Zmiany w rozkładzie jazdy MZK

Dyskusja dla wiadomości: Zmiany w rozkładzie jazdy MZK.


  • pasażerka (ANukt1), 2013-08-31 18:11 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~Pasażer napisał(a): Wiadomo, że każdemu nie można dogodzić, ale faktem stało się, że nie mamy wyboru. Wielu z nas jeździło tylko jedną linią: szkoła, praca... itp., a teraz musimy wykupić sieciówkę. Oczywiście, że kierowcy nie mają nic do gadania, ale co do ich kultury - mam wiele zastrzeżeń. Jest grupa bardzo kulturalnych panów, którzy potrafią się uśmiechnąć, poczekać, aż staruszka dojdzie do swego miejsca, a i sam styl jazdy nie budzi żadnych wątpliwości. A Ci drudzy to wiecznie nafochani panowie, którzy łaskę robią, że trzeba się zatrzymać na przystanku lub otworzyć drzwi, jeżdżą tak, że wypadamy na zakrętach z siedzeń i komfort jazdy jest okropny. Gratuluję elokwencji tej super grupie kierowców, a pasażerom trzeba będzie przyzwyczaić do nowej formy i ceny!

    Wielkiego cwaniaka zgrywa taki łysy kierowca.

  • Anonim (AN0nQb), 2013-08-31 18:28 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~Pasażer napisał(a): Jest grupa bardzo kulturalnych panów, którzy potrafią się uśmiechnąć, poczekać, aż staruszka dojdzie do swego miejsca, a i sam styl jazdy nie budzi żadnych wątpliwości. A Ci drudzy to wiecznie nafochani panowie, którzy łaskę robią, że trzeba się zatrzymać na przystanku lub otworzyć drzwi, jeżdżą tak, że wypadamy na zakrętach z siedzeń.

    Jest tez podzial na kierowców ktorzy jezdza po 22
    Tzn sa Ci ktorzy staja na pustych przystankach nie wiem po jaka cholere jezeli zywego ducha nie ma i Ci ktorzy jak widza ze nikt nie wysiada oraz ze nie ma nikogo na przystanku to po prostu sie nie zatrzymuja i plynnie jada dalej.

  • Penguin (AtPxkF), 2013-09-01 09:37 Cytuj Zgłoś nadużycie

    W ciagu dnia też tacy jeżdżą - jak nikt nie wstał to mogą sobie przejeżdżać przystanek, ich cholernym obowiązkiem jest zatrzymanie się na tym przystanku i tyle. W dużych miastach np. Krakowie jak autobus jedzie z jednym pasażerem, a nawet pusty to mimo wszystko zatrzymuje się na przystanku, na którym też nikogo nie ma, bo taki jest regulamin. Jedynie prywatni przewoźnicy jeżdżą sobie tam jak popadnie i widać ci ''biedni'' kierowcy u nas też zachowują się jakby byli prywaciarzami...

  • znany :> (AtPxHI), 2013-09-01 13:42 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~Penguin napisał(a): Już nie pitol głupot, bo na pętli co jakiś kurs jest przerwa 15 minut i więcej, no chyba że chodzi o godziny szczytu to wtedy jest większa ilość kursów na godzinę ( aż dwa! ) a jeśli chodzi o takie godziny, w których jest jeden kurs to mają dużo czasu dla siebie. Kierowca też niby człowiek, ale praca w tym zawodzie wymaga silnej psychiki, a nie nerwowych reakcji na wszystko - bo jakas tam emerytka opóźnia przejazd, a matoł w chińskim autku wymusił pierwszeństwo.[/blockquote]
    Widzę, że się znasz na rozkładach tak jak ja na krykiecie, czyli wcale :) więc polecimy przykładem. Chyba wszyscy znamy trasę linii 7 (mówię o starej trasie oczywiście: > pomijam fakt, że 29 min na dojechanie z Konradowskiej na Łąkę to było mało, ale cóż ryneczki, koreczki, obwodnice itp; > 2 min przerwy, zawrotka w Łące - przez Os. Kościuszki oczywiście, bo jakby inaczej :) i żeby wykonać tzw. wjazd kieszeniowy, obrócić się i wjechać na zatokę masz 2 min, aby sprzedać bilety i dojechać koło IBF - kolejne 2min. I zamiast 33min masz 30 z Łąki na Konradowską przez Os. Kościuszki. Po dojechaniu przejazd techniczny na tesco, aby się włączyć jako l. 8 - ile czasu? 5 min przejazdu, na podstawienie się na przystanek i sprzedaż biletów 2 min. A dodaj sobie waćpan jeszcze stare babcie, które nie potrafia wejsc do nowego autobusu bo są tak bardzo chorowite? ;) przy fartach z sygnalizacją - 3min opóźnienia na koniec kursu na Konradowskiej, 2 min na dojechanie AUTOBUSEM na tesco. Więc nie wiesz nic na temat rozkładów - to skończ, a nie siejesz ferment. Jest tez podzial na kierowców ktorzy jezdza po 22 Tzn sa Ci ktorzy staja na pustych przystankach nie wiem po jaka cholere jezeli zywego ducha nie ma i Ci ktorzy jak widza ze nikt nie wysiada oraz ze nie ma nikogo na przystanku to po prostu sie nie zatrzymuja i plynnie jada dalej.[/blockquote]
    Niekiedy jest to uwarunkowane opóźnieniem/przyspieszeniem kursu.
    [blockquote]~Penguin napisał(a): W ciagu dnia też tacy jeżdżą - jak nikt nie wstał to mogą sobie przejeżdżać przystanek, ich cholernym obowiązkiem jest zatrzymanie się na tym przystanku i tyle. W dużych miastach np. Krakowie jak autobus jedzie z jednym pasażerem, a nawet pusty to mimo wszystko zatrzymuje się na przystanku, na którym też nikogo nie ma, bo taki jest regulamin. Jedynie prywatni przewoźnicy jeżdżą sobie tam jak popadnie i widać ci ''biedni'' kierowcy u nas też zachowują się jakby byli prywaciarzami...

