Trwa kampania PKP „Bezpieczny przejazd”

Dyskusja dla wiadomości: Trwa kampania PKP „Bezpieczny przejazd”.


  • haker, 2008-07-01 00:16 Cytuj Zgłoś nadużycie

    <yhy> ostatnio widzialem we wrocku jak gosc wjechal miedzy szlabany :|| strach pomyslec.. :||

  • Train (ANiluJ), 2008-07-01 07:44 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Plakat fajny, tylko trochę napis "zatrzymaj się i żyj" bez sensu ...

  • RRR (AN0Wau), 2008-07-01 09:29 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Też mi nauczyciele z najbardziej chyba niechlujnej instytucji uzytku publicznego.Niech najpierw sami sie coś nauczą ,a głównie porządku i organizacji.Niech nauczą sie szacunku dla ludzi stojących dzięki nim po kilkanaście minut jak durni pod szlabanem na Polnej.

  • manewrowy (AktQE3), 2008-07-01 10:18 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Śmierdzące i lepkie od brudu wagony, totalny brak skomunikowania pociągów i ślamazarne tempo jazdy na niby unowocześnionych trasach - tym powinni się zająć, kocmołuchy kolejowe.

  • Pe (AN0lcZ), 2008-07-01 10:34 Cytuj Zgłoś nadużycie

    400km w 12 godzin z kilkoma przesiadkami. żal.pl, ale to już materiał na inne dywagacje...

  • Sylwia (ANGYAu), 2008-07-01 20:44 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Za syf w pociągach nie odpowiadają Polskie Linie Kolejowe tylko Przewozy Regionalne.PKP to kilka samodzielnych spółek-córek: Cargo (przewozy towarowe), PR (pociągi osobowe i pospieszne), Intercity (pociągi IC, Ex, TLK, EC, EN), PLK (linie kolejowe, czyli tory i przejazdy), Energetyka, Telekomunikacja, Informatyka.Spółka-matka czyli PKP S.A. zarządza nieruchomościami takimi jak dworce kolejowe, mieszkania służbowe itp.Tak więc proszę nie mylić pojęć, bo brudne wagony i opóźnione pociągi nie mają nic wspólnego z przejazdami kolejowymi. No chyba, że jakiś głupek wjedzie autem w pociąg, wtedy ruch pociągów na szlaku jest zablokowany i pociągi się spóźniają.

  • McLeo (ANbBcd), 2008-07-01 22:54 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Na polnej zamykaja szlabany jak pociag jest chyba jeszcze w Tomaszowie ; | przesada, mozna sie zdrzemnac ustawic budzik za 10 min i wlasnie bedzie pociag jechal...

  • Reklama

  • Sywlia (AN0o50), 2008-07-02 17:49 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Szlabany na Polnej zamykają się automatycznie - steruje tym komputer. Jeśli ma przejechać pociąg pasażerski to czeka się krócej. Jeśli jedzie wolniejszy pociąg towarowy to czeka się dłużej. Lepiej żeby szlabany zamykały się za "wcześnie" niż za późno!

  • RRR (AtPGaF), 2008-07-02 20:32 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Sylwia to ten komputer jakiś kolejarski,albo ustawiony przez tych kolejarzy po kolejowemu tzn durnie.Też mi tłumaczenie ,po jaką cholerę robili remont i wstawiali ten komputer.Przedtem siedział jeden głupek i był (jak nie przyspał ) lepszy jak ten za...ny komputer.

  • Pe (ANbBZ6), 2008-07-03 08:07 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Właśnie, jak nie przyspał... Dlatego komputer go zastąpił.

  • RRR (AN0n1S), 2008-07-03 08:45 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Zastąpił z efektem jak widać.Dla przejeżdżajacych ten przejazd lepiej by było aby tam był dróżnik i szlaban na korbę,do komuterów trzeba dorosnąć.

  • Sylwia (AN0Xfo), 2008-07-03 10:40 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Komputer sterujący rogatkami, sygnalizacją itp. to "dzieło" prywatnej firmy Skanska, a nie PKP. Wszystko jest zgodne z wymogami UE, która współfinansuje modernizację linii kolejowej. Kolejarze nie mają na to żadnego wpływu. Takie są wymogi dla linii, po których pociągi mogą jeździć 160 km/h i kierowcy muszą się z tym liczyć i pokornie czekać na przejazdach.

  • RRR (AN0WEn), 2008-07-03 11:57 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Co ty bredzisz ,w UE takie stanie ,moze w Rumunii czy Bułgarii,bo nawet na Węgrzech potrafią to zrobic jak należy np. wjazdy nad Balaton przez linie Budapeszt -Zagrzeb ( i to od wielu,wielu lat).Nie mają pojęcia na tej kolei i tyle.

  • Rufian (AtPx21), 2008-07-03 19:28 Cytuj Zgłoś nadużycie

    ...do RRR...tak sobie to tłumacz! :Pbladego pojęcia o kolei nie masz, a się drzesz na tym forum jakbyś był wszechwiedzący...zobaczymy jak w najbliższej przyszłości coś szybszego będzie dojeżdżało do przejazdu... ciekaw jestem czy trzeba będzie tak długo czekać:P...linia ma być przystosowana do pociągów 160km/h... na logikę-na przejazd IC obok szlabanów długo nie poczekasz, a towarowy jedzie chyba wolniej niż 160... trzeba będzie postać:)...a za granicą wcale nie jest jakoś inaczej... tam dla pociągów dużych prędkości nie ma skrzyżowań drogi z torem w jednym poziomie, a dla wszystkich linii gdzie prędkość szlakowa jest równa i mniejsza od 160km/h samoczynne urządzenie do włączania sygnalizacji czy rogatek na przejeździe jest też w takiej samej odległości jak u nas i też trzeba czekać przy wolniejszych pociągach:P

  • Pe (ANGgxJ), 2008-07-04 08:46 Cytuj Zgłoś nadużycie

    RRR, margines bezpieczeństwa musi być, a jak Ci się nie chce czekać to zawsze możesz przejechać obok szlabanu. Przez takie podejście giną ludzie.

Reklama