Kolizja autobusu z citroenem. Sprawca z 250-zł mandatem

Dyskusja dla wiadomości: Kolizja autobusu z citroenem. Sprawca z 250-zł mandatem.


  • 1 (An2znW), 2019-03-15 15:36 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ten czytelnik to pewno policjant? Ktoś się chyba zagalopował.

  • ech... (whB8A), 2019-03-15 16:51 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Przejeżdżam przez to skrzyżowanie co dziennie . Kierowcy autobusów w tym miejscu czują się uprzywilejowani , często się wpychają . A później 40/h obwodnicą do ronda pod Kruszynem . Najgorzej z rana , jak wiezie się dzieci do szkoły , a później samemu do pracy . Jeżdżą jakby prowadzili strajk .

  • anonim (qfHqA), 2019-03-15 17:06 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jestem kierowcą autobusu a na tym skrzyżowaniu wjechać to trzeba się wpychać bo nikt nas nie puszcza a na petle musimy na czas dojechać.A kierowca z Citroëna jakby jechał wolniej to by nie było kolizji.

  • anonim (A81brO), 2019-03-15 17:23 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Zamiast kasę przeznaczać na bzdety i nagrody dla kolesi to powinni obiecywane od dawna rondo zbudować.Podobnie na dolnych mlynach

  • anonim (qfFPv), 2019-03-15 17:50 Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (A81brO) napisał(a):

    Zamiast kasę przeznaczać na bzdety i nagrody dla kolesi to powinni obiecywane od dawna rondo zbudować.Podobnie na dolnych mlynach

    Tak wszędzie tr,Eva dać rondo stos świateł i progi zasłaniające i korkować miasto bo debile nie potrafią jeździć albo nie mają kultury żeby wpuścić czasem kogoś "większego " . Najlepiej dać ronda na wszystkich skrzyżowaniach w mieście a na każdym przejściu dla pieszych dać światła .

  • Zawodowy Kierowca autobusu (hjcMu), 2019-03-15 17:52 Cytuj Zgłoś nadużycie