Programy multipartnerskie – idealny sposób na wsparcie sprzedaży

Biuro
fot. sodexolojalnosc.pl Wielu przedsiębiorców boryka się z trudnym problemem, jakim jest wsparcie sprzedaży.
istotne.pl 0 biuro, doradca

Reklama

Szukając najlepszych rozwiązań, często zmuszeni są tracić swój cenny czas na odnajdywanie informacji związanych z tym tematem, a z powodu braku wystarczającego doświadczenia, bardzo często decydują się ostatecznie na pozornie łatwe i popularne metody, które jednak okazują się być mało skuteczne.

Mowa tu o kampaniach reklamowych, które są nie tylko drogie, ale również nie wspierają sprzedaży wystarczająco dobrze. Dlatego wielu właścicieli firm zmuszonych jest do kontynuowania trudnych, żmudnych i niestety kosztownych poszukiwań. Na szczęście pojawiło się wyjątkowo skuteczne rozwiązanie wszystkich tych problemów.

Wsparcie sprzedaży dzięki lojalności klientów

Lojalność w przeciwieństwie do wyników osiąganych za pomocą reklamy, pozostanie z nami na dłużej. Przejawiać się będzie w większym zainteresowaniu naszych klientów działalnością firmy, częstych powrotach do naszych usług i bezcenną dobrą opinią, która ma szansę zaowocować pozyskaniem nowych klientów. Reklama, oprócz chwilowego zwrócenia uwagi klienta, nie potrafi zatrzymać go na dłużej. Wynika to w dużej mierze z coraz większej świadomości konsumentów i ich odporności na tzw. „chwyty reklamowe”.

W rezultacie to, co najważniejsze, czyli przywiązanie, szybko znika wraz z początkowym zainteresowaniem danym produktem czy też usługą. Dużo lepszym pomysłem jest budowanie lojalności naszych klientów. Oczywiście samo jej pozyskanie nie jest łatwym zadaniem, a jej utrzymanie na zadowalającym poziomie stanowi jeszcze większe wyzwanie. Dlatego konieczne jest skorzystanie z fachowej pomocy specjalistów, którzy posiadają w tym zakresie ogromne doświadczanie.

Sodexo - minimalne koszty i maksymalne zyski

Należą do nich profesjonaliści z firmy Sodexo. Przedsiębiorstwo działa w 80 krajach całego świata, gromadząc doświadczenie wsparte otwartością, innowacyjnością i wymianą doświadczeń pomiędzy pracownikami w myśl jednej z kluczowych zasad firmy „know – how”. Dzięki temu Sodexo (http://sodexolojalnosc.pl/) przygotowało idealną propozycję wparcia sprzedaży, jaką są kompleksowe programy lojalnościowe.

Są one doskonałą i przede wszystkim skuteczną alternatywą dla drogich kampanii reklamowych. W programach tych właściciel ponosi koszty związane wyłącznie z uzyskanymi wynikami. Sama obsługa programu nic go nie kosztuje. Ponadto, aby jeszcze bardziej obniżyć koszty i zmniejszyć ilość czasu poświęconego na przygotowanie założeń, a jednocześnie zwiększyć atrakcyjność całej akcji, powstały multipartnerskie programy lojalnościowe.

Dzięki nim można zebrać dużo większy budżet przeznaczony na nagrody dla uczestników. Poza tym, dzięki kilku firmom biorącym w nim udział, nagrody te stają się wyjątkowo różnorodne, a tym samym bardziej atrakcyjne dla klientów, co bezpośrednio przekłada się na ogromną skuteczność całego programu.

Idealny program multipartnerski

W związku z tym, że w programie bierze udział kilka firm, czasami bardzo trudno jest znaleźć jeden wspólny punkt i wypracować zadowalający wszystkich właścicieli kompromis. Dzięki profesjonalnej pomocy przedstawicieli Sodexo nie tylko jest to możliwe, ale staje się zaskakująco proste. W programach tych od samego początku przedsiębiorcy otrzymują pełne wsparcie w każdym zakresie, włączając w to opiekę i konsultacje prawne renomowanych kancelarii.

Specjaliści pomagają również ustalić indywidualne cechy, potrzeby i wymagania grupy docelowej, dzięki którym program przynosi pozytywne wyniki. Ich wieloletnie doświadczenie doskonale sprawdza się w przygotowaniu obszernego katalogu nagród, spośród których uczestnicy mogą sami wybierać interesujące ich przedmioty lub usługi. Dzięki możliwości monitorowania swoich postępów za pomocą platformy on-line, decydują o wymianie zgromadzonych punktów na wybraną nagrodę w dowolnej chwili. Sprawdź jakie to proste - http://sodexolojalnosc.pl/nagrody/

Programy firmy Sodexo posiadają też wyjątkowo rozbudowane narzędzia komunikacyjne ułatwiające kontakt pomiędzy uczestnikami i przedsiębiorcą. Dzięki nim możliwa jest wymiana wzajemnych uwag i doświadczeń, tak bezcenna w budowaniu lojalności i poczucia partnerstwa. Kolejną ważną zaletą omawianych programów jest oszczędność czasu, który właściciele zyskują poprzez powierzenie wszystkich formalności i etapów przygotowania całej akcji specjalistom.

Sami w tym czasie mogą poświęcić się swojej firmie. Poza tym przez cały czas trwania programu mają oni możliwość monitorowania przebiegu całej akcji i dokonywania ewentualnych zmian w dowolnym momencie. Z taką pomocą wsparcie sprzedaży staje się zaskakująco przyjemne.

informacja zlecona

Reklama