Przebudowa ulic Karola Miarki i Żwirki i Wigury zakończona

Dyskusja dla wiadomości: Przebudowa ulic Karola Miarki i Żwirki i Wigury zakończona.


  • Piotrek (AE7I0u), 2010-11-18 18:32 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A pod Polfą po 12 godzinach deszcz zmył oznakowanie poziome.

  • Kierowca (AtJjB0), 2010-11-18 18:34 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Naostrzcie sobie nożyczki, bo wam się stępią do niedzieli (dnia wyborów). A kto odebrał ten "bezkolizyjny" prawoskręt z ul. Żwirki i Wigury w stronę ul. Sierpnia 80?

  • To racja, oznakowanie schodzi z jezdni, a przy skręceniu w prawo w Asnyka wjeżdża się w stojące auto na miejscu dla niepełnosprawnych.

  • Kierowca (AtJjB0), 2010-11-18 18:49 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wychodzi na to, że trzeba zlikwidować kilka miejsc parkingowych vis a vis boku wieżowca, aby bezkolizyjnie zjechać w prawo. Dziękujemy Panie Starosto!

  • Ripo (AN0mYj), 2010-11-18 18:57 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Hahaha oficjalne otwarcie z nozyczkami musialo byc.

  • Wujek samo zło (AtPx7B), 2010-11-18 19:08 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Dlaczego Na skrzyżowaniu z Bankową i Tyrankiewiczów nie ma ruchu okrężnego? Ten dziwny twór, który został wybudowany w praktyce chyba pogarsza bezpieczeństwo w tym miejscu.

  • Jola (eGWdHA), 2010-11-18 19:09 Cytuj Zgłoś nadużycie

    I dobrze się stało, tamto skrzyżowanie było wcześniej kiepskie...

  • Reklama

  • Mieszkaniec (AtPyCZ), 2010-11-18 19:10 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A co z wyjącą sygnalizacją dźwiękową? Kiedy ją ściszą? Spać nie można, budzi z rana pewnie do pracy. Niewidomym się nie przyda, bo prędzej potkną się o wystającą kostkę brukową albo o słup na środku zejścia na "dolne" Asnyka!

  • ~k (AtPyh1), 2010-11-18 19:38 Cytuj Zgłoś nadużycie

    "To racja, oznakowanie schodzi z jezdni, a przy skręceniu w prawo w Asnyka wjeżdża się w stojące auto na miejscu dla niepełnosprawnych. " Sprawdzałem, jadąc ul. Sierpnia 80, miejca jest na pół samochodu - 100% kierowców łamie przepisy, wjeżdzają na podwójną linię ciągłą. Ciekawe kiedy będą pierwsze kolizje? Podrowienia dla zadowolonych OTWIERACZY.

