Uciążliwy przejazd kolejowy przy Polnej

Dyskusja dla wiadomości: Uciążliwy przejazd kolejowy przy Polnej.


  • david atenboroł (dRj0UJ), 2013-08-23 12:56 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Potwierdzam ostatnio stałem w samochodzie... 40min. Ciągle myśląc, że to nie może tak długo trwać i że zaraz przejedzie pociąg, ale nie. I tak z minuty na minute.

    Brak słów. W Dobrej na przejeździe zamykają się max. 2min przed przejazdem. Dlaczego takie różnice? Wiadomo na Polnej jest więcej torów, ale i tak jedzie 1 lub 2 pociągi. Zasada jest taka sama jak np. w Dobrej.

  • Anonim (AN0BnL), 2013-08-23 12:58 Cytuj Zgłoś nadużycie

    To dla waszego bezpieczenstwa, zeby znow pozniej nie bylo w prasie na stronach ze ktos zginal na przejezdzie kolejowym.

  • RYSZARD (AtPxqH), 2013-08-23 15:34 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~david atenboroł napisał(a): Potwierdzam ostatnio stałem w samochodzie... 40min. Ciągle myśląc, że to nie może tak długo trwać i że zaraz przejedzie pociąg, ale nie. I tak z minuty na minute. Brak słów. W Dobrej na przejeździe zamykają się max. 2min przed przejazdem. Dlaczego takie różnice? Wiadomo na Polnej jest więcej torów, ale i tak jedzie 1 lub 2 pociągi. Zasada jest taka sama jak np. w Dobrej.
    W Dobrej pociąg najeżdża na włącznik i sam powoduje zamknięcie lub otwarcie zapory przejazdu dlatego takie różnice czasowe.
  • SebeQ, 2013-08-23 16:15 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Rozumiem, że są względy bezpieczeństwa itd. ale szlaban powinno zamykać się np na 5 minut przed przejazdem pociągu, a nie 20 minut szlaban jest zamknięty a ludzie czekają i czekają...i czekają..
    To bardzo uciążliwe.
    Jeśli chodzi o przejście np nadziemne(porównam tu przejście w Legnicy nad ruchliwą drogą), to przecież można stworzyć wąską kładkę nie są to przecież chyba jakieś wielkie koszty jak na PKP.
    piesi będą zadowoleni, kierowcy sobie jakoś poradzą.
    chyba że trzeba zorganizować pismo z podpisami od ludzi i przekazać je PKP.

  • Maniek (ANuiwN), 2013-08-23 17:57 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ehh raczej można pomarzyć. Chyba że dacie sprawę do TVN.
    Ja jak widzę że rogatki się zamykają robię szybki nawrót i jadę koło Statoila i tak oszczędzam dużo czasu.

  • malkontent (AE7FZA), 2013-08-23 18:55 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ale można umiescic taką tablice świetlną jak przy sygnalizacji we wrocku np: " Szlaban sie otworzy za 15 min " i cała kupa kierowców pojedzie wtedy przez tunel, a nie będzie stać jak barany i się złościc :/.

  • RayBan (dRj0UJ), 2013-08-23 19:30 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~malkontent napisał(a): Ale można umiescic taką tablice świetlną jak przy sygnalizacji we wrocku np: " Szlaban sie otworzy za 15 min " i cała kupa kierowców pojedzie wtedy przez tunel, a nie będzie stać jak barany i się złościc :/

    To nie jest taki głupi pomysł :).

  • Reklama

  • Lolo (evggT0), 2013-08-23 22:50 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Zgadza sie 15 minut to standard. Te kamery to sa w legnicy i wtedy juz zamykaja u nas szlabany.

  • Też kierowca (A54oF7), 2013-08-23 22:51 Cytuj Zgłoś nadużycie
    SebeQ napisał(a): Rozumiem, że są względy bezpieczeństwa itd. ale szlaban powinno zamykać się np na 5 minut przed przejazdem pociągu, a nie 20 minut szlaban jest zamknięty a ludzie czekają i czekają... i czekają. To bardzo uciążliwe. Jeśli chodzi o przejście np nadziemne(porównam tu przejście w Legnicy nad ruchliwą drogą), to przecież można stworzyć wąską kładkę nie są to przecież chyba jakieś wielkie koszty jak na PKP. Piesi będą zadowoleni, kierowcy sobie jakoś poradzą. Chyba że trzeba zorganizować pismo z podpisami od ludzi i przekazać je PKP.

