26-letnia kierowczyni nissana wpadła do rowu. Ze złamaną żuchwą trafiła do szpitala

Dyskusja dla wiadomości: 26-latka z nissana wpadła do rowu. Ze złamaną żuchwą trafiła do szpitala.


  • Bolesławianin (dmH5r3), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Kierowczyni napadnięta przez rozbojarzy, psycholożka musiała interweniować

  • Burak (qfHC9), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Kierowczyni była sprawczynia?

  • anonim (vZxwO), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pomagali pielęgniarek i doktorantka...

  • M (evggAX), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    To trzeba było to jakoś ogrodzić, żeby wiadomo było, ze to jest stare! Człowiek jedzie o 7 rano i wyłazi do tego samochodu, bo nie wie czy to się stało przed chwilą i czy ktoś tam jest! Uczą i grożą konsekwencjami za nieudzielenie pomocy, a nie ma komu nawet samochodu zabezpieczyć! Ludzie chcą pomagać i co drugi się zatrzymywał, aż do 8 rano, kiedy zaczęli go usuwać. Beknąć to powinna za porzucenie go w takim stanie!

  • Redaktory jeden z druga (AE7OF5), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Kierowczyni a co to za slowotwór ? Moze kierowniczka albo kierownica ? Nie oglupiajcie ludzi!
    Jestem kobieta ale irytuje mnie ta glupota. Wszyscy wiemy ze kobiety sa szanowane przez wiekszosc mezczyzn, tak jak wiekszosc kobiet szanuje mezczyzn (uwaga dla pieniaczy, celowo uzylam slowa wiekszosc). Wiec po co takie glupie pomysly ?
    Jak jestescie tacy madrzy to powiedzcie jak sie nazywa mieszkanka Skarżyska-Kamiennej ? Skarżyszanka-Kamieniarka ? :)

  • anonim (AE7f6a), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    W porę sie ktos zreflektowal i poprawili. I tak jest dziwnie, bo to tak jakby z nissana wpadla do rowu : D. Macie stażystę?

  • anonim (euIi24), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    nie będzie mogła otwierać szeroko buzi ;))))

  • isia (AE7h0M), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nauczka się przyda ...niech się cieszy że uszła bez większego uszczerbku , młodzi teraz nie maja kompletnie wyobraźni albo smaruje na smartphonie głupoty albo jedzie jak grze komputerowej .

  • Jeśli łuk drogi? Cóż, rano, ŁUK GROGI, mokro na drodze, teren przedgórza Sudeckiego + różnice temperatury i mamy ....dzwon. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia...tej Pani. Ma Pani zagwarantowane, w najlepszym wypadku, drutowanie+gumki na zębach....Nie zazdroszczę...

  • Ja (ALxJth), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nie jest wcale taka mloda.. Znaczy tez nie stara ..w sam raz na zone taka zona xD zdrowia zycze.

  • anonim (qfHRi), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Przeczytajcie od początku wszystkie komentarze .W każdym są takie błędy ze głową mała .Czy nie umiecie pisać po polsku .Jeżeli któryś wyraz jest błędnie napisany to wypadało by go poprawić .a nie człowiek musi się domyślać co autor miał na myśli.

  • ZK Polska (ALxJRw), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wyciągała ją z samochodu strażaczka czy strażak?

  • anonim (AE7XVK), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (qfHRi) napisał(a):

    Przeczytajcie od początku wszystkie komentarze .W każdym są takie błędy ze głową mała .Czy nie umiecie pisać po polsku .Jeżeli któryś wyraz jest błędnie napisany to wypadało by go poprawić .a nie człowiek musi się domyślać co autor miał na myśli.

    Ty też nie uniknąłeś błędów. Trudny, naprawdę trudny ten nasz polski język. A w zestawieniu z interpunkcją, prawie każdego rozłoży na łopatki.

  • ...e.r.t (evggAX), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    . Nie raz juz bys walnela w moje auto... Nie patrzysz sie w ogole na droge i to wlasnie skutki...

  • anonim (ANGATD), 3 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wypraszam sobie!! W moim komentarzu nie ma ani jednego błędu! Ortografia, stylistyka, interpunkcja i sens logiczny zostały zachowane!! Wszystko prima sort!