Pracownik wsparcia serwisu – administracja serwisu

1 data dodania 2017-10-12
2 telefon kontaktowy XXX 0 015

Atlas Copco Polska, Strefa Ekonomiczna Krzywa/Szczytnica poszukuje osoby chętnej do podjęcia pracy na stanowisku

Pracownik wsparcia serwisu – administracja serwisu

Główne zadania:
•obsługa i nadzór administracyjny w zakresie realizowanych zleceń serwisowych
•pozyskiwanie części zamiennych od dostawców wewnętrznych i zewnętrznych
• kontakt telefoniczny i mailowy z klientami międzynarodowymi
Warunek konieczny:
•znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym lub biegłym w mowie i piśmie – warunek k
• znajomość obsługi komputera
Inne wymagania:
•chęć i umiejętność pracy w zespole,
•nastawienia na współpracę i poszukiwanie rozwiązań
•odporność na stres
• wielozadaniowość
• komunikatywność
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji ze skandynawską kulturą organizacyjną
• stanowisko w przyjaznym zespole
• możliwości rozwoju i budowania kariery zawodowej
• atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet dodatkowych benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bogata oferta świadczeń w ramach Funduszu Socjalnego)

Ofertę zawierającą CV prosimy przesyłać na adres:
Anna.Nalepa@pl.atlascopco.com

Atlas Copco szczególną uwagę zwraca na wydajność, oszczędność energii, bezpieczeństwo i ergonomię.
Firma została założona w 1873 r. Jej siedziba mieści w Sztokholmie, w Szwecji a działalność jest prowadzona w ponad 180 krajach świata.
Więcej o produktach Atlas Copco: