Szpikolada: 355 potencjalnych dawców zarejestrowanych

Szpikolada: 355 potencjalnych dawców zarejestrowanych
fot. Gerard Augustyn Druga edycja Szpikolady zakończyła się wielkim sukcesem. Kolejna edycja akcji – za rok.
istotne.pl akcja, zsoiz, szpikolada

Za nami druga edycja Szpikolady. Poniżej publikujemy pismo, które otrzymaliśmy od społeczności Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im. mjr. Henryka Sucharskiego w Bolesławcu:

Druga edycja Szpikolady, akcji Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych, zakończyła się ogromnym sukcesem. Wśród mieszkańców miasta i okolic udało się zarejestrować 355 potencjalnych dawców, zebrano ok. 22 litrów krwi, a w zbiórce publicznej dla chorej na białaczkę dziewczynki – 3300 zł.

W związku z tym organizatorzy Szpikolady chcieliby przekazać wszystkim zaangażowanym gorące podziękowania. W pierwszej kolejności dziękujemy wolontariuszom za przygotowanie i przeprowadzenie tego przedsięwzięcia. Bardzo dziękujemy Panu Cezaremu Adamowi Przybylskiemu – Staroście Bolesławieckiemu za objęcie Szpikolady honorowym patronatem.

Podziękowania kierujemy do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa w Wałbrzychu, przedstawicieli Fundacji Dawców Komórek Macierzystych Szpiku, Fundacji dla Zdrowia z ZOZ w Bolesławcu oraz Polskiego Czerwonego Krzyża.

Dziękujemy Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, grupie „Amazonek”, Klinice Transplantologii Narządów z Akademii Medycznej we Wrocławiu oraz Bolesławieckiej Przychodni Weterynaryjnej za przygotowanie wykładów i prezentacji dla młodzieży.

Serdecznie dziękujemy wszystkim artystom za wspaniałe występy:

  • Miejskiemu Zespołowi Szkół nr 3 za spektakl „Przygody biedronki Klary”
  • Uniwersytetowi Trzeciego Wieku
  • Państwowej Szkole Muzycznej
  • Młodzieżowemu Domowi Kultury
  • zespołowi „Jutrzenka”
  • grupie Capoeira Gerais oraz uczniom ZSOiZ.

Dziękujemy wszystkim darczyńcom. Naszą akcję mogliśmy prowadzić w BZWBK, Tesco, Carrefour, Bricomarché, City Center Bolesławiec, za co jesteśmy ogromnie wdzięczni. Dziękujemy za wsparcie Drukarni Neograf, spółce Hörrmann, Agencji Reklamowej Format, przedsiębiorstwu Mirko oraz Muzeum Ceramiki.

Podziękowania kierujemy do lokalnych mediów za upowszechnianie i relacjonowanie Szpikolady.

Do zobaczenia na Szpikoladzie 2014.


Społeczność ZSOiZ

Zdjęcia z tegorocznej edycji akcji:

fot. GA
Punkt Szpikolady w Galerii Bolesławiec City CenterPunkt Szpikolady w Galerii Bolesławiec City Centerfot. Joanna Włodarczyk

(informacja: ZSOiZ Bolesławiec/ii)