Kubki z Ceramiki Artystycznej w TVN-ie. Tak się promuje Bolesławiec!

Kubki z Ceramiki Artystycznej w TVN-ie. Tak się promuje Bolesławiec!
fot. kadr z programu TVN24 Takiej promocji może pozazdrościć Ceramice Artystycznej wiele firm. Spółdzielnia znakomicie zachwala swoje wyroby, a przy okazji promuje Miasto Ceramiki, gdzie firma ma swoją siedzibę.

Wszystko zaczęło się od zaproszenia żołnierzy amerykańskich na wycieczkę do Spółdzielni Rękodzieła Artystycznego. Tematem – za sprawą bolesławieckiego dziennikarza tej stacji Andrzeja Stefańczyka – zainteresowały się telewizje TVN24 i TVN.

17 lutego w trakcie wielu wejść na żywo miliony widzów miały okazję zobaczyć wizytę amerykańskich żołnierzy w Ceramice Artystycznej. Zarówno młodzi Amerykanie, jak i dziennikarze telewizji byli zachwyceni tym, jak powstaje bolesławiecka ceramika. Nawet Olga Bierut, reporterka TVN24, spróbowała trudnej sztuki zdobienia ceramiki.

Temat okazał się tak interesujący, że prowadzący program ze studia w Warszawie Radosław Mróz zasugerował, że taki kubek przydałby się w redakcji.

Zarząd Spółdzielni Rękodzieła Artystycznego postanowił odpowiedzieć na sugestię dziennikarza. Główni projektanci firmy stworzyli specjalną edycję kubków dla telewizji TVN24 oraz TVN. Kubki są sygnowane nazwami konkretnych programów emitowanych na antenach TVN-u.

Wyroby Spółdzielni Rękodzieła Artystycznego – w ramach podziękowania – pokazano w środę 15 marca na antenie TVN24, w czasie programu „Wstajesz i wiesz”. – Kubki są śliczne, czuć w nich duszę – mówił na wizji R. Mróz. – Postaramy się nimi podzielić.

Kubki z Ceramiki Artystycznej w TVN-ie. Tak się promuje Bolesławiec!Kubki z Ceramiki Artystycznej w TVN-ie. Tak się promuje Bolesławiec!fot. kadr z programu TVN24
Kubki z Ceramiki Artystycznej w TVN-ie. Tak się promuje Bolesławiec!Kubki z Ceramiki Artystycznej w TVN-ie. Tak się promuje Bolesławiec!fot. kadr z programu TVN24