materiał promocyjny

Jak szybko stworzyć landing page?

Człowiek z banerem
fot. landingi.com Dzięki landing page możliwe jest zwiększenie zainteresowania promocją lub produktami, które oferuje sklep internetowy. Strona docelowa wspiera osiąganie celów marketingowych, dlatego warto zainwestować w stworzenie landingu, który skłoni odbiorców do określonego zachowania.
istotne.pl 1 internet, miasto jelenia góra

Reklama

Jak zaprojektować landingi, które będą oddziaływać na klientów?

Sprawdzone szablony to podstawa

Niemalże każdy użytkownik Internetu spotkał się z licznymi stronami docelowymi, choć nie zawsze wiedział, że witryny, na które trafił, określa się tym mianem. Landing page mogą promować określony produkt i wspierać jego sprzedać, pozyskiwać nowych klientów, bądź pomagać w realizacji innego celu biznesowego. Przykładowo, po kliknięciu w reklamę w mailu bądź na jednym z portali społecznościowych, użytkownik jest odsyłany do strony docelowej, na której może zakupić produkt lub zamówić usługę.

Aby landing page przyniosło określone rezultaty, wskazane jest korzystanie ze sprawdzonych rozwiązań dotyczących projektowania stron docelowych. Możliwe jest tworzenie stron na podstawie szablonów, które można modyfikować i personalizować zgodnie z potrzebami danej firmy. Dzięki personalizacji szablonu, możliwa jest konwersja odwiedzających klientów, co pozwala trafić do odpowiedniej grupy docelowej. Intuicyjny edytor sprawia, że landing page powstaje nawet 4 razy szybciej niż strona docelowa tworzona od podstaw bez użycia szablonu.

Co cechuje skuteczną stronę docelową?

Podczas projektowania strony docelowej powinno się zadbać o elementy, które zwiększą skuteczność prowadzonej kampanii produktowej lub sprzedażowej. Przede wszystkim na landing page powinien znaleźć się zachęcający nagłówek, który zachęci do pozostania na stronie i zapoznania się z ofertą. Oferta powinna być przedstawiona krótko i treściwie, gdyż zbyt duża ilość tekstu zniechęca do czytania. Kilka zdań podkreślających korzyści płynące z zakupienia produktu lub usługi sprawia, że zainteresowanie ofertą jest o wiele większe niż gdy odbiorca napotyka na długi opis ze skomplikowaną terminologią. Dodatkowym atutem landing page jest atrakcyjne zdjęcie, oddające rzeczywisty wygląd produktu lub nawiązujące do świadczonej usługi. Dobre efekty przynosi również przycisk call to action, który zachęca do wykonania określonej czynności. Ważne jest pamiętanie o umieszczeniu danych kontaktowych w widocznym miejscu na stronie docelowej, gdyż ich brak lub słaba widoczność może podważyć wizerunek firmy lub sklepu internetowego w oczach odbiorców. Przykładowo, landing page bez danych kontaktowych może zostać odebrany jak fałszywa wiadomość.

Reklama