Bolesławiec podbija USA – róbmy wspólne interesy!

Bolesławiec podbija USA – róbmy wspólne interesy!
fot. Dom itp Promujmy się, róbmy wspólne interesy i zarabiajmy razem! Przed bolesławieckimi ceramikami otwierają się nowe możliwości. Jak je wykorzystają, zależy tylko od nich. Dom itp www.domitp.com zaprasza do współpracy.
istotne.pl ceramika, chicago

Chicago jest największym na świecie skupiskiem Polaków (1,5 mln). Polonia, to setki, tysiące, a nawet setki tysięcy konsumentów wybierających polskie produkty chętniej niż inne. Polacy w USA chcą kupować polskie produkty. Chcą nie tylko je kupować, ale też i promować.

Bolesławiecka ceramika – użyteczna sztuka

O walorach ceramiki bolesławieckiej nikogo w Bolesławcu przekonywać nie trzeba. Piękne rękodzieło połączone z praktycznymi zastosowaniami. Ceramika bolesławiecka doskonale nadaje się do codziennego użytku. Można ją stosować nawet w kuchenkach mikrofalowych. Jest wyjątkowa, ponieważ jest jednocześnie ozdobą, prezentem i pamiątką. Można i trzeba się nią chwalić. Przypomina Polskę wszystkim tym, którzy od dawna mieszkają poza jej granicami. Doceniają ją Polacy, doceniają (ale czy znają) i Amerykanie?

Ceramika w kuchni i ceramika jako prezent

Pomysłów jest wiele. Bolesławiecką ceramikę już promuje i sprzedaje Dom itp www.domitp.com – sieć sklepów w USA. Sklepy Dom itp są własnością Polaków, którzy uważają, że bolesławiecka kamionka może zdobyć rynek całej Ameryki. Polonia amerykańska, a w szczególności polonijna młodzież mogą sprawić, że ceramika z Bolesławca stanie się modna w całych Stanach Zjednoczonych. „Piękne polskie produkty w każdej polskiej kuchni”, „Ceramiczny prezent dla najbliższych” oraz „Pamiątka ze stolicy polskiej ceramiki” – to tylko niektóre z haseł-pomysłów właścicieli sklepów Dom itp z Chicago na promocję bolesławieckiej ceramiki.

Sieć sklepów Dom itp www.domitp.com współpracuje już z „Manufakturą” i „Zakładami Ceramicznymi Bolesławiec”. Jednocześnie chce współpracować z innymi firmami, produkującymi bolesławiecką ceramikę. Właściciele sklepów Dom itp myślą o połączeniu sprzedaży wyrobów ceramicznych z wystawami asortymentu poszczególnych producentów. Zdaniem właścicieli sieci Dom itp, święto ceramiki powinno zagościć także w Chicago i w innych miastach USA. Polonia liczy, że Glinoludy zawitają też kiedyś do Stanów Zjednoczonych. Sieć sklepów Dom itp chce mieć w sprzedaży produkty wszystkich producentów ceramiki. I tych dużych, i tych małych.

Sieć będzie kupowała od producentów ceramiki zarówno końcówki produkcji, jak i nadmiar produktów (tzw. stocks). Ponadto sieć jest zainteresowana bardzo szeroką i bogatą ofertą. Dom itp www.domitp.com chce sprzedawać produkty wszystkich producentów ceramiki z Bolesławca i z powiatu bolesławieckiego. W Chicago ma też powstać Centrum Ceramiki z Bolesławca. Podobne centra mogą powstać także w innych miastach w USA.

Doskonałym narzędziem promocji w sprzedaży ceramiki jest oczywiście internet. Za pośrednictwem sieci można dotrzeć do każdego zakątka USA. Sieć sklepów Dom itp dysponuje już bardzo popularnym sklepem internetowym www.domitp.com, którego głównym hasłem jest „Wszystko co najlepsze z Polski w Dom itp”.

Połączenie kontenerowe Bolesławiec–Chicago!

Sieć sklepów Dom itp www.domitp.com planuje także utworzyć Połączenie Kontenerowe Bolesławiec–Chicago. Kontener z USA zostanie przetransportowany do Bolesławca. Wprost do niego producenci współpracujący z siecią Dom itp www.domitp.com, będą dostarczać swoje produkty. Gdy kontener się napełni produktami, wróci do Chicago. Następnie z Chicago powróci do Bolesławca.

Do projektu powinno przyłączyć się jak najwięcej osób: producenci ceramiki bolesławieckiej, Polonia z USA, władze Bolesławca oraz sami bolesławianie. Tylko wtedy projekt będzie miał szanse powodzenia. Do skutecznej reklamy, a tym samym powodzenia projektu, potrzeba jak najwięcej gadżetów, tzw. gifts away, czyli prezentów typu: małe kubki, małe filiżanki. Ceramika z Bolesławca może podbić USA. Wszystko w naszych rękach. Zapraszamy do współpracy i wspólnych interesów.

Sieć Dom itp zaprasza do współpracy

  • 5212 W. Belmont Chicago IL 60641
  • 6840 W. Belmont Chicago Il 60634
  • 4747 N. Harlem, Harwood Hts IL 60706
  • 1 E Camp McDonald Rd, Prospect Hts 6007

Sklep internetowy – www.domitp.com
e-mail: info@domitp.com

(informacja zlecona)