Oto treść maila, którego otrzymaliśmy od rzecznika UPC Michała Fury:
UPC pragnie dostarczyć mieszkańcom Bolesławca, będących wcześniej klientami Azart-Sat, wszystkie swoje usługi. Aby to było możliwe, niezbędne jest techniczne przełączenie na sieć UPC Polska. Każde przełączenie zostało poprzedzone wcześniejszym kontaktem z klientami, w tym dedykowanym listem, który został dostarczony najpóźniej 30 dni przed datą przełączenia. Dodatkowo pojawiły się plakaty informacyjne. O procesie przełączenia informowaliśmy też 27 lipca w specjalnym komunikacie prasowym, rozesłanym do mediów lokalnych.
Ponieważ proces polega na wymianie sprzętu przez instalatora UPC Polska, zatem wymaga obecności lokatora w mieszkaniu lub odbioru urządzenia w Salonie Sprzedaży i samodzielnej instalacji.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W odpowiedzi na sygnały klientów wprowadzamy zmiany, które powinny umożliwić sprawną instalację sprzętu.
Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc na 75 732 65 43 lub w Salonie Sprzedaży UPC w Bolesławcu przy ulicy Sierpnia 80 4-6 (pon.-pt. 9:00-17:00) oraz w lokalnej telewizji Azart-Sat.
O sprawie pisaliśmy kilka dni temu, kiedy mieszkańcy powiadomili nas, że wyłączono im sygnał telewizyjny i żeby go mieć dalej, muszą ustawiać się w kolejce do namiotu na jednym z osiedli. Po lekturze komunikatu można przyjąć, że rozstawiany przez spółkę namiot jest mobilnym Salonem Sprzedaży, w którym można odebrać dekoder, by nie trzeba było chodzić na ulicę Sierpnia '80.