materiał promocyjny

Praca w BOK-MCC na stanowisku specjalisty

Budynek BOK MCC
fot. BOK – MCC Bolesławiecki Ośrodek Kultury – Międzynarodowe Centrum Ceramiki zatrudni osobę na stanowisku główny specjalista ds. marketingu i Public Relations.
istotne.pl 86 praca, bok - mcc

Reklama

Osoba zajmująca to stanowisko będzie koordynowała prace marketingowe w Bolesławieckim Ośrodku Kultury – Międzynarodowym Centrum Ceramiki w Bolesławcu. Będzie tworzyć nowe koncepcje promocyjne i czuwać nad ich realizacją oraz analizować ich efekty. Będzie również miała szanse rozwijać się, pracując kreatywnie w grupach projektowych z zakresu marketingu i komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej.

Miejsce pracy: Bolesławiec
Region: Dolny Śląsk

Do głównych zadań kandydata/kandydatki należeć będą działania marketingowe:

  • budowanie strategii i planów marketingowych: opracowanie metod ich wdrażania dla poszczególnych przedsięwzięć, wynikających z oferty programowej BOK-MCC
  • promocja poszczególnych wydarzeń kulturalnych, wybór odpowiednich narzędzi promocyjnych w zależności od rodzaju wydarzenia i grupy docelowej
  • opracowanie ofert pakietowych i pozyskanie odbiory grupowego (szkoły, zakłady pracy)
  • zachęcanie mieszkańców miasta do uczestnictwa (zakupu biletów) w wydarzeniach kulturalnych
  • opracowanie merytoryczne treści ogłoszeń, plakatów, ulotek, banerów i innych Informacji,
  • pozyskiwanie reklamodawców i sprzedaż powierzchni reklamowej (słupy ogłoszeniowe) oraz przygotowywanie umów z kontrahentami
  • pracowanie logistyczne, przygotowanie i realizacja imprez plenerowych
  • zebranie ofert, tworzenie bazy wystawców (handlowców),
  • opracowanie ogłoszeń o naborze ofert, wybór wystawców, przygotowanie umów i odpowiedzialność za prawidłową ich realizację
  • opieka nad sponsorami (wystawcami handlowymi) podczas imprez plenerowych (ekspozycja plansz, banerów, reklamy dźwiękowe, organizacja stoisk promocyjnych itp.)
  • wykonywanie innych zadań związanych z realizacją zadań statutowych BOK-MCC, zleconych przez dyrektora
  • przedstawianie dyrektorowi rocznych planów działalności marketingowo – reklamowych, służących popularyzacji BOK-MCC wśród mieszkańców Bolesławca i okolic
  • wykonywanie innych prac zgodnych z poleceniami bezpośredniego przełożonego i dyrektora BOK-MCC

Wymagania

  • wykształcenie wyższe dziennikarskie
  • doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
  • dodatkowym atutem będzie znajomość języków obcych
  • umiejętność posługiwania się aparatem fotograficznym
  • dobra znajomość obsługi programów biurowych
  • dobra znajomość środowiska mediów społecznościowych

Oferujemy

  • umowa o pracę (pełen etat)
  • możliwość rozwoju
  • szkolenia i szans do poszerzania swoich kompetencji
  • niezbędne narzędzia do pracy
  • dobre wynagrodzenie

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli, podpisanie jej i dołączenie do CV:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

CV należy składać w sekretariacie BOK-MCC, plac J. Piłsudskiego 1c, czynny w dni robocze od 8:00 do 16:00 lub na adres mailowy: [email protected] oraz [email protected]

Reklama