Dialog nie zapomniał o świętach

  • KrYdE (A7bywe), 2006-12-15 14:04 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Dla zainteresowanych osób będzie to może dość ważną informacją i może jak dla mnie w końcu 'mile zaskakującą' :)Otóż znajomy dał mi znać, że w Bolesławcu Dialog dołączył do oferty wszystkie swoje dostępne pakiety internetowe i możemy sie od dziś cieszyć czymś więcej, jak 256/128 :) Zadzwoniłem, zapytałem - potwierdziło się.Prawda, że fajny prezent na święta? :)

  • Andrew (A7b0yF), 2006-12-21 14:00 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Fajny prezent :) Dzieki za informacje. Wrescie. Porazka, ze dotad w B-c moznabylo miec tylko lacze 256.Pozdrawiam.

  • kolarz (ePEd9V), 2006-12-26 22:52 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Coś nie chce mi się wierzyć.A skoro tak jest to dlaczego wciąż mam 256/64 skoro Dialog nie ma już w ofercie takiego łącza i automatycznie przydziela 512/128 wszędzie gdzie są takie warunki techniczne ?

  • DD (A7b04h), 2006-12-27 06:43 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Automatycznie przydziela ?. Żartujesz chyba. Trzeba podpisać aneks do umowy o zwiększenie prędkości, a tym celu trzeba udać się do najbliższego punktu, który znajduje się w Jeleniej. No widzisz jak jest. Mogłeś internet załatwić telefonicznie, a oni przysłali umowę pocztą. A teraz to dla nich problem i te koszta zrzucają na ciebie. Sam musisz dojechać. Aneksu do umowy nie przysyłają. Swoją drogą nasze miasto ma ok 50 tys., a Dialog nie otworzy tu oddziału, jednocześnie skazując cię na ponoszenie kosztów różnego rodzaju, choćby np. powyższy. Prawda. Aż cisną się słowa ....... różnorakie!. Ważne by sprzedać a potem kliencie martw się sam. Od znajomych trzeba się dowiadywać o dialogu. Normalnie jajka nie święcone.

  • bzyku (e3JtjB), 2006-12-27 11:55 Cytuj Zgłoś nadużycie

    bzdury piszesz,aneks do umowy mozna zalatwić przez tel. Tak zrobilem i po dwoch dniach mialem juz 512.Obowiązuje oplata wyrównawcza ale za to w promocji masz abonament za 1 zl i przez 3 miesiace internet za 1 zł. Potem za 77 brutto

  • DD, 2006-12-27 12:14 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Bzdur nie piszę - bo mi się to śniło bzyku - tak właśnie dialog traktuje klientów - różnie traktuje - masz bzyku inną promocję - a kiedy to załatwiałeś ?. Podaj datę proszę. Bo może się okazać , że ...... podaj kiedy.No widzisz - a ja będę miał - jak się uda załatwić normalnie (czyli bez jeżdżenia) 512 za 66 brutto. po prostu inna promocja.

  • bzyk (e3JtjB), 2006-12-27 12:25 Cytuj Zgłoś nadużycie

    16 grudnia wykonalem tel - 18 juz mialem.77 czy 60 - dokladnie nie wiem ile placę - tak jak jest w tej promocji dla 512.Z jednym sie zgadzam - dopiero chyba 3 pani z centrum obslugi mnie zalatwila - bo wiedzialem ze mozna to zrobic przez tel. ale kit wciskali ze się nie da. Trzeba trafic tylko na inteligentnego telefonistę, któemu bedzie się chcialo ....

  • Reklama

  • DD, 2006-12-27 12:45 Cytuj Zgłoś nadużycie

    O właśnie bzyku !- podsumowałeś wszystko - jeśli będzie im się chciało - Jezu!. Znaczy, że przysłali aneks do domu tobie, tak ?.

  • bzyk (e3JtjB), 2006-12-27 12:52 Cytuj Zgłoś nadużycie

    jeszcze nie - ale mają przyslac chyba w ciągu 30 dni

  • DD, 2006-12-27 13:57 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ok bzyku - dzięki za info - W każdym bądź razie obsługa klienta w dialogu jest fatalna. Zdania nie zmienię jak na razie. Powołam się na twój przypadek wykonując jeszcze jeden i ostatni telefon do nich w tej sprawie. - :).

  • KrYdE (A7bywe), 2006-12-27 14:17 Cytuj Zgłoś nadużycie

    A ja nie miałem żadnych problemów i wszystkie formalności zostały załatwione telefonicznie podczas jednej rozmowy z BOK. Dodam również, że zasugerowała mi to sama konsultantka. Dzwoniłem w piątek, a w poniedziałek już miałem zmianę na szybszy wariant. Z resztą odkąd pamiętam, to wszelkie zmiany taryf, dodatkowe usługi w Dialogu załatwiało się telefonicznie właśnie poprzez BOK. Aktywacje internetu, zmiany itd. Nie wiem skąd u Was takie problemy. Pozdrawiam :)

  • DD, 2006-12-27 14:23 Cytuj Zgłoś nadużycie

    No właśnie ja też nie wiem - :(. Nie mam zielonego pojęcia. No to mam już 2 "przypadek" do wykorzystania w rozmowie.

  • Piotr (A54mm9), 2006-12-27 21:29 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Potwierdzam!Ludzie piszą prawdę!DIALOG postawił się i jak sądzę wygrywa z "tepsą".Przed świętami zmieniłem umowę ( telefonicznie ) na internet z 256/128 na 2048/512.Po dwóch dniach komputer dostał "kopa" i śmiga po internecie ja dziki skunks.Polecam.

  • jacek, 2007-01-04 14:23 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Powiedzcie mi koledzy , czy przed zmianą umowy byliście związani z Dialogiem umową lojalnościową na 1 rok i zmienili wam prędkość przed zakończeniem poprzedniej umowy?Mnie pani konsultantka powiedziała że mogę oczywiście zmienić łącze ale dopiero po wygaśnięciu umowy, inaczej muszę płacić karę za rozwiązanie w kwocie 40zl X tyle miesięcy ile już wykorzystałem po podpisaniu na ten żółw 256 kb.

  • DD, 2007-01-05 07:50 Cytuj Zgłoś nadużycie

    HAHAHAHAHA!. To już jest śmiech przez łzy. Mi nic takiego nie mówiła. Ja muszę jechać osobiście gdzieś tam by podpisać aneks do umowy o zmianie prędkości z 256 na np. 512. Umowę mam na rok. Także widzisz kolego. Każdemu mówią co innego. Czy oni sobie jaja robią czy, po prostu są niedokształceni?. A może to jest świadoma polityka firmy by robić w ciula klienta?. A może to jest taka właśnie firma która .....!. Życzę powodzenia w dochodzeniu swoich praw z dialogiem, bo jest ciężko. Innym słowem dziadostwo.

  • 1
  • 2

Reklama