    Pierwsze słyszę, żeby to był ich obowiązek :).

  • Wistar (AE7wa9), 2013-09-01 14:11 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Saanowni Panstwo, trodno winić kierowcę za zle dobrany czas na przejazd trasy, ale... Przejazd jednego czy dwoch przystankow z czasem na minus 10 min. To chyba przesada. Scinanie zakrętow, jazda po krawężnikach, chamskie iglupie odzywki to też norma u kilku kierowców. Ciekawe dlaczego jest to normą u jednych i nie trafia się innym Co do nowego rozkladu jest to totalna porażka, np. Aby z oś 40 lecia dostać się na ośKwiatowe trzeba przejść poł miasta lub przesiadać się 2 razy. Argument że jakimś kursem jechaly 4 osoby jest glupi. Te 4 osoby muszą dostać się do pracy i kursy powinny być dostosowane do godzin rozpoczynania pracy czyli 6 i 7 rano, 14 i 22. Czy to tak trudno zrobić? Może lepiej całkiem zlikwidować MZK? Obecnie nie bardzo wiadomo komu sluży.

  • znany :> (AtPxHI), 2013-09-01 14:21 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~Wistar napisał(a): Saanowni Panstwo, trodno winić kierowcę za zle dobrany czas na przejazd trasy, ale... Przejazd jednego czy dwoch przystankow z czasem na minus 10 min. To chyba przesada. Scinanie zakrętow, jazda po krawężnikach, chamskie iglupie odzywki to też norma u kilku kierowców. Ciekawe dlaczego jest to normą u jednych i nie trafia się innym Co do nowego rozkladu jest to totalna porażka, np. Aby z oś 40 lecia dostać się na ośKwiatowe trzeba przejść poł miasta lub przesiadać się 2 razy. Argument że jakimś kursem jechaly 4 osoby jest glupi. Te 4 osoby muszą dostać się do pracy i kursy powinny być dostosowane do godzin rozpoczynania pracy czyli 6 i 7 rano, 14 i 22. Czy to tak trudno zrobić? Może lepiej całkiem zlikwidować MZK? Obecnie nie bardzo wiadomo komu sluży.

    A jakby tak można się teleportować, to by wszystko o czasie było :).

  • Anonim (AE7hoC), 2013-09-01 14:35 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Panie znany skoro Pan ma tak wiele zastrzerzeń w któryś dzień prezes mzk przyjmuje interesantów - proszę mu to powiedzieć, zgłosić zastrzeżenia poprzeć jakimiś faktami, a jeżeli nie to proszę tu nie obrażać kierowców, których wbrew powszechnej opinii, praca nie jest łatwa.

  • znany :> (AtPxHI), 2013-09-01 14:48 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~Anonim napisał(a): Panie znany skoro Pan ma tak wiele zastrzerzeń w któryś dzień prezes mzk przyjmuje interesantów - proszę mu to powiedzieć, zgłosić zastrzeżenia poprzeć jakimiś faktami, a jeżeli nie to proszę tu nie obrażać kierowców, których wbrew powszechnej opinii, praca nie jest łatwa.

