materiał promocyjny

Co zrobić, gdy popsuje się drukarka?

Naprawa drukarki
fot. regulservis.pl Dobrze i sprawnie działający sprzęt biurowy to podstawa funkcjonowania całego biura. W razie awarii, warto szybko skontaktować się ze sprawdzonym punktem serwisowym, dzięki czemu unikniemy kosztownego i niewygodnego przestoju w działalności całego biura.
istotne.pl 1 komputer, miasto legnica

Reklama

Kiedy zepsuje się drukarka..

Przyczyn awarii drukarek może być bardzo wiele. Mogą to być kłopoty z tonerem, kłopotliwe utknięcie papieru wewnątrz urządzenia albo inne uszkodzenie mechaniczne. Drukarki komputerowe nie są skomplikowanymi urządzeniami i większość podstawowych prac operacyjnych takich jak wymiana tonera czy atramentu oraz usunięcie papieru możemy wykonać sami. Jeśli jednak tylko zauważymy, że usunięcie problemu przerasta nasze możliwości, nie dotykajmy już urządzenia. W takich wypadkach warto zadzwonić po pomoc fachowca. Nieumiejętnie przeprowadzona naprawa może nawet prowadzić do nieodwracalnego uszkodzenia urządzenia. Jeśli drukarka objęta jest jeszcze gwarancją producenta, być może przysługuje nam bezpłatna naprawa gwarancyjna. Jeśli nasze biuro wyposażone jest w urządzenia marki Brother, na pomoc przyjdzie nam autoryzowany serwis Brother, który naprawi uszkodzone urządzenie za pomocą oryginalnych, dedykowanych części. Pamiętajmy, że naprawa taka nie przerywa biegu okresu gwarancyjnego, warto więc korzystać z takiej możliwości.

Urządzenia biurowe zawsze sprawne

Dbałość o utrzymywanie komputerów, drukarek i kopiarek w dobrym stanie jest bardzo ważna dla działalności każdego biura. Dlatego też każdorazowa naprawa komputerów powinna być przeprowadzania przez sprawdzonych fachowców. Profesjonalne punkty serwisowe współpracujące z największymi markami, takie jak http://regulservis.pl/ gwarantują szybkie, sprawne i rzetelne przeprowadzanie napraw, także tych gwarancyjnych. Nie warto powierzać napraw sprzętu biurowego przypadkowym osobom, ponieważ każda niekompetentna naprawa może prowadzić do dalszych awarii, a co za tym idzie – do dalszych przestojów w pracy biura. Ponadto, wybór jednej, konkretnej firmy do obsługi całego biura pozwala na dogodne negocjowanie warunków cenowych oraz elastyczne warunki współpracy z serwisem, zwłaszcza przy współpracy długofalowej. Takie postępowanie pozwala na duże oszczędności w dłuższej perspektywie. Z tego samego powodu niezwykle ważne jest dokonywanie regularnych przeglądów serwisowych i konserwacji sprzętu. Dzięki temu nie tylko rzadziej będzie on ulegał awariom ale także dłużej posłuży nam w nienagannym stanie, pozwalając uniknąć kosztownych zakupów nowych urządzeń i niewygodnych przestojów w pracy.

Reklama