Rhenus Logistic

  • Patryk (eltCFR), 5 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Witam. Zaczęło się wielkim otwarciem. Ksiądz poświęcił, prezydent miasta przeciął wstęgę i obiecali świetne zarobki i zatrudnienie ok 1000 osób. 2450 zł BRUTTO to jest to co płacą a teraz wszystkich zwalniają. Odejście pani dyrektor i zwolnienie grupowe dla reszty.. masakra

  • Ela (elMGBK), 5 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jak kto to przecież do niedawna szukali ludzi i teraz zwalniają? 2450 zł to raczej niemożliwe..

  • anonim (ALxanK), 5 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Bzdury...

  • ... (hjcMr), 5 miesięcy temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pani dyrektor to temat na poemat, ta firma się nie rozwijała, albo złe zarządzanie, albo ktoś chciał tylko koszty zrobić.

  • Placek (AE56vW), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ta firma jeszcze istnieje czy juz upadła?

  • Oleh (qnPa1), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Padła

  • Placek (ALxJv0), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    Oleh (qnPa1) napisał(a):

    Padła

    Moze rozwiniesz ospowiedz?