  • Mieszkaniec Tyrankiewiczów (AkmJyo), 2010-11-18 19:52 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Najbardziej żałosne są parkingi pod piekarnią na Karola Miarki. Zrobiono je tak, że sugerują ustawianie aut pod kątem a znaki ustawione kilka dni temu nakazują parkowanie równoległe. Problem w tym, że parkując równolegle zmieści się tam może 8 aut a tych aut było już wcześniej znacznie więcej i brakowało miejsca na parkowanie. Natomiast do parkowania pod kątem te parkingi są za płytkie, auta niszczą nowy chodnik bo parkują przednimi kołami na nim a prawy pas w kierunku ul. Jeleniogórskiej jest notorycznie zablokowany przez klientów piekarni. Pomysł z tą organizacją miejsc parkingowych jest CAŁKOWICIE BEZMYŚLNY. Między innymi dlatego, że pozostawiono bardzo szeroki chodnik zamiast go spłycić i umożliwić parkowanie pod kątem do jezdni. Redakcja mogłaby zrobić kilka zdjęć i pokazać co tam się dzieje w dzień i jak ludzie tam parkują. Jest to po prostu całkowita tragedia. Kolejna sprawa to twór rondo-podobny. Dlaczego nie zrobiono tam ronda? Tego nie potrafię zrozumieć całkowicie. Rondo to najlepszy sposób na upłynnienie i samoregulację ruchu. Tymczasem to skrzyżowanie jest równie kiepskie co poprzednie. No ale skąd projektant może wiedzieć co robią w poszczególnych miejscach mieszkańcy? Czy ktoś pomyślał, gdzie jest największy ruch, jaki ruch, kiedy? Remont wykonano a jak było - tak jest. Problem w tym, że nikt tego nie poprawi przez kolejne lata i nadal będzie beznadziejnie w tych miejscach. Tyrankiewiczów nadal będzie zapchane rankiem i popołudniami gdy rodzice zabierają dzieciaki z Oxpressu. Karola Miarki pod piekarnią nadal będzie jednym wielkim kotłem w którym - zapewniam - niedługo dojdzie do jakiegoś wypadku. Nie wspomnę co się dzieje pod Polfą od dwóch dni i nikt z odpowiedzialnych tego nie dostrzega! Zapraszam chętnych do próby skrętu z Chrobrego w lewo na Karola Miarki. Ustawicie się na pasie skrętu w lewo i przeniesiecie się do wesołego miasteczka na diabelski młyn gdy z na przeciwka auta będę jechały z wami na czołówkę. Nawiązując do pewnych haseł wyborczych chciałbym zapytać ich właścicieli. CO CHOLERA JEST W TYM MIEŚCIE ROBIONE NAPRAWDĘ DLA MIESZKAŃCÓW?

  • X na karcie (AE7Iho), 2010-11-18 20:05 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Bolesławieckie portale są bardzo polityczne o czym świadczy brak informacji o otwarciu hali sportowej na ul. Jana pawła przy mzs nr 2. Mnie jako mieszkańca to cieszy, że w naszym mieście, powiecie coś powstaje. Panowie mniej polityki a więcej wspólnego działania na rzecz naszego regionu - a wyborcy będą na was głosować.

  • Maja (AE7hI4), 2010-11-18 20:19 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nie zauważyłam jeszcze aby na którymś z nowych parkingów przy wyremontowanych ulicach, którykolwiek samochód był zaparkowany zgodnie ze znakiem drogowym czyli równolegle do krawężnika.

  • Żwirek i muchomorek (AtPGQo), 2010-11-18 20:44 Cytuj Zgłoś nadużycie

    I na dodatek na miejscach przeznaczonych dla inwalidów parkują wszyscy.

  • Kierowca (AtJjB0), 2010-11-18 20:47 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A, i jeszcze jeden patent to miejsca parkingowe przy piekarni na ul. K. Miarki. Wg ustalonych zasad nie można parkować na ukos tylko równolegle do jezdni co powoduje, że zaparkują tam 4-5 aut. Kierowcy i tak parkują na ukos bo wówczas aut wejdzie ok. 10, tylko że im tyłki wystaja na jezdnie przez co jadący jadą prawie środkiem drogi. Pytanie, czy nie można było zrobić trochę głębszej zatoczki aby parkować na skos? Przecież chodnik tam jest mega szeroki. Kto to projektował? Jezeu, co za kraj!

  • Obeserwator (AE4HLH), 2010-11-18 20:51 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Maja masz rację ja też nie zauważyłem. Inwestycja że hoho ale ja chciałbym zapytać dla kogo się polepszyło na skrzyżowaniu Tyrankiewiczów - Karola Miarki? Dla kierowców nie, a dla pieszych tym bardziej. Ja tam widzę jeszcze dwie niedoróbki (raczej w projekcie) za wąski wyjazd (trzypasmowy) z ulicy Asnyka - od byłej stacji benzynowej i brak prawoskrętu z Karola Miarki na ulicę Asnyka (chodnik wielgachny a uliczka wąziutka). Kiedyś nowi włodarze dojdą do tego samego wniosku. Przejścia dla pieszych powinny być mimo wszystko bliżej skrzyżowań, bo i tak nikt po nich nie będzie chodził (nikt nie chodzi na kwadrat tylko na skróty).

Reklama