlaWK), 2022-02-24 02:26 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Klk (qW9YB) napisał(a):

    Gościu ma rację. Skoro zapory się podnoszą to znaczy ze zagrożenia nie ma bo jakby było to by się nie podnosiły

    Zapraszam tego pana co to wielkim publicysta jest oraz innych mądrych inaczej do logicznego myślenia oraz do lektury na temat przepisów załączania i wyłączania samoczynnej sygnalizacji przejazdowej jak działa i dlaczego może światło czerwone nie zgasnąć a szlaban opuści się spowrotem zanim podniesie się do końca .
    Są konkretne wymogi czasowe w stosunku do prędkości na danym szlaku kolejowym - wymagany czas sygnalizacji oraz zwłoka opuszczenia szlabanu rogatki itd.. i stąd się może zdarzyć że szlaban opuści się ponownie ..

  • Piotr (elXXKr), 2022-02-24 09:50 Cytuj Zgłoś nadużycie

    No to ograniczenie prędkości nas nie obowiązuje bo przecież jak się spieszymy do pracy to możemy łamać przepisu
    Wariantów.zakaz to zakaz i tyle.

  • Johnny Bravo (ALlaWK), 2022-02-24 20:09 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Chodzi mi o dopuszczalna prędkość pociągu na szlaku kolejowym , nie samochodów. Im ona jest wyższa tym wczesniej będą się zamykać rogatki.
    No to teraz dla dociekliwych.. może się zdarzyć tak że pociąg który zjechał z czujników otwarcia szlabanu już po przejechaniu przejazdu podał sygnał otwarcia do sterownika rozjazdu. Szlaban podnosi się kilka sekund i jeszcze zawsze sekundę dwie może trwać czerwone światło i dlatego cały czas ono mruga podczas podnoszenia rogatek bo w tym czasie z przeciwnej strony, albo też z tego samego kierunku po tym samym torze albo po drugim torze może zbliżać się drugi pociąg który już uruchomił czujnik zamknięcia rogatek w następstwie światło czerwone nie gaśnie szlabany opadają i w tym momencie cwaniaki którzy uważają że nie ma zagrożenia mają pełne gacie stojąc na środku przejazdu i widząc że rogatki opadają.
    Kto ma jeszcze wątpliwości ?
    Czas minimalny od czujnika sygnalizacji do momentu wjazdu na przejazd jedno dwutorowy to 30-60 sekund . Zależy od rodzaju i warunków przejazdu.

  • anonim (AE4Vn0), 2022-02-24 21:01 Cytuj Zgłoś nadużycie

    tu widać ,kto ma w głowie olej ,to idzie do pracy na kolej

  • Johnny Bravo (ALlaWK), 2022-02-25 00:05 Cytuj Zgłoś nadużycie

    I znaFca zamilkł hehe xDDzd a tak ciekaw byłem co on na to.. .

  • anonim, 2022-02-25 08:27 Cytuj Zgłoś nadużycie
    Johnny Bravo (ALlaWK) napisał(a):

    Chodzi mi o dopuszczalna prędkość pociągu na szlaku kolejowym , nie samochodów. Im ona jest wyższa tym wczesniej będą się zamykać rogatki.
    No to teraz dla dociekliwych.. może się zdarzyć tak że pociąg który zjechał z czujników otwarcia szlabanu już po przejechaniu przejazdu podał sygnał otwarcia do sterownika rozjazdu. Szlaban podnosi się kilka sekund i jeszcze zawsze sekundę dwie może trwać czerwone światło i dlatego cały czas ono mruga podczas podnoszenia rogatek bo w tym czasie z przeciwnej strony, albo też z tego samego kierunku po tym samym torze albo po drugim torze może zbliżać się drugi pociąg który już uruchomił czujnik zamknięcia rogatek w następstwie światło czerwone nie gaśnie szlabany opadają i w tym momencie cwaniaki którzy uważają że nie ma zagrożenia mają pełne gacie stojąc na środku przejazdu i widząc że rogatki opadają.
    Kto ma jeszcze wątpliwości ?
    Czas minimalny od czujnika sygnalizacji do momentu wjazdu na przejazd jedno dwutorowy to 30-60 sekund . Zależy od rodzaju i warunków przejazdu.

    Taaak. W Godzieszowie po drugim torze...
    A światełko jeszcze pięć sekund od podniesienia szlabanu.
    I kasa leci dla pisowców. Czysty biznes a nie jakieś tam bezpieczeństwo.

  • Johnny Bravo (hjcCs), 2022-02-25 11:34 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim () napisał(a):

    Taaak. W Godzieszowie po drugim torze...
    A światełko jeszcze pięć sekund od podniesienia szlabanu.
    I kasa leci dla pisowców. Czysty biznes a nie jakieś tam bezpieczeństwo.

    W żadnym artykule nie jest napisane czy to było w Godzieszowie, a na fotografii głównej artykułu z 22 jest przejazd na Polnej czyli zdarzenie miało na tym przejeździe. Więc nie wiem po co ta dostawą.
    Ale oczywiscie przy przejazdach jedno torowych można by dyskutować zwłaszcza jeżeli są poza obrębem stacji i bocznic gdzie nie prowadzi się ruchu manewrowego , tylko ruch liniowy .
    Zazwyczaj czujniki powinny być usytuowane zaraz za zjazdem z takiego przejazdu.

  • Krzysztof (qnQnG), 2022-02-25 11:48 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Niedawno stałem przed zamkniętymi zaporami a przede mną kilka samochodów. Pociąg przejechał i zapory zaczęły się podnosić ale światło nie zgasło. Pierwsi kierowcy zaczęli jechać. Przejazd jest wielotorowy (Jaśkowice legnickie) . Jakież było moje rozbawienie jak zobaczyłem trzy auta na środku przejazdu i wtedy zapory po otwarciu się tylko do połowy zaczęły ponownie opadać . Trzeba było zobaczyć co wyrabiali ci "kierowcy" aby uciec z przejazdu.
    Po chwili przejechał następny pociąg.
    Gratuluję panu dziennikarzowi krzewienia takiej cwaniackiej kultury jazdy.

Reklama