Poważanie klienta

  • Andrzej (dRjUDM), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Dziś chciałem telefonicznie zasięgnąć informacji w hurtowniach mat. budowlanych o asortymencie towarów, których poszukuję. Podają swoje numery telef. do kontaktu ale nikt nie odbiera telefonów w tych firmach. Cembud, Jawa, Widok, Polna mimo kilkakrotnych prób nikt nie odbiera telefonów. To lekceważenie potencjalnego klienta.

  • anonim (hjcMT), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    Andrzej (dRjUDM) napisał(a):

    Dziś chciałem telefonicznie zasięgnąć informacji w hurtowniach mat. budowlanych o asortymencie towarów, których poszukuję. Podają swoje numery telef. do kontaktu ale nikt nie odbiera telefonów w tych firmach. Cembud, Jawa, Widok, Polna mimo kilkakrotnych prób nikt nie odbiera telefonów. To lekceważenie potencjalnego klienta.

    Sam siebie lekceważysz. W tych miejscach się pracuje i obsługuje prawdziwych klientów, którzy przyjechali po informację, albo zakupy. Na telefonicznych natrętów wszędzie szkoda czasu. Nie tylko w tych hurtowniach. Rusz człowieku cztery litery i pojedź osobiście. Wszystkiego się dowiesz, wszystko ci zaprezentują i wyjaśnią. Przez telefon to sobie możesz, co najwyżej, pizzę zamówić.

  • leon (euuD63), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Rusz Pan siedzenie i podjedź , kto tam ma czas odbierać telefony jak przy kasie sto tysięcy klientów .

  • anonim (hjNpJ), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    Andrzej (dRjUDM) napisał(a):

    Dziś chciałem telefonicznie zasięgnąć informacji w hurtowniach mat. budowlanych o asortymencie towarów, których poszukuję. Podają swoje numery telef. do kontaktu ale nikt nie odbiera telefonów w tych firmach. Cembud, Jawa, Widok, Polna mimo kilkakrotnych prób nikt nie odbiera telefonów. To lekceważenie potencjalnego klienta.

    to ty lekcewazysz te hurtownie....to nie jest sprzedaz przez telefon! rusz sie trollu internetowy!

  • s (A8svD6), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Do trzech durniów powyżej: skoro telefon jest podany, to ktoś powinien odebrać.

  • anonim (ekh4Fa), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    na Widoku nikt nie odbierze, bo tam juz nic nie ma - juz od conajmniej paru miesiecy

  • anonim (euIsgo), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    s (A8svD6) napisał(a):

    Do trzech durniów powyżej: skoro telefon jest podany, to ktoś powinien odebrać.

    Te hurtownie obsługiwały w tym czasie kilku normalnych i płacących klientów. Zyskały pieniądze i nowych, zadowolonych nabywców. Telefoniczny cudak, widocznie nie zna specyfiki pracy w tej branży. W sumie to i dobrze. To nie jest dla żadnej z tych hurtowni potencjalny klient, tylko rozpytywacz. Czyli dopiero kandydat na klienta, z dala zalatujący problemami i stratą czasu na obsługę.

  • anonim (AN0Ywe), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (euIsgo) napisał(a):

    Te hurtownie obsługiwały w tym czasie kilku normalnych i płacących klientów. Zyskały pieniądze i nowych, zadowolonych nabywców. Telefoniczny cudak, widocznie nie zna specyfiki pracy w tej branży. W sumie to i dobrze. To nie jest dla żadnej z tych hurtowni potencjalny klient, tylko rozpytywacz. Czyli dopiero kandydat na klienta, z dala zalatujący problemami i stratą czasu na obsługę.

    Racja. Ja też takich klientów rozpytujących o cenę mówię im dwa razy wyższą. Niech sobie jedzie do castoramy do wrocka po worek cementu.(a tacy są, wyda 100 zł na paliwo żeby zaoszczędzić 20)

  • anonim (Are5ol), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    s (A8svD6) napisał(a):

    Do trzech durniów powyżej: skoro telefon jest podany, to ktoś powinien odebrać.

    jestem jednym z tych "durniow".....ale jestes kiepem niedocisnietym....po twojej "wypowiedzi" widac, ze nigdy, ale przenigdy nie byles w jawie, u ciesli czy w cembudzie....nie masz zielonego pojecia co tam sie dzieje! rozmowca telefoniczny nie jest klientem! klientem jest placacy rachunek i takiego sie obsluguje...jestes po prostu zwykly cep....a slomke do drinka to se z butow wyciagnij....

  • s (A8svD6), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    To po co, durnie, podajecie nr telefonów? Nie podawajcie, wtedy nikt wam nie będzie przeszkadzał w obsłudze "normalnych i płacących" klientów.

  • Mulstar (e3JuET), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (ekh4Fa) napisał(a):

    na Widoku nikt nie odbierze, bo tam juz nic nie ma - juz od conajmniej paru miesiecy

    Czekałem na te chwile :) Za wykorzystywanie i traktowanie pracowników już dawno powinno to być zamknięte.

  • anonim (hjJ7i), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    s (A8svD6) napisał(a):

    To po co, durnie, podajecie nr telefonów? Nie podawajcie, wtedy nikt wam nie będzie przeszkadzał w obsłudze "normalnych i płacących" klientów.

    Ze skargą i własnymi pomysłami na temat obsługi możesz zadzwonić:
    1. do własnej mamy, babci, cioci
    2. do wesołego miasteczka
    3. do kolegi z wojska, pracy, podwórka
    4. do św. Mikołaja, albo Baby Jagi
    5. do wczorajszego obiadu
    Nawet nie rozumiesz jak jesteś niepoważny. Ale na tym akurat zyskują inni klienci i oczywiście hurtownie. Miłego weekendu. Baw się dobrze. Może zrobisz karierę w telemarketingu. To rozwojowy kierunek dla ambitnych i wytrwałych jak TY.

  • s (A8svD6), miesiąc temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pomyliłeś mnie z założycielem tematu.