Koło wymaga wyważenia. Nawet jeśli masz kpl zimowych na jednych felgach i letnich na innych, to przy przekładce warto wyważyć koła choćby po to, żeby zniwelować nierównomierne zużycie gum. Warto również przykręcić koła przy użyciu odpowiedniego momentu, na co mechanicy nie zawsze zwracają uwagę. Na allegro klasyczne (tj. ze skalą) klucze dynamometryczne można kupić za śmieszne pieniądze, a jest to bardzo przydatne narzędzie, jeśli grzebiemy sami przy samochodzie.
Co do cen, to zanim zarzucimy komuś kłamstwo, trzeba wziąć pod uwagę, że opłata zależy choćby od rodzaju obręczy (z tego co pamiętam na alusach jest drożej) a często także i od jej wielkości. Do tego mogą dojść nowe zaworki, czasem również inna jest cena ciężarków klejonych i nabijanych. Tak więc może się zdarzyć, że w tym samym punkcie ktoś zapłaci 60, a ktoś 80 złotych.
Pozdrawiam