To dla producentów miejsce na ceramicznej mapie Europy, gdzie obecność jest obowiązkowa.
Messe Frankfurt to jeden z największych na świecie organizatorów targów branżowych, posiadających własne tereny targowe. W 2014 roku Messe Frankfurt zorganizowało na całym świecie 120 imprez targowych, na których umożliwiono nawiązanie bezpośrednich kontaktów biznesowych ponad 84 tys. wystawców i ponad 3 mln odwiedzających.
– W tym roku najowocniejsze rozmowy biznesowe przeprowadziliśmy z naszymi kontrahentami z Korei i Japonii. Wśród nich był także nasz stały klient Michitada Futami, prezes firmy Reaccent z Japonii, z którym współpracujemy od 10 lat – mówią przedstawiciele Ceramiki Artystycznej. – Każdy kolejny rok spędzony na targach wiąże się z przygotowaniem nowej oferty kształtów i wzorów. Inspiracją w przygotowaniach z pewnością jest otoczenie najlepszych firm prezentujących najwyższy światowy poziom. To one wytyczają nowe trendy oraz kreują modę na produkty w branży.
I dodają: – Ten rok możemy uznać za wyjątkowo udany. Tego byliśmy pewni już po pieszym dniu spotkań z naszymi kontrahentami. Teraz przed nami zadanie najtrudniejsze. Wszystkie przyjęte zamówienia trzeba zrealizować.
Andrzej Stefańczyk/ii