    W głowie, czy w oczach się poprzestawiało? >.
    Nie napisałem tu ani jednego złego słowa na kierowcę.

  • Penguin (AtPxkF), 2013-09-01 16:14 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Widziałam rozpiski dla ankieterów, bo koleżanka która tam pracowała mi pokazywała je i był zaznaczony czas planowanej przerwy i jak wspomniałam - są godziny kiedy są korki i opóźnienia, ale poza tymi paroma godzinami, sama widziałam jak autobus na pętli stoi i stoi, zwłaszcza zerówka czy 4. A ciekawe czemu 4 nigdy punktualnie nie przyjeżdża, tylko musi być parę minut szybciej, bo jakiś kierowca tak goni na swoją przerwę? A zakładam, że znany to ktoś powiązany z mzk, to powinien wspomnieć o innym rozłożeniu czasu na przejazd, bo takie mądrowanie się i tłumaczenie kierowców nic nie da, dopóki będą jeździć jak jeżdżą. A co do tego czy mzk wzbogaci się na takich zmianach, to oczywiste będzie, że nie. Autobusy zostały tak rozpisane, że człowiek jadący na 6 do pracy czy 22 nie pojedzie i będzie musiał z buta lecieć, ale w sumie Ci PRACUJĄCY pasażerowie zyskają bo poprawią sobie kondycję, a zakład kondycji finansowej już nie, bo ich działania prowadzą do tego by wozić same stare babki, które zachowują się skandalicznie - chociażby dziś w gdzie na cmentarzu to bydło się pchało do autobusu ( pustego prawie) tak zawzięcie, że jakieś dzieci omal nie stratowały i nie chciały wypuścić. No ale to temat na inną dyskusję. Ja nic nie znam się na komunikacji miejskiej pomimo tego iż ponad 20 lat z niej korzystam.

  • Anonim (AE7hoC), 2013-09-01 23:59 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~znany: > napisał(a): W głowie, czy w oczach się poprzestawiało? >. Nie napisałem tu ani jednego złego słowa na kierowcę.

    Przepraszam miało być do winstar'a.

  • Taśtula, 2013-09-02 14:47 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Przykro mi, że spod hotelu, na Al Woj Pol nie będzie można już jeździć, a było tak wygodnie...

  • ela, 2013-09-02 16:56 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~Penguin napisał(a):chociażby dziś w gdzie na cmentarzu to bydło się pchało do autobusu ( pustego prawie) tak zawzięcie, że jakieś dzieci omal nie stratowały i nie chciały wypuścić.

    Bydło w autobusie?

  • znany :> (AtPxHI), 2013-09-02 20:56 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~Penguin napisał(a): Widziałam rozpiski dla ankieterów, bo koleżanka która tam pracowała mi pokazywała je i był zaznaczony czas planowanej przerwy i jak wspomniałam - są godziny kiedy są korki i opóźnienia, ale poza tymi paroma godzinami, sama widziałam jak autobus na pętli stoi i stoi, zwłaszcza zerówka czy 4. A ciekawe czemu 4 nigdy punktualnie nie przyjeżdża, tylko musi być parę minut szybciej, bo jakiś kierowca tak goni na swoją przerwę? A zakładam, że znany to ktoś powiązany z mzk, to powinien wspomnieć o innym rozłożeniu czasu na przejazd, bo takie mądrowanie się i tłumaczenie kierowców nic nie da, dopóki będą jeździć jak jeżdżą. A co do tego czy mzk wzbogaci się na takich zmianach, to oczywiste będzie, że nie. Autobusy zostały tak rozpisane, że człowiek jadący na 6 do pracy czy 22 nie pojedzie i będzie musiał z buta lecieć, ale w sumie Ci PRACUJĄCY pasażerowie zyskają bo poprawią sobie kondycję, a zakład kondycji finansowej już nie, bo ich działania prowadzą do tego by wozić same stare babki, które zachowują się skandalicznie - chociażby dziś w gdzie na cmentarzu to bydło się pchało do autobusu ( pustego prawie) tak zawzięcie, że jakieś dzieci omal nie stratowały i nie chciały wypuścić. No ale to temat na inną dyskusję. Ja nic nie znam się na komunikacji miejskiej pomimo tego iż ponad 20 lat z niej korzystam.[/blockquote]
    Uogólniasz. Nie każda służba na linii 4 była relaksem, tak samo na .
    I nie, nie jestem powiązany z MZK, tylko znam realia tej pracy. Bydło w autobusie?

    Niestety, o to zjawisko ostatnim czasem nieciężko.

Reklama