Rozbudują A4 na odcinku Wrocław–Krzyżowa

Dyskusja dla wiadomości: Rozbudują A4 na odcinku Wrocław–Krzyżowa.


  • Ryszard (AwUfPQ), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wybieram wariant I z 3 pasami ruchu+awaryjny.Wariant II i III,to budowa nowej autostrady dalej z dwoma pasami ruchu-bezsens

  • Anol i jabol (vkJsl), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Tylko jedynka, autostrada z dwoma pasami ruchu na dzisiejsze standardy to nic, bo z roku na rok aut coraz więcej.

  • ZK Polska (ALxJE1), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ziemia już wykupiona ,teraz trzeba podnieść jej wartość za jedyne 1,7 miliona.
    Autostradę projektuje się od początku na liczbę pasów aby nikt nie kolidował jej innymi inwestycjami i aby była tańsza w budowie bo przeróbki kosztują x razy więcej i tamuje się ruch przy rozbudowie.
    Teraz będą równali z ziemią stacje paliw i mosty, rowy melioracyjne i drogi dojazdowe aby poprowadzić kolejny pas?

  • obserwator (eltCF4), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Z tego co się orientuję to tylko wariant pierwszy spełnia wymogi aby taką drogę nazwać autostradą.
    Warianty II i III ze skrzyżowaniami jednopoziomowymi to nie autostrada.
    No ale wolą oszczędzać zamiast dbać o bezpieczeństwo.
    Skrzyżowania jednopoziomowe na niby autostradzie śmiechu warte wracamy do IX wieku?

  • Boom (eGWuM8), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Już niedługo wybory, czuje się już ten fetorek starej kiełbaski wyborczej :D

  • Anol i jabol (vkJsl), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    obserwator (eltCF4) napisał(a):

    Z tego co się orientuję to tylko wariant pierwszy spełnia wymogi aby taką drogę nazwać autostradą.
    Warianty II i III ze skrzyżowaniami jednopoziomowymi to nie autostrada.
    No ale wolą oszczędzać zamiast dbać o bezpieczeństwo.
    Skrzyżowania jednopoziomowe na niby autostradzie śmiechu warte wracamy do IX wieku?

    Czytaj ze zrozumieniem, chyba że rozumujesz tak miernie jak standardowy wrocławski kierowca? Autostradę mieliby puścić nowym korytarzem, a obecna A4 zredukowana do kategorii zwykłej drogi i mieliby postawić na niej skrzyżowania jednopoziomowe podczas, gdy autostrada szłaby innym szlakiem.

  • obserwator (vZxDE), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    Anol i jabol (vkJsl) napisał(a):

    Czytaj ze zrozumieniem, chyba że rozumujesz tak miernie jak standardowy wrocławski kierowca? Autostradę mieliby puścić nowym korytarzem, a obecna A4 zredukowana do kategorii zwykłej drogi i mieliby postawić na niej skrzyżowania jednopoziomowe podczas, gdy autostrada szłaby innym szlakiem.

    A kto Ci dał prawo do obrażania mnie i wrocławskich kierowców ?
    Pomijając Twoje złe wychowanie nie wiem skąd wyniesione.
    I tak uważam że wariant pierwszy jest najszybszy do wykonania i najmniej inwazyjny w stosunku do wariantu trzeciego.
    A to dlatego że nowa całkiem A4 w innym korytarzu wiąże się z wykupem gruntów pod budowę, badaniami geodezyjnymi itp.
    Więc szybko jej nie zobaczymy.

  • Marcin (g68kr), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    obserwator (eltCF4) napisał(a):

    Z tego co się orientuję to tylko wariant pierwszy spełnia wymogi aby taką drogę nazwać autostradą.
    Warianty II i III ze skrzyżowaniami jednopoziomowymi to nie autostrada.
    No ale wolą oszczędzać zamiast dbać o bezpieczeństwo.
    Skrzyżowania jednopoziomowe na niby autostradzie śmiechu warte wracamy do IX wieku?

    Czytaj ze zrozumieniem(i tacy ludzie mają prawa wyborcze)

  • anonim (vkVPb), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    obserwator (vZxDE) napisał(a):

    A kto Ci dał prawo do obrażania mnie i wrocławskich kierowców ?
    Pomijając Twoje złe wychowanie nie wiem skąd wyniesione.
    I tak uważam że wariant pierwszy jest najszybszy do wykonania i najmniej inwazyjny w stosunku do wariantu trzeciego.
    A to dlatego że nowa całkiem A4 w innym korytarzu wiąże się z wykupem gruntów pod budowę, badaniami geodezyjnymi itp.
    Więc szybko jej nie zobaczymy.

    sam sobie zasłużyłeś na to, a wrocławscy kierowcy za zasłużyli sobie tym z są z Wrocławia

  • Ja (hjJpv), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jednego nie rozumiem po co generować koszta zwiazane z przebudowaniem obecnej a4 do klasy zwyklej drogi jednopoziomowej w przypadku budowy a4 w nowym korycie .. Przecież to są zaj..te pieniądze za ktore mozna zrobic super a4 ..
    Jesli tak ma byc to ja wole w starym korycie 3 pasy+ awaryjny .. A na marginesie - nie mozna bylo przy pierwszym remoncie robic 3 pasów i awaryjnego?

  • obserwator (eltCF4), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (vkVPb) napisał(a):

    sam sobie zasłużyłeś na to, a wrocławscy kierowcy za zasłużyli sobie tym z są z Wrocławia

    Tak a Ty skąd jesteś geniuszu czytający ze zrozumieniem ale z pisownią to u Ciebie raczej przedszkole

  • Kris (ArpXcN), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Wariant 4 - zostawic obecna a4 w takim stanie jak jest, przemiabowac na s4 i dobudowac nowa a4. Ciezarowki na s4 i gitara.

  • yaco997 (hjJe1), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Najlepiej będzie dobudować po jednym pasie + awaryjny. Nie warto burzyć istniejących wiaduktów i przerabiać - są to duże koszty. Jak już będzie budowa nowej, to lepiej zostawić starą taką jaka jest. Lepiej będzie dobudować nową drogę s12 z węzła krzywa do S5 przez S3 Głogów Leszno Poznań.