W maju utrudniony ruch na obwodnicy

Dyskusja dla wiadomości: W maju utrudniony ruch na obwodnicy.


  • Q (AtPGOX), 2010-05-05 15:51 Cytuj Zgłoś nadużycie

    No i prawidłowo. Pamiętam ze ten asfalt został tak rozjeżdżony że najwięcej go było przy krawężnikach.

  • Bolo (AE7gRk), 2010-05-05 17:19 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Brawo dla tych co wymyślili studzienki na środku pasa, bo dzięki temu remonty będą robione co parę lat.

  • Tomsron (ANuAax), 2010-05-05 17:35 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Żal.

  • B (AN0W6S), 2010-05-05 17:56 Cytuj Zgłoś nadużycie

    No nareszcie zrobią coś z tymi studzienkami, można szału dostać jak się nam jedzie.

  • Reksior (AN0s5C), 2010-05-05 19:48 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Szkoda ze po tak krótkim czasie znów remont takie jest niestety polskie wykonawstwo, wstyd przed gośćmi z innych okolic polski ale po wjeździe do naszego powiatu od razu wiadomo gdzie się wjechało dziury, wyboje wręcz czołgowiska a nie drogi -a co robi władza- remontuje po raz setny te same drogi jakby nie można było zrobić to raz a sensownie.

  • Goliat (AsdUOD), 2010-05-05 20:32 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Kpina i żenada bo jak to można inaczej nazwać...

  • Kierowca (A81br6), 2010-05-05 20:32 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Zakaz jazdy tirom. Chcieli autostradę to już ją mają. Jak jej nie mieli to na cb tylko było słychać jakie nasze miasto jest okropne. Przecież auta osobowe nie rozwalcowały tego asfaltu pod krawężniki tylko ciężarowe. A jeżeli tak uparcie chcą przejeżdżać to trzeba postawić 2 wagi na wjeździe i wyjeździe i troszkę posprawdzać ile ton mknie po tych drogach, i przy okazji to miasto zarobi na remont dróg bo większość aut jest przeładowana.

  • Teo (ePSuLD), 2010-05-05 20:45 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pełna zgoda "Kierowca" :) ).

  • D (ANx1Di), 2010-05-05 21:53 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wrocław potrafił postawić system kontroli wagi i pilnować jakości remontowanych dróg. Efekt: idealna nawierzchnia nawet po takiej zimie jak mieliśmy. Koło pasażu grunwaldzkiego nie ma śladu zimy tak przypilnowano jaka ma być jakość drogi. U nas - mimo mojego stałego poparcia dla Prezydenta - robi się kaszanę za którą powinien się wstydzić!

  • Założenie było dobre. O ile pamiętam to w związku z planowaną kilka lat temu budową autostrady miasto miało być wolne od dużych pojazdów. Budowa niby-obwodnicy miała także odciążyć centrum miasta. Wjazd miały mieć tylko pojazdy o dmc do 7, 5 lub 12 ton (jak ktoś wie to proszę o poprawkę). Opóźnienia w budowie autostrady spowodowały, że dalej duże autka jechały i niestety nadal jadą. A stan nawierzchni nie jest zależny tylko od niskiej jakości nawierzchni. Podstawowy wpływ ma podbudowa czyli to co leży pod asfaltem. Najwyższej jakości nawierzchnia położona na polnej drodze nie wytrzyma nacisku wozu drabiniastego. Kiepska podbudowa to i studzienki się zapadają. Jadący tą drogą robią swoimi samochodami "test łosia". Sama wymiana nawierzchni nic nie da.

  • Piotrek (AE7hf5), 2010-05-06 13:13 Cytuj Zgłoś nadużycie

    No i koniec jazdy slalomem miedzy studzienkami. Czeka nas nudna jazda na wprost.

  • Bdw (AE7Z0o), 2010-05-06 23:29 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Przez bolec jadą tylko tiry które maja coś na sumieniu. Jak kontrola krokodyli na autostradzie to zaraz ruch większy w mieście. A swoją drogą to nagroda Darwina dla projektanta tej niby obwodnicy. Pas zieleni, chodnik z kostki, ale kanalizacja musi iść środkiem pod jezdnią, bo tak ich uczyli za komuny.

  • Kierowca (AE4HSd), 2010-05-14 11:39 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Właśnie ta kanalizacja i te nieszczęsne włazy. Krew mnie zalała jak to wczoraj oglądnąłem. Studzienki jak były tak są dalej. Przy jednej to nawet fuszerka się znalazła - najpierw zaasfaltowane a później wycinka fleksem( http://yfrog.com/5bdsc00271gej ), heh kto to nadzoruje? Jedyny plus za twardy rodzaj asfaltu.

  • Zwis (AkNmvl), 2010-05-31 17:51 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Do: Kierowca. Kolego Kierowca... taka technologia robót. Najpierw kładzie sie asfalt a potem reguluje do asfaltu studnie ze względu na duzy ruch i brak mozliwosci regulacji przed połozeniem masy (tiry zdewastowałyby te wyregulowane studnie juz w kilka godzin po ich regulacji). Taka technologia robót pozwala na dokładniejsze wyregulowanie studni. Tak na marginesie co rozumiesz pod pojeciem twardego asfaltu i po czym go poznałeś?

Reklama