Jest praca w policji

Jest praca w policji
fot. MZ Komendant Powiatowy Policji w Bolesławcu poszukuje kandydatów na stanowisko: starszego inspektora Podzespołu Łączności i Informatyki Zespołu Wspomagającego.
istotne.pl policja, praca

Bolesławiecka komenda policji poszukuje kandydatów na stanowisko: starszego inspektora Podzespołu Łączności i Informatyki Zespołu Wspomagającego:

  • liczba lub wymiar etatu: 1
  • miejsce wykonywania pracy: Komenda Powiatowa Policji w Bolesławcu
    59-700 Bolesławiec, ul. Zygmunta Augusta 20
  • wykształcenie: średnie.

Główne obowiązki:

  • administrowanie i zarządzanie sprzętem informatycznym będącym na wyposażeniu KPP i podległych jednostkach w sposób zapewniający jego właściwe funkcjonowanie (urządzenia sieciowe, serwery, terminale, UKSP, stacje dostępowe, zestawy PC, drukarki)
  • rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych w Komendzie i jednostkach podległych
  • szkolenie użytkowników systemów informatycznych w Komendzie i jednostkach podległych wykonywanie bieżących napraw serwisowych sprzętu informatycznego, kwalifikowanie sprzętu do napraw w punktach serwisowych oraz okresowe zabezpieczanie danych
  • zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony eksploatowanych systemów łączności oraz środków szyfrowo-kodowych
  • likwidowanie uszkodzeń występujących w instalacjach wewnętrznych użytkowanych w Komendzie i jednostkach podległych
  • prowadzenie ewidencji rzeczowych składników majątkowych KPP w Bolesławcu w zakresie sprzętu informatycznego, wydawanie materiałów eksploatacyjnych
  • pełnienie funkcji lokalnego administratora Technicznego Systemu Niejawnego Policji (SNP) dla modułu Krajowego Centrum Informacji Krajowej (KCIK) i modułu Policyjnego Systemu Informacyjnego (PSI), szyfratora K-2 Lite oraz administratora sieci LAN Policyjnej Sieci Transmisji Danych Niejawnych (PSTDN) w Komendzie.

Warunki pracy:

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
  • praca jednozmianowa wykonywana w godzinach 7.30-15.30
  • praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
  • praca w siedzibie urzędu, wymaga przemieszczania między piętrami i jednostkami podległymi
  • stanowisko pracy wyposażone w komputer oraz inne urządzenia biurowe
  • budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych (brak windy, brak podjazdu odpowiedniej szerokości drzwi i toalety).

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia w pracy w obszarze łączności i informatyki
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność redagowania pism
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętność biegłej obsługi komputera.

Szczegółowe informacje na stronie Komendy Powiatowej Policji w Bolesławcu.