Bolesławiecki Bank PKO nieudolnie obsługuje swoich klientów. W czasie kiedy na wolne miejsce przy "okienku" czeka dwanście osób dwie kasjerki nie są w stanie w normalnym czasie ich załatwić.Dopiero na wyrażne i głośne niezadowolenie klientów banku Kierowniczka Zmiany starała się jakoś ten problem rozwiązać kierując dodatkowo jeszcze jedną pracownicę. Oczekiwanie 55minut na załatwienie sprawy przy "okienku" w Oddziale PKO w Bolesławcu to chyba nie jest szczyt osiągnięć tego banku.Mam nadzieję ,że ktoś z kierownictwa tego banku pomyśli o swoich klientach.
Kolejka zdenerwowanych klientów PKO na Sierpnia 80
-
Anonim (AN0Aig), 2016-03-15 18:07 Cytuj Zgłoś nadużycie
-
Anonim (A7w4j8), 2016-03-15 18:22 Cytuj Zgłoś nadużycie
ktos w tych czasach jeszcze korzysta ze stacjonarnych placówek? lol
-
Anonim (AN0sIz), 2016-03-15 18:25 Cytuj Zgłoś nadużycie
(A7w4j8) napisał(a):
ktos w tych czasach jeszcze korzysta ze stacjonarnych placówek? lol
Tak. Ludzie używający mózgu, a nie kciuka jak w smartfonie.
-
Anonim (A81TY7), 2016-03-15 21:55 Cytuj Zgłoś nadużycie
Konto przez internet,romans przez internet,zakupy przez internet,500 "przyjaciół" na facebooku i źadnego w "realu".Wyrazy współczucia dla ludzi którzy są niewolnikami nowych technologii i nawet nie potrafią wyjść z domu bez smartfona w kieszeni...
A jeśli chodzi o PKO,to pewnego dnia powiedziałem-basta! I przeniosłem się do Millenium.Miła i fachowa obsługa i bez kolejek :) -
Anonim (A7w5cf), 2016-03-15 22:09 Cytuj Zgłoś nadużycie
bankowośc przez internet? to byłoby zbyt łatwe. ja lubie stac w kolejkach i w ten sposób wygrywać zycie!
Reklama