UPC wyjaśnia, o co chodzi z dekoderami telewizji kablowej

UPC wyjaśnia, o co chodzi z dekoderami telewizji kablowej
fot. Krzysztof Gwizdała Po naszym materiale otrzymaliśmy odpowiedź od rzecznika prasowego UPC. Wyjaśnia on, że mieszkańcy zostali poinformowani o wymianie dekoderów.
istotne.pl telewizja, antena, upc

Oto treść maila, którego otrzymaliśmy od rzecznika UPC Michała Fury:

UPC pragnie dostarczyć mieszkańcom Bolesławca, będących wcześniej klientami Azart-Sat, wszystkie swoje usługi. Aby to było możliwe, niezbędne jest techniczne przełączenie na sieć UPC Polska. Każde przełączenie zostało poprzedzone wcześniejszym kontaktem z klientami, w tym dedykowanym listem, który został dostarczony najpóźniej 30 dni przed datą przełączenia. Dodatkowo pojawiły się plakaty informacyjne. O procesie przełączenia informowaliśmy też 27 lipca w specjalnym komunikacie prasowym, rozesłanym do mediów lokalnych.

Ponieważ proces polega na wymianie sprzętu przez instalatora UPC Polska, zatem wymaga obecności lokatora w mieszkaniu lub odbioru urządzenia w Salonie Sprzedaży i samodzielnej instalacji.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności. W odpowiedzi na sygnały klientów wprowadzamy zmiany, które powinny umożliwić sprawną instalację sprzętu.

Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc na 75 732 65 43 lub w Salonie Sprzedaży UPC w Bolesławcu przy ulicy Sierpnia 80 4-6 (pon.-pt. 9:00-17:00) oraz w lokalnej telewizji Azart-Sat.

O sprawie pisaliśmy kilka dni temu, kiedy mieszkańcy powiadomili nas, że wyłączono im sygnał telewizyjny i żeby go mieć dalej, muszą ustawiać się w kolejce do namiotu na jednym z osiedli.  Po lekturze komunikatu można przyjąć, że rozstawiany przez spółkę namiot jest mobilnym Salonem Sprzedaży, w którym można odebrać dekoder, by nie trzeba było chodzić na ulicę Sierpnia '80.