Chybiony pomysł: niewypalony kubek i odzież w groszki reklamują Święto Ceramiki

Chybiony pomysł: niewypalony kubek i odzież w groszki reklamują Święto Ceramiki
fot. UM Bolesławiec / BOK-MCC / Newsweek Plakat, który firmuje największe targi ceramiczne w Polsce, jest nietrafiony. Brak na nim produktu, który chcemy zareklamować, czyli pięknej, bolesławieckiej ceramiki.
istotne.pl plakat, dni ceramiki

Jeśli turyści mają przyjechać do Bolesławca, to po to, żeby kupić ceramikę. To ona wyróżnia nas na mapie Polski i świata. Niestety na plakacie promocyjnym jest tylko para ludzi przy szarym kubku w serduszka. Ubrani: ona w koszulę, on w krawat w groszki. Pewnie jacyś bolesławianie skojarzą parę z plakatu z Miss i Misterem zeszłorocznego święta, ale ludzie z Polski nie będą tego rozumieli. I nikt nie skojarzy tego z targami ceramicznymi w Bolesławcu.

Nie wiadomo też, po co na reklamie jest napis po angielsku, skoro to wersja plakatu publikowana w polskich mediach, których obcojęzyczni ludzie nie czytają.

Co sądzisz o reklamie Święta Ceramiki?
to nietrafiony pomysł
84.30
dobrze promuje targi
8.07
jest taka sobie
7.62

Na domiar złego strona internetowa, której adres jest widoczny na reklamie, jest słabo przystosowana do smartfonów. Połowa ludzi przestanie ją oglądać z powodu dyskomfortu. Program na stronie jest tak mały, że nie da się go odczytać, bo zdjęcia z programem nie da się powiększyć. Na stronie internetowej panuje informacyjny bałagan. Osobie z zewnątrz ciężko będzie się zorientować, co jest ważne na święcie i po co warto do nas przyjechać.

Szkoda, że miasto nie potrafi przygotować profesjonalnej i konkretnej strony internetowej oraz reklamy największego naszego święta.

Co wy sądzicie na ten temat?