Wernisaż wystawy poplenerowej 2009

Dyskusja dla wiadomości: Wernisaż wystawy poplenerowej 2009.


  • Jegomosc (AE7gQk), 2009-12-06 10:34 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Bardzo ładne fotografie - gratuluje autorowi!

  • Ian (AE7gBk), 2009-12-06 15:41 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nie jestem wielkim znawcą fotografii, ale wydaje mi sie ze rzezb sie nie kadruje, tylko fotografuje sie w całosci z przodu (gdy celem jest, oczywiscie, przedstawienie rzezby).2009-12-06, 15:49... o ile rzezba ma jakis przod :).

  • Też nie wiem jak się fotografuje rzeźby. Ogólnie to podchodzę do fotografii tak, że uwieczniam coś jedynie w taki sposób jak ja ja to widzę... (bez książek i kopiowania książkowych kadrów) Są gusta i guściki, nie wszystkim się musi podobać, bo byłaby wielka monotonia na tym zwariowanym świecie ;-)
    Dołączę się do gratulacji :-).

  • grażyna, 2009-12-06 16:23 Cytuj Zgłoś nadużycie