A4 coraz bardziej zatłoczona. Będzie przebudowa czy nowa autostrada?

Dyskusja dla wiadomości: A4 coraz bardziej zatłoczona. Będzie przebudowa czy nowa autostrada?.


  • obserwator (vZyJE), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Tak to u nas jest.
    Niemcy już w po 39 roku budowali na przyszłość czyli po 2 pasy na kierunek gdzie zwykły obywatel miał tylko furmankę.
    A nasi uczeni inżynierowie w 1994 odbudowali tylko to co już istniało. Nie biorąc pod uwagę że już w każdej rodzinie auto jest, pełno transportu firmowego, kurierzy , tranzyt międzynarodowy, turystyka i emigracja zarobkowa. Wcześniej zrobiono taniej zamiast rozbudować i mamy to co mamy.
    Znowu szuka się co tańsze nie ucząc się na błędach poprzedników.

  • Malkon (ALxJSX), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Zgadzam się z "obserwatorem". Zadaję sobie często pytanie. Dlaczego my z uporczywością maniaka ciągle budujemy na wczoraj? Ktoś powie, że budujemy tak bo nas nie stać na lepsze rozwiązania. Niemcy budowali czwórkę ( z wykorzystaniem pracowników przymusowych - znałem osobę z dawniejszych Bolesławic,- dzisiaj ulica Zabobrze, która pracowała przy tej budowie) do czasu załamania się frontu na wschodzie. Wówczas motoryzacja dopiero się rozwijała, ale oni budowali, przewidując, że w przyszłości samochodów będzie dużo więcej. W Niemczech autostrady ciągle się modernizuje. W newralgicznych punktach dodaje się trzeci lub nawet czwarty pas. Większa przepustowość autostrad to mniej korków a tym samym mniej spalin w powietrzu.

  • anonim (euIrM6), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Albo 3 pasy albo zostawic tak jak jest

  • anonim (AL0j3c), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    ja widzę inne rozwiązanie, zakazać politykom używania samochodów uprzywilejowanych i poruszania się kolumnami. To wystarczy.
    Jak jeden z drugim patafianem postoją w korku raz i drugi, to od razu zaczną budować myśląc na przyszłość. Dzisiaj żaden nie widzi takiej potrzeby bo ich to nie dotyczy. Dlaczego centra miast są przeważnie strefami płatnego parkowania i wszędzie są zakazy zatrzymywania. Bo nie dotyczy to włodarzy miast. Kiedyś zwróciłem uwagę jednemu kierownikowi UM w Bolesławcu, że zatrzymał się pod urzędem pod znakiem zakazu, on mi na to odpowiedział, przecież to jest samochód służbowy :)

  • realista (A7wz45), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    3 pasy plus awaryjny to było jasne od początku !!! głona nitka z europy na ślask i ukraine nie tzreba było więcej myśleć ze obciązenie bedzie kolosalne poszło sie na łatwizne i teraz komedia ! u nas sie buduje na teraz a nie na za 40 lat a moze więcej

  • Driver (hj2Bx), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Zrobić nową A4 z 3 pasami i pasem awaryjnym, a ze starej A4 zrobić drogę krajową.