Odchudzanie

  • Anonim (AN0kZ6), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Cześć wszystkim czy jest ktoś kto się odchudza lub chciałby zacząć się odchudzać wiem, że większość zaraz napiszę rusz dupe lub mniej żreć, ale ja już próbowałam kilka krotnie i zawsze kończyło się tym samym, chciałabym zacząć ale na długo ale brak mi po pewnym czasie motywacji. Może ktoś chciałby zacząć ze mną lub chociaż mnie wspierać pisać o tym razem zawsze raźniej. Ogłoszenie jest do osób z dużą nadwagą a nie do takich co są chude a chcą byś jeszcze chudsze. Dzięki z Góry. Chętni niech piszą na nr GG 48658581.

  • Anonim (AN0AIa), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    :).

  • Anonim (AN0AIa), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ponawiam.

  • Anonim (AtPyeu), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ja jestem chetna, ale nie ma g :(.

  • Anonim (AkE9pQ), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Dieta, dużo wody niegazowanej, ćwiczenia A6W wiary w siebie ja z takim zestawem schudłam 10 kg w 2, 5miesiąca.

  • Anonim (ANGpTr), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Do ja a może e-maila masz jak tak to odezwij się takaja9090@gmail.com.
    2013-10-12, 10:50Właśnie najgorzej jest jak nie ma się wiary w siebie :(.

  • Anonim (qvaLd), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    A6W jest "średnia", można zacząć te ćwiczenia w ostatniej fazie odchudzania. Bo teraz nawet jak zrobisz mięśnie brzucha to i tak będą pod tłuszczem. A6W spala tłuszcz jak każde inne ćwiczenie aerobowe (rower, bieganie, pływanie) - czyli z całego ciała, a nie tylko z brzucha.

    Jeśli masz sporą nadwagę to proponuję Ci zacząć od pływania, ponieważ takie ćwiczenie nie obciąża stawów, jest mniej podatne na kontuzje.

    I koleżanko ważna sprawa to taka, że nie możesz zacząć wszystkie od razu. Bo to się właśnie kończy tym, że później nie masz motywacji, braku siły. Przykład: jeśli codziennie zjadasz jedną tabliczkę czekolady to nie przestawaj jej jeść od razu, tylko stopniowo, np. przez 1 tydzień zjadaj 3/4 tabliczki, później 1/2, później 1/5 aż w końcu ją wyeliminujesz. To jest ważne, bo od razu odstawisz czekolade na bok to po kikunastu dniach organizm upomni się o swoje i zjesz 10 tabliczek dziennie.

  • Anonim (hj5ao), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    ON dzieki, ja wlasnie tak mialam jak chodzilam na silownie to tak mialam szybko mi sie znudzilo. A plywac nie umiem zaczelam narazie od nordick walking :).

  • Anonim (AE7O9v), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Krótka piłka - chodź ze mną biegać. Około 5 km trzy razy dziennie i schudniesz.

  • Anonim (vrY0J), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    A6W myślę że dobre ćwiczenia i skuteczne.

  • Anonim (AHgscz), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    A6w jest na wzmocnienie mięśni. Oj.
    Ja polecam zrobienie przynajmniej raz insanity, potem jak się 'wkręci' zrobić jeszcze raz. Najlepszy wynik spalania tłuszczu, schodzenia z wagi w insanity to 81, 5 kg. Polecam, bo sam robiłem i wiem jakie są efekty.

  • Anonim (ANuG6y), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Dresik 3 razy dziennie?

  • Anonim (AE4c4m), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pij cherbatę z rumem. Dobra jest. Spala tłuszcz jak jakiś gainer czy HMB.

    Biorę zawsze przed siłką dwa tabsy. Pompa jest. Siła też jest. Wszystko jest.

    A jak idem na basen to biore kreatyne z piwem. Spala, buduje i rzeźbi.

  • Anonim (ANGvOZ), 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Codziennie po pare km bieganie rano, mniej posilkow, posilki lekkie, przyzwyczajac organizm do mniej jedzenia no i duzo sportu, owoce zamiast czegos slodkiego i bedzie sukces.

  • Anonim, 4 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Aby zrzucić parę kilo trzeba ćwiczyć regularnie. Taka oczywista rada nikomu się jednak nie przyda, więc może spróbujmy się zastanowić dlaczego wiele.
    Osób szybko się zniechęca i rezygnuje po kilku tygodniach z ćwiczeń.

    W moim odczuciu (w zasadzie to gdzieś to wyczytałem, ale podzielam ten pogląd) błąd polega na zbyt intensywnych treningach w pierwszym okresie, wskutek czego niewytrenowany organizm się szybko męczy, a wyjście na trening kojarzy nam się z ciężką harówką zamiast relaksem.

    Dlatego proponuje się (zawodowcy proponują) aby pierwsze trzy miesiące poświęcić na wyrobienie nawyków aktywności fizycznej. Treningi powinny być łatwe i nie wyczerpujące, stosunkowo krótkie (np. Nie więcej niż 20 minut + 10 minut na dotarcie do miejsca ćwiczeń) ale stosunkowo częste np. 4 razy w tygodniu.

    Dzięki takiej postawie powoli zmienimy nawyki życia codziennego co pozwoli nam spalenie tych 2 kg w roku czego wszystkim życzę :).