Miss i Mister będą również przez rok reprezentować swoim wizerunkiem Bolesławiec. O tytuł Miss i Mistera Bolesławieckiego Święta Ceramiki rywalizować będzie 11 kandydatów:
- Iga Gręda
- Angelika Plizga
- Olga Serwatka
- Justyna Gargulińska
- Patrycja Magarewicz
- Karolina Bober
- Paweł Sak
- Miłosz Kuduk
- Damian Pikuła
- Paweł Wilk
- Tomasz Cieślak
Na portalu Istotne.pl będzie można zdecydować, kto z nich otrzyma tytuł Miss i Mistera Internetu. Głosowanie rozpocznie się 14 sierpnia.
Obecnie w BOK-MCC trwają intensywne przygotowania uczestników do występu. Prowadzi je Katarzyna Maksymowicz finalistka Miss Polski z 1999 roku oraz Maciej Kołodziejski współorganizator wydarzenia.
– Przed uczestnikami dużo pracy w przygotowaniu się do głównego finału – podkreśla Maciej Kołodziejski. – Spotykamy się trzy razy w tygodniu po dwie godziny. Na próbach kandydaci ciężko pracują, ćwiczą choreografię oraz własne prezentacje. Przygotowujemy także stylizacje ubiorów.
Kandydaci zaprezentują się w stylu sportowym, wieczorowym oraz ślubnym. O ich stroje zadbają bolesławieckie firmy: Salon Sukien Ślubnych „LEJDIS”, sklepy E!STILO, JOY FASHION oraz NO BOSO. O fryzury uczestników do gali finałowej zadba stylista Paweł Saja z Salonu Fryzur „MATRIX”.
Kandydaci wezmą również udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej, którą wykona fotograf Łucja Wilk. Samochody do sesji zdjęciowej udostępni bolesławiecka firma AUTO LINIE.
Ponadto wydarzenie wspiera kilkanaście lokalnych firm: AUTO-LINIE, Biuro Podróży PIRAMIDA, Salon Fryzur MATRIX Paweł Saja, Bolesławiecki Park Wodny ORKA, JOY FASHION sklep w Galerii BCC, HAIR & BEAUTY, Hurtownia Fryzjerska, Salon Sukien Ślubnych Lejdis, E!STILO, Biżuteria WIKO sklep w Galerii BCC, PROMEDICA24, Łucja Wilk Fotografia dziecięca, AQUANA Centrum Pralnicze, Świat Barw Tomasz Kołodziej, GOSiR Osiecznica, NO BOSOS sklep obuwniczy oraz bolesławieckie Termy.