Cały rok z Galerią Bolesławiec City Center

Cały rok z Galerią Bolesławiec City Center
fot. Galeria BCC Minął rok, odkąd Galeria BCC zaczęła aktywnie uczestniczyć w życiu miasta. Odwiedziło ją ponad półtora miliona klientów. Galeria sponsorowała Święto Ceramiki. Organizowano w niej liczne konkursy i wydarzenia.
istotne.pl konkurs, galeria, promocja

Sierpień 2012: Platynowy sponsor Bolesławieckiego Święta Ceramiki

Galeria Bolesławiec City Center była platynowym sponsorem najważniejszego wydarzenia w Bolesławcu. Przed otwarciem galerii w listopadzie na placu przed budynkiem powstał Safari Park – tropikalne miejsce z wygodnymi leżakami, trzcinowymi parasolami, a także z wielką piaskownicą dla dzieci. Piękne hostessy zapraszały na smakowite sałatki owocowe, lody i zimne napoje. Niespodzianką były „dzikie zwierzęta” i wiele atrakcji dla najmłodszych. Przyjemna muzyka, złoty piasek pod stopami i wysokie palmy przypominały o urlopie w ciepłych krajach.

Galeria Bolesławiec City Center była platynowym sponsorem Bolesławieckiego Święta Ceramiki w 2012 rokuGaleria Bolesławiec City Center była platynowym sponsorem Bolesławieckiego Święta Ceramiki w 2012 rokufot. Flow Comunication

Listopad 2012: 57 tysięcy osób w nowej galerii

Specjalne otwarcie Galerii City Center prowadził Steffen Möller – gwiazda programu „Europa da się lubić” oraz serialu „M jak miłość”. Gości witał inwestor Jan von Lewinski z Grupy Antan. W powitaniu Jan von Lewinski podkreślał dobrą współpracę z władzami miasta i powiatu oraz wspomniał o dalszym inwestowaniu w Bolesławcu. Podczas otwarcia galerii inwestor przekazał na ręce prezydenta czek na 20 tys. złotych. Pieniądze będą przekazane dwóm instytucjom: Domowi Dziecka i II Środowiskowemu Domowi Samopomocy przy ul. Parkowej.

Galeria zlokalizowana w samym centrum miasta przyciągnęła podczas przedłużonego weekendu otwarcia ponad 57 tysięcy odwiedzających. Warto zauważyć, że dla 40-tysięcznego Bolesławca to naprawdę imponujący wynik. Dla klientów przygotowano koncerty gwiazd X Factor i zespołu Bayer Full oraz występy kuglarzy. W butikach były promocyjne ceny, w konkursie był do wygrania Fiat 500.

Grudzień 2012: Mikołajki

Szóstego grudnia Galerię BCC odwiedził Święty Mikołaj razem ze swoimi pomocnikami. W galerii rozdawano ogrzewacze, malowano z dziećmi bombki i za darmo pakowano prezenty. Było bajecznie, świątecznie, wszystkie imprezy odbyły się w miejscu przygotowanym specjalnie na tę okazję – w Śnieżnej Krainie.

Styczeń 2013: Wyprzedaże

Na początku roku galeria dała swoim klientom to, co najważniejsze: w bolesławieckiej galerii rozpoczęły się zimowe wyprzedaże. W niektórych sklepach przeceny wynosiły nawet 70%!

Luty 2013: Walentynki i 333 pączki w tłusty czwartek

Galeria Bolesławiec City Center przygotowała słodką niespodziankę na Tłusty Czwartek. Wspólnie z Cukiernią Furtak ufundowano 333 pączki. Dostał je każdy, kto powiedział hasło: „Serce miasta – Centrum wydarzeń!” głośno i z uczuciem.

Czternastego lutego zaproszono zakochanych do udziału w konkursie fotograficznym. Do wygrania były bony zakupowe o łącznej wartości 3000 złotych. Na zakochanych czekali w galerii Paweł „Biba” Binkiewicz, który poprowadził konkurs, był też konkursowy fotograf. Para musiała pokazać podczas sesji fotograficznej, jak wyraża swoje uczucia, oraz odpowiedzieć na proste pytania. Najlepszych 30 zdjęć konkursowych zostało opublikowanych na wystawie w Galerii BCC.

Marzec 2013: Wielkanoc i flash mob w galerii City Center

Na siedem dni przed świętami rozpoczął się w Galerii City Center dwudniowy program wielkanocny. Były warsztaty plastyczne, konkursy i taneczny happening. W programie znalazło się malowanie ozdób wielkanocnych i warsztaty plastyczne poprowadzone przez Panią Wiosnę. Zabawy i konkursy poprowadziła zacna Gospodyni i Gospodarz, a także jedyny w swoim rodzaju Kucharz dosiadający kurę, która pamiętała najlepiej czasy wielkanocnego jajka i puszystego żółtego kurczaka. Prawdziwą atrakcją był spory Królik, z którym można było zrobić zdjęcie, a także Pan Kogut, który miał w zanadrzu niejedną niespodziankę.

Pod koniec marca w galerii wystąpiło we flash mobie prawie 50 tancerzy. Zatańczyli w rytm „Scream And Shout” Will.I.Am ft. Britney Spears. Energetyzujący pokaz tańca zaprezentowały m.in. tancerki szkoły tańca Tierra Flamenca oraz młodzieżowe grupy taneczne z BOK-MCC i MDK.

