Glinoludy chcą bić rekord Guinnessa

Dyskusja dla wiadomości: Glinoludy chcą bić rekord Guinnessa.


  • Bolek, 2009-06-26 01:38 Cytuj Zgłoś nadużycie

    No to chyba warto się przyczynić do sukcesu. Tym bardziej że słyszałem iż mają być wysokie nagrody za stroje na gliniadzie.

  • Leszek (ANUsgf), 2009-06-26 05:48 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Mało gliny po lesie? To po co jeszcze wydawać kasiore?

  • _b-c (eB0Fc9), 2009-06-26 05:58 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Zaraz pojawia sie glosy, ze lepiej wydac pieniadze na biedne dzieci.

  • Mała (AtPx8S), 2009-06-26 08:06 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Trzymam kciuki Bogdan. Sama się wymaluję :) Ci, którzy są przeciw niech siedzą zamknięci w domu i oglądają telewizję jak Glinoludy biją rekord! Pozdrawiam tych, którzy są za.

  • Sdfv (ANUr6e), 2009-06-26 08:10 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Litości...

  • Olo, 2009-06-26 08:13 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Bic rekord?? A jaki jest dotychczasowy? czy będzie komisja?

  • Yorg (AE7ohS), 2009-06-26 08:55 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Sponsorzy... ? Przecież Via Sudetica skupia kwiat bolesławieckiego biznesu, młodych, gniewnych ludzi sukcesu. I oni szukają sponsorów na zewnątrz, zamiast wśród siebie? Cóż. Wychodzi na to, że najnowszym prawem współczesnej ekonomii jest zysk bez inwestycji, czyli "wyjąć, nie wkładając" ;-).

  • Reklama

  • Lolka, 2009-06-26 08:57 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Bieda uszlachetnia, a bogactwo deprawuje khe khe ;-).

  • Bolek, 2009-06-26 09:32 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Znowu jest jak zawsze w mieście. Ktoś wychodzi z inicjatywą a malkontenci swoje. Najlepiej usiąść na około rynku i narzekac. Wtedy Guinness murowany - za najsmutniejsze miasto.

  • Lolka, 2009-06-26 09:47 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Bolek, ja jestem za rekordem, oczywiście, najweselszego miasta - może by tak wszystkie szkoły spędzić na rynek jak ostatnio przy wręczaniu flagi, n-le zadbają o wymalowanie dzieciakom buziek gliną i sponsorzy niepotrzebni :-).

  • Inet-Wlan, 2009-06-26 10:29 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pieniądze od sponsorów w większości zostaną przeznaczone na nagrody. Czekamy na najciekawsze stroje, ciekawe zdjęcia. Wysokie oceny to gwarancja wysokiej nagrody. Pozdro.2009-06-26, 10:30Glinoludy do dzieła. Czas nie czeka, czas ucieka.

  • Bogdan Nowak w ostatnim wywiadzie mówił bardzo dużo o chęci promowania miasta. Cieszę się, że to nie tylko słowa, ale przede wszystkim czyny. Każdy bolesławiecki przedsiębiorca powinien przyłączyć się do tej inicjatywy, bo przecież chodzi o rzecz najważniejsza, wizerunek Bolesławca w oczach Polaków i nie tylko.

  • ależskąd, 2009-06-26 11:29 Cytuj Zgłoś nadużycie

    Panie lub Pani Yorg! Kwiat bolesławieckiego biznesu od już 4 lat dokłada do Gliniady i innych akcji ViaSudatica. Rozgłos (np. W CNN) nie on zdobył (ten kwiat gdyby Pan (i) nie doczytał(a)) tylko miasto, w którym domniemam Pan(i) również żyjesz. Czas najwyższy aby każdy, komu na sercu leży poprawa atmosfery życia w tym małym miasteczku, dołożył swoją cegiełkę w złotówkach, pracy lub przynajmniej uczsetnictwie w zabawie! Tak, bo to przede wszystkim zabawa, która spodobała się światu a kwiat bolesławieckiego biznesu jest od tego aby korzystając z tego zarobić na podatki dla Pana (i) i na życie w tym mieście - lepsze, nienarzekające, i bogatsze! NIe wiem czy zauważył Pan(i) iż od 20 lat żyjemy w wolnej i kapitalistycznej Polsce - odsyłam do definicji kapitalizmu, zysku i ekonomii. Wierzę, że tym razem to naprawdę będzie wielkie pospolite ruszenie i przy wsparciu władz ponad podziałami uda się nam wykreować coś, z czego wszyscy, każdy na swój sposób, będą zadowoleni.

  • Ag (AN0ZGJ), 2009-06-26 11:47 Cytuj Zgłoś nadużycie

    :) fajnie, może coś popstrykam, bo na razie nie mam pomysłu na ciekawe przebranie :) A rekord tzn ile musi być minimum?

  • Waldek (ANbpi3), 2009-06-26 13:46 Cytuj Zgłoś nadużycie

    No proszę, coś mi sie wydaje, że "Gliniada" kradnie pomysł BOK bicia rekordu w dyscyplinie związanej z ceramiką. Próba ustanowienia rekordu podobno przewidziana jest podczas Święta Ceramiki. Nieopatrznie ktoś sie pomysłem pochwalił i efekt znamy.

Reklama