Joker obsluga

  • maruda (AFrgso), 2012-02-19 20:58 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wlasnie czytalem komentarze na temat italian pizza ale co myslicie i jokerze bylem ta ze znejomymi usmiali sie do lez bo przed podaniem pizzy dostalismy rachunek muza na full ze pogadac nie mozna czyli kicha totalna.

  • ;) (AN0Rsw), 2012-02-19 22:34 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ale za to pizze mają sto razy lepszą niż w italian pizza :) A obsługa jak to obsługa nigdzie nie jest idealna :).

  • Anonim (ANGMyy), 2012-02-19 23:00 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~maruda napisał(a): Wlasnie czytalem komentarze na temat italian pizza ale co myslicie i jokerze bylem ta ze znejomymi usmiali sie do lez bo przed podaniem pizzy dostalismy rachunek muza na full ze pogadac nie mozna czyli kicha totalna.

    A ty bys chcial zeby ktos ci zjadł pizze i wyszedl bez zaplacenia?

  • Anonim (AFrgso), 2012-02-20 14:16 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Anonim nie wiem w jakich restauracjach, knajpach, jesz ale ja nigdy sie nie spotkalem z takim podejsciem do klienta rachunek jest zawsze po posilku.

  • xd (AN0r3t), 2012-02-20 15:22 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ciekawe a kurna chata? Widocznie siedzisz w domu przed komp i nie bardzo wiesz co sie dzieje na miescie xd.

  • anty fanty, 2012-02-20 15:26 Cytuj Zgłoś nadużycie
    ~Anonim napisał(a): Anonim nie wiem w jakich restauracjach, knajpach, jesz ale ja nigdy sie nie spotkalem z takim podejściem do klienta rachunek jest zawsze po posilku.

    Załóż swój bar restauracje a z chęcią odwiedzę Cię ze znajomymi pojemy popijemy i się zawiniemy ;) bez płacenia rzecz jasna ;D Pozdrawiam.

  • piki (AE7gBq), 2012-02-20 15:56 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Joker to nie restauracja magdy gessler, zeby Ci rachunek w koszyczku przynieśli :) ja tam wolę w tego typu lokalach miec z głowy :) i nie czatowac potem na kelnerke.

  • Reklama

  • Loża Szyderców (AMO5hw), 2012-02-20 18:11 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Piki, to prawda - Joker chyba nadal ma w nazwie BAR a nie RESTAURACJA.
    Co do tych drugich to zdarza się że i w nich płaci się "z góry".

  • Kasia (An27qJ), 2012-03-10 21:21 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Obsługa KATASTROFA! Zdzwoniłam zamówić pizze, czekałam 3godz wykonałam tel by o niej przypomnieć w odpowiedzi usłyszałam cyt. HEJ TY ONA SIĘ UPOMINA O PIZZE, CZEPIA SIĘ! Delikatnie zwróciłam uwagę pani jak należy się zachować, po czym w słuchawce usłyszałam głos męski przedstawiający się jako szef! Cynicznym tonem naszczekał na mnie i odłożył słuchawkę! MOJE DZIECKO CZEKAŁO DO 21. 30 PO CZYM NIESTETY OBESZŁO SIĘ TYLKO SMAKIEM! NIE POLECAM WRĘCZ ODRADZAM!

  • anett (e3Jum3), 2012-03-10 21:35 Cytuj Zgłoś nadużycie

    My za to nie moglismy sie dodzwonić w sobotę przez 40 minut nikt nie odnierał tel. Około godz. 17! Wkońcu zamówilismy z Rafaello i dobrze, bo była pyszna :-).

  • Loża Szyderców (AMO5hw), 2012-03-10 22:35 Cytuj Zgłoś nadużycie

    No i w ten sposób i bez internetu w małym mieście traci się klientów.

  • Karolina (euQz5L), 2012-03-11 12:48 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pani Kasia-szczyt bezczelności! Sytuacja z wczoraj, pani zadzwoniła zamówić pizzę, została pani poinformowana, że czas oczekiwania to ponad 2 godziny, na co pani się zgodziła, po godzinie i 30minutach zadzwoniła pani i od razu zaczęła krzyczeć i ubliżać kelnerce, na co mamy świadków, nie pomagały tłumaczenia, bo pani nie dała dojść do słowa, słowa przytoczone nie padły z naszej strony, głos męski przedstawił się jako kucharz starający się załagodzić sytuacje, ale sam też usłyszał potok niemiłych słów, więc odłożył słuchawkę, co powinno być zrozumiałe w tej sytuacji. Do tej pory nie komentowałam zamieszczanych tu postów, ponieważ nikt nie jest idealny i popełnianie błędów jest rzeczą ludzką, więc i nam one się zdarzają, ale te kłamstwa to szczyt podłości i w tej sytuacji nie pozwolę na oczernianie naszej firmy pani Kasiu!

  • KASIA (An27qJ), 2012-03-11 15:04 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Kłamstwa jeszcze raz kłamstwa! Samo to że teraz dowiadujemy się że to kucharz, a z panem którym rozmawiałam przedstawił się jako szef. I cieszy mnie to że w odpowiedzi tej pani używane jest grzecznościowe słowo (PANI) bo podczas wczorajszej rozmowy słyszałam tylko ona lub ej ty! Wszystko to żałosne kłamstwa! Bardzo sobie skróciła Pani Karolino czas oczekiwania mojego na tą pizze, ale to jest zrozumiałe trzeba teraz się bronić! POZDRAWIAM I DORADZAM SZANOWANIE KLIENTA!

  • qwerty (euuc2y), 2012-03-11 15:54 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nie lubie takich klientow jak pani kasia. Wszystko sie nalezy na juz i zawsze ma racje a jak cos jest nie po mysli bo musiala czekac jak kazdy to pisze i klamie na internecie bo to jest najlatwiejsze. Tak robia ludzie bez honoru. Ps joker jest najlepszy.

  • Kasia (An27qJ), 2012-03-11 16:09 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Żałosne! Zostawiam to bez komentwrza! Tak własnie zachowuje sie personel jokera! Możecie się bronić w jaki sposób dowolny chcecie, wasze prawo mnie jako stałą klientkę straciliście!

Reklama