Polacy czytają... książki z Bolesławca

Grażyna Hanaf na Targach Książki 2017
fot. istotne.pl Na Targach Książki wraz z Motylyleksiążkowe, dystrybutorem małych wydawnictw, prezentowaliśmy pięć naszych tytułów. Dwie części powieści Joachim oraz trzy bajki: Dziewczynkę-skrzynkę, Garbuskę i najnowszą detektywistyczną książkę dla dzieci Zaginieni rodzice.
istotne.pl 86 grażyna hanaf, targi książki

Reklama

Targi Książki na Stadionie Narodowym odwiedziło w ciągu czterech dni 75 tysięcy osób, wystawiło się w Warszawie 800 wystawców z całego świata. To święto wydawców, autorów i niestatystycznych Polaków, którzy lubią czytać. W tym roku Targi Książki patronatem objął prezydent RP Andrzej Duda, a gościem honorowym była Republika Federalna Niemiec.

Zaproszono wybitnych pisarzy i literatów zza zachodniej granicy. W sobotę swoją najnowszą książkę Oszukana podpisywała niemiecka Pierwsza Dama Kryminału Charlotte Link. Nie zabrakło na Targach świetnych dyskusji panelowych, jedną z nich, pytającą o kierunek, jaki obiera współczesna Europa, prowadził Jacek Żakowski. Swoje książki podpisywał też Jacek Cygan genialny tekściarz oraz znany pisarz gejowski i autor popularnych książek dla dzieci Marcin Szczygielski.

Z wielką radością zaprezentowaliśmy po raz pierwszy na Tarach książki Grażyny Hanaf. Dużym zainteresowaniem cieszyła się Garbuska, bajka o dziecięcej potrzebie miłości, marzeniach i przygodach. Jednak prawdziwym hitem był Joachim, którego akcja dzieje się w Bolesławcu, a powieść porusza wciąż aktualne wątki: lokalne gierki polityczne, obyczajowe stereotypy oraz otwiera ludzi na inność w samych sobie i w obcych. Grażyna Hanaf nie tylko prezentowała na Targach swoją najnowszą bajkę „Zaginieni rodzice”.

Odwiedziła też wydawnictwo ExpressMap, dla którego napisała teksy m.in. do przewodnika po Maroku. W tym roku ExpressMap proponuje swoje wyjątkowe przewodniki po Toskanii oraz Islandii. Te nowości świetnie się sprzedają, jak większość pozycji jednego z większych wydawców kartografii i przewodników turystycznych w Polsce, jednemu z niewielu polskich wydawnictw, którym udało się skutecznie wprowadzić własne produkty na rynki europejskie: przede wszystkim do Francji i Niemiec, gdzie dystrybuowane są mapy i przewodniki.

Reklama