    Człowieku, ten przejazd kolei nie jest do niczego potrzebny, a wręcz przeciwnie. A Ty chcesz jeszcze kładkę? Napisz do miasta niech zrobią kolej gondolową z rynku do podstrefy. To miastu najbardziej zależało na przekwalifikowaniu przejścia (tak, tak do ok.2000 r. to nie był przejazd) na przejazd. Teraz ludność chce kładki. No cóż trzeba uważać na życzenia, bo mogą się spełnić. Ale jak mawiają " lepsze jest wrogiem dobrego ".
    Przejazd leży w obrębie stacji i dlatego jest tak długo zamknięty. Pewne urządzenia powodują (uzależnienia, blokady ) wymuszenie bezpieczeństwa, przez zamknięcie rogatek, gdy coś porusza się po torach w stacji lub na linii. Dla niecierpliwych, którzy nie mogą wytrzymać są zamontowane po obu stronach przejazdu skrzyneczki z których po naciśnięciu metalowego guzika odezwie się głos pracownika obsługującego mechanizm. Wystarczy zapytać (oczywiście po ok 10 min czekania), za ile będzie można przejechać.

  • takitam (ArCfWV), 2013-08-24 08:46 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~RayBan napisał(a): To nie jest taki głupi pomysł :)

    W 100 procentach popieram.

  • SebeQ, 2013-08-24 09:21 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Kładka to przykład(jak np w Legnicy). Tablica świetlna jest fajnym pomysłem dla kierowców, bo zawrócą sobie i pojadą przez tunel a zwykły pieszy będzie stał i czekał...
    Idą dni zimne deszczowe, śnieżne... w aucie włączysz sobie ogrzewanie i czekasz albo jedziesz naokoło, a pieszy moknie i marznie zamiast przejść szybko i pójść do ukochanej pracy :)
    Temat nie jest życzeniem, tylko zwróceniem uwagi, i motywacją do zrobienia czegoś dla pieszych :)
    pozdrowionka

  • Anonim (ANGvDj), 2013-08-24 17:03 Cytuj Zgłoś nadużycie
    SebeQ napisał(a): a pieszy moknie i marznie zamiast przejść szybko i pójść do ukochanej pracy :)

    Nikt normalny z pieszych nie stoi i nie czeka, jak widzi ze nic nie jedzie to przechodzi pod zaporami i przeprawia sie przez tory po ktorych i tak nic nie jedzie, proste.

  • genius (AtPxQQ), 2013-08-24 21:08 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~Anonim napisał(a): Nikt normalny z pieszych nie stoi i nie czeka, jak widzi ze nic nie jedzie to przechodzi pod zaporami i przeprawia sie przez tory po ktorych i tak nic nie jedzie, proste.

    Debil jesteś... podlegasz selekcji naturalnej... przykra prawda... jeśli wiesz co autor miał na myśli?

  • Malkon (AE4mkt), 2013-08-25 12:37 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Polakowi nikt nie dogodzi. Przejazd ten przez kilkadziesiąt lat był zamknięty dla samochodowego ruchu kołowego i nikt nie marudził, że musi jechać przez tunel. Teraz jak jest otwarty to dlaczego się go zamyka? Dlaczego się przed nim stoi? Jak się stoi to dlaczego nieraz tak długo? Pytania można mnożyć. Dla kogoś, kto wielokrotnie przekracza ten przejazd wiadomym jest kiedy najczęściej przejeżdżają tam pociągi i wówczas omija ten przejazd i jedzie pod tunel.

  • SebeQ, 2013-08-25 14:08 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Czytaj artykuł ze zrozumieniem, w zamyśle chodzi o to: dlaczego przejazd jest zamykany nieraz na tak długo?

  • 1
  • 2

Reklama