Rowerzyści

  • Anonim (An27qJ), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Gdzie policja lub straż miejska? Rowerzyści jeżdżą ulicą Prusa pod prąd, i to notorycznie. Z resztą takich ulic i miejsc jest więcej.

  • Anonim (A7bG3e), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pedalarze dostali zbyt dużo uprawnień. Wpuszczono ich na drogi nie wymagając w zamian praktycznie nic. Ani znajomości przepisów ruchu drogowego, ani właściwego ubioru (nawet tego który gwarantuje im przeżycie - kask) ani... bata (policja nie łapie a sami sprawcy wybryków w 99% uciekają).

  • Anonim (AE7FxO), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Lepiej zajmijcie sie soba a nie innymi jak wam sie nudzi to idzcie na spacer ;).

  • Anonim (AtPxzG), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Tak, tak, idzie. Jak tobie jeden czy drugi zarysuje lakier na długość samochodu bo "nie wyrobi" jadąc pod prąd to też się przejdziesz na spacer by ochłonąć po długim biegu za takim rowerzystą :) A, no tak ty przecież jeździsz rowerem ;).

  • Anonim (AtPxrw), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nie kazdy rowerzysta jest taki sam, tak samo jak kierowcy sa i debi7e i porzadni uzytkownicy dróg.

    Najpierw trzea byc porzadnym czlowiekiema potem generalizowac!

  • Anonim (AE7gbI), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Prawdziwy, kolejny komunistyczno/socjalistyczny umysł sie ukazał. Spokojnie, minister Nowak również poszedł twoim tokiem myślenia i powołał doradcę do spraw rowerowych na którego pensję, na pewno nie małą, dołożysz, jak my wszyscy. Kilka tysiaków na jakiegoś pana ażebyś (teoretycznie) nie spotkał więcej takiego rowerzysty. W praktyce wiadomo jak to wyjdzie. Proponuję być przezornym i pójść krok dalej, powołać speca od poruszania się chodnikiem bo czasem ktoś mi zachodzi drogę, idzie pod prąd lub za wolno lub obok siebie na wąskim chodniku (co oprócz zatoru może grozić lusterkom zaparkowanych aut! - PRZECIEŻ TO KRYMINAŁ hehe!

  • Mi tam jako kierowcy rowerzyści nie przeszkadzaja z tym, że np. Jadą Prusa czy inną zgorzelecką pod prąd, czy w innym przypadku pod warunkiem, że robią to z głową! Gorzej jak z bocznej uliczki wyskakuje mi taki bezmózg nie bacząc na to że ktos może jechać, przeskakuja ulica-chodnik, ulica-chodnik i na nic nie patrza :(.

  • Anonim (AtJ4Jp), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ty i tobie podobni to barany, którzy uważają, że wszystko mogą. Niech każdy robi co chce, ANARCHIA DLA KAŻDEGO!

  • Anonim (AtPxrw), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    ~~"Ty i tobie podobni to barany, którzy uważają, że wszystko mogą. Niech każdy robi co chce, ANARCHIA DLA KAŻDEGO! ".

    No to ja chce np. rzucić w ciebie patelnią i mogę, zgadazs się na to z chęcią wedle twej wypowiedzi, hahahah.

  • Anonim (ANGDTh), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Tak w ogóle to niektórzy rowerzyści to kompletni idioci. On jak ma pierszeństwo to na nic nie patrzy tylko jedzie tylko taki idota jeden z drugim nie zdaje sobie sprawy ze jak go ktoś nie zauważy to moze zostać kaleką do końca życia a kierowca auta dostanie mandat i bedzie sie śmiał.

  • Anonim (AE7gbI), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Chodzi o umiar i rozsądek w nakazywaniu i zakazywaniu, nie o bezprawie.

  • Anonim (AtPGPg), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    No, nie wiem co przeszkadza w tym że jedzie rowerzysta, pod prąd. Ja gdy wracam z treningu rowerowego (mieszkam na ulicy prusa), to jestem dość wyczerpany żeby jechać jeszcze na około więc jadę na skróty i nigdy się nie spotkałem z kierowcą który by mi uwagę zwrócił.