Maj 2013: Złap wiosenną formę z BCC!

W maju odbyły się imprezy sportowe: sztafeta „Rundka z Powiatem”, piłkarskie przedpołudnie oraz maraton spinningowy. Spod wejścia głównego BCC wystartowali biegacze „Rundki z Powiatem”, cyklicznej imprezy biegowa, której celem było propagowanie sportów biegowych i zwiedzenie najpiękniejszych zakątków Powiatu Bolesławieckiego. Zaraz po starcie sztafety rozpoczęło się piłkarskie przedpołudnie, którego gospodarzem była Football Academy, profesjonalna szkółka piłkarska prowadzona przez Damian Sawczaka. Po południu odbył się też maraton spinningowy. To jedna z najpopularniejszych obecnie form fitness, w której podczas godzinnego treningu spala się ponad 1000 kalorii. Zmaganiom z własnymi słabościami towarzyszyła energetyzująca muzyka i charyzmatyczny lider Daniel Milewicz.

Czerwiec 2013: Bezpieczne wakacje z BCC!

Z okazji rozpoczęcia wakacji 22 czerwca na odwiedzających galerię czekało sporo niespodzianek: pokazy i warsztaty z udziałem psów ratowniczych i ich przewodników oraz konkursy i zabawy dla dzieci.

Lipiec 2013: Galeria City Center płaci za zakupy

Rozpoczęto letni konkurs. Wystarczyło dokonać zakupów na kwotę minimum 25 zł, wypełnić kupon konkursowy, udzielić ciekawej odpowiedzi na pytanie „Dlaczego to ja powinienem wygrać?” i razem z paragonem wrzucić do urny. Raz w tygodniu wyłaniano siedmiu zwycięzców, którym galeria płaciła za zakupy! Akcję wspierało Muzyczne Radio.

Sierpień 2013: Wejściówki na koncerty Bluesa nad Bobrem i Safari Park na Święto Ceramiki

W konkursie organizowanym przez portal miejski Istotne.pl i Galerię BCC było do wygrania 5 karnetów na koncerty Festiwalu Blues nad Bobrem, prowadzone przez dziennikarza radiowej Trójki Jana Chojnackiego.

Galeria podczas Bolesławieckiego Święta Ceramiki zaprosiła rodziny z dziećmi na stworzoną przed budynkiem plażę.

Wrzesień 2013: Półtora miliona klientów w niecałe 10 miesięcy!

We wrześniu galerię Bolesławiec City Center odwiedził 1,5-milionowy klient. – Dla takiego miasta jak Bolesławiec, które posiada jedynie 40 tysięcy mieszkańców, to świetny wynik – komentuje Edyta Bystra reprezentująca inwestora, firmę Antan Development. – Obserwujemy stały wskaźnik liczby odwiedzających nasz obiekt, a także utrzymujące się wysokie obroty najemców. Dodatkowo sierpień był najlepszym miesiącem, w którym frekwencja dorównała grudniowym, przedświątecznym statystykom. To wydarzenie bez precedensu, każdego miesiąca BCC odwiedza ok. 150 tys. klientów.

Październik 2013: Cropp i Sinsay w BCC

Pierwszy miesiąc działalności nowych sklepów. Galeria zmienia się, a razem z nią sklepy i ich oferta. Cropp to marka odzieżowa dla młodych indywidualistów, otwartych i ciekawych świata, którzy strojem wyrażają swoje poglądy i manifestują niezależność. Niewątpliwym atutem marki Sinsay są niskie ceny, umożliwiające nastolatkom zakupy wymarzonych T-shirtów, jeansów czy modnych akcesoriów. Dziewczyny Sinsay są głośne, charakterne, ekspresyjne, śmiało podążają za najnowszymi trendami i dzięki tym projektom mogą śmiało bawić się modą, podkreślając swoją niebanalną osobowość.

23 listopada galeria Bolesławiec City Center obchodzi pierwsze urodziny23 listopada galeria Bolesławiec City Center obchodzi pierwsze urodzinyfot. Flow Comunication

Serce miasta – centrum wydarzeń

Galeria wspiera ważne bolesławieckie imprezy i lokalnych twórców, współpracuje z przedsiębiorcami i aktywnymi bolesławianami.

Marcowy flash mob w galerii był widowiskiem, w którym zaprezentowali się młodzi uczestnicy zajęć dwóch ośrodków kultury w mieście: Bolesławieckiego Ośrodka Kultury-Międzynarodowego Centrum Ceramiki oraz Młodzieżowego Domu Kultury.

W maju galeria reklamowała sportowych działaczy w mieście: Football Academy, profesjonalną szkółkę piłkarską prowadzoną przez Damian Sawczaka, oraz zajęcia spinningowe Daniela Milewicza.

W czerwcu galeria wsparła działanie promocyjne i reklamowała na swoim telebimie książkę o Bolesławcu Grażyny Hanaf „Joachim”.

W listopadzie galeria została mecenasem wystawy dwójki rodzimych fotografików Bożeny GałanMirka Putyry, którzy przygotowali wystawę „W powidoku marzeń”.

Bolesławiecka galeria jest też obecna i czynnie uczestniczy w ważnych miejskich świętach, w tym w największym, jakim jest Bolesławieckie Święto Ceramiki. Dwa lata z rzędu galeria uczestniczyła też w paradzie Glinoludów.

(informacja zlecona/ii )