Pracownik obsługi klienta (sieci mobilne)

  • Witajcie!Mam tylko pytanie, czy dzwoniący do mnie pracownik obsługi klienta z sieci komórkowej np. z ofertą, ma pełny wgląd do moich danych lub szczegółów np. połączenia które wykonałem lub strony internetowe które przeglądałem na komórce? mam tel. na kartę i nie potrzebuję abonamentu... jednak mam masę telefonów z ofertą od mojego dostawcy (play). Czy oni mogą zobaczyć wszystko co wykonuję tym moim telefonem? czy mogą mi podczas rozmowy sugerować coś na tej podstawie?dzięki za odpowiedzi!

  • Anonim (AmROc3), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Sprawa ma się w ten sposób, ze kiedyś tam wyraziłeś zgodę na otrzymywanie takich ofert ( pewnie nieświadomie ) np podpisując jakąś umowę, bądź podając swój numer w internecie bo np brałeś udział w jakimś lipnym konkursie, który ma wyłącznie na celu tworzenie bazy danych potencjalnych klientów ;).

    Żaden pracownik nie ma wglądu do Twojego konta ( pracownik call center ). Jeżeli telefon byłby w abonamencie wtedy mają wgląd do kwoty abonamentu jeżeli jest przekraczany wtedy faktycznie sugerują zmianę taryfy np na większą bądź mniejszą.

  • Anonim (AtPxMF), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    -Domi na mniejszą nigdy. Nawet jak nie wykorzystujesz limitu to wydzwaniają i proponują wyższy abonament. Mając wgląd lecą w głupa i szukają naiwnych. Potrafią wydzwaniać kilka razy w m-cu. (orange).

  • Anonim (qsVfE), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    :) w ostateczności i nawet mniejsza taryfa to kasa dla takiego pracownika ;) Twój numer znajduje się w różnych bazach danych ( które są sprzedawane są za niezłą kasę) dlatego jest tak że kilku różnych przedstawicieli z call center dzwoni do Ciebie nawet kilka razy w tygodniu.

  • Anonim (AtPxMF), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    -Domi dlatego pozwalam, aby się produkowali. Pózniej pytam czy ma wykaz moich opłat za rozmowy i bilingi, grzecznie dziękuję i mówię do widzenia. A na początku mówią że rozmowa nagrywana.

  • Anonim (qs85i), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Bo faktycznie tak jest dla bezpieczeństwa potencjalnego klienta rozmowy są nagrywane :).

  • Anonim (AtPxMF), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Domi daj my sobie spokój z tym bezpieczeństwem. Muszę tę formułkę zacząć stosować wobec nagabywaczy. Ze strony przedstawicieli to jest nagabywanie, narzucanie czegoś czego nie chcę kupić.

  • Anonim (qsVuU), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    O tym trzeba pomyśleć za nim podpisze się formułkę " wyrażam zgodę na otrzymywanie bądź przetwarzanie... "

    Fakt to jest wkurzające, ja takiego problemu nie mam :).

  • Anonim (AtPxMF), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Też już problemu nie mam, kupiłem starter w biedronie. )).