Obsługa w Mrówce

  • Zosia (ekhN51), 2 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Dzisiaj po zakupach w mrowce podeszlam do Punktu Obslugii klienta i poprosilam o sprawdzenie towaru. Podszedl mlody pan ktory byl bardzo nie mily wreczyl mi nozyk i powiedzial ze to jest moj towar i zebym go sobie sprawdzila sama co bardzo mnie zaskoczylo i zdziwilo ze taki sklep a taka okropna obsluga.sprawdzilam oczywiscie sama ten towar ale nie omieszkalam powiedziec panu ze jest bardzo nie mily i wyglada jak by pracowal tam za kare. Serdecznie go pozdrawiam i zycze aby nauczyl sie wspolpracowac z ludzmi bo widac ze nie wie co znaczy praca w takiej branzy ;-)

  • rzemieślnik (AE4sVU), 2 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    Zosia (ekhN51) napisał(a):

    Dzisiaj po zakupach w mrowce podeszlam do Punktu Obslugii klienta i poprosilam o sprawdzenie towaru. Podszedl mlody pan ktory byl bardzo nie mily wreczyl mi nozyk i powiedzial ze to jest moj towar i zebym go sobie sprawdzila sama co bardzo mnie zaskoczylo i zdziwilo ze taki sklep a taka okropna obsluga.sprawdzilam oczywiscie sama ten towar ale nie omieszkalam powiedziec panu ze jest bardzo nie mily i wyglada jak by pracowal tam za kare. Serdecznie go pozdrawiam i zycze aby nauczyl sie wspolpracowac z ludzmi bo widac ze nie wie co znaczy praca w takiej branzy ;-)

    Pani Zosiu jeżeli tak dobrze się Pani zna na obsłudze klienta to można się zatrudnić i podzielić się swoja wiedzą podszkolić młodszych kolegów i koleżanki.
    Zapraszamy.

  • klientka (eltC24), 2 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    witam,to prawda,że obsługa w mrówce jest kiepska.Oczywiście nie wszyscy pracownicy są nie mili,ale ja też poznałam się na jednym z Panów tam pracujących.Poprosiłam o pomoc w znalezieniu typowo męskiego asortymentu,Pan bez zastanowienia stwierdził,że nie posiadają tego w sprzedaży....po chwili znów napotkałam go na sklepie ,wtedy podszedł i spytał czy szukam tego o co pytałam i zaś stwierdził, że tego nawet nigdy nie mieli,tym razem trochę z nerwami...
    Ja nie odpuściłam,towar znalazłam i z uśmiechem powędrowałam zaprezętować go Panu,który mnie skwitkował już na początku rozmowy.....nawet mu zdradziłam gdzie i na której półce znalazłam,może mu się kiedyś przyda....
    Panu zrobiło się bardzo głupio,ale faktycznie pokazał,że pracuję tam jak za karę.

  • anonim (A7w5oE), 2 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Nie próbują nawet poznać towaru, zresztą jak wszędzie.

  • brunet (hjNzM), 2 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Niektóre firmy oszczędzają na szkoleniu pracowników,
    ale paradoksalnie powodem takiego zachowania jest także niskie bezrobocie i firmy są zmuszone zatrudniać życiowych nieudaczników.

  • nuts (ANu37M), 2 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Ja chciałam kupić 2kg gipsu i dwie podstawki...stałam w kasie chyba ze 20min...a przede mną była tylko jedna osoba...i miała znicze w zgrzewkach...jej obsługa tyle trwała. masakra.

  • kody (eltC24), 2 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    aaa i wiecznie mają jakiś problem z kodami,a to nie ten produkt wyskakuje,a to nie ta cena....

  • Kata Pulta (ANUTKy), 2 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    I zawsze w marketach sprawdzajcie paragony! Nawet pobieżnie, ale sprawdzajcie, zwłaszcza przy dużych zakupach!!

  • lolek (VBCpV), 2 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Pracownik Punktu przyjmował innego klienta, aby nie tracić Państwa czasu podał nożyk klientowi, który chciał "sprawdzić" zakupiony produkt. Klient miał wielki problem aby otworzyć i sprawdzić swoje lusterko. Jeżeli dla klienta nie miłą obsługa jest podanie nożyka i propozycja ponownego spakowania produktu to chyba trzeba dorosnąć, a nie pisać kłamstwa i bzdury. Następnym razem będzie trzeba poczekać, w kolejce, to może odechce się pisania kłamstw.

  • iza (AN0ste), 2 lata temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    robię często zakupy w mrówce i nie spotkałam się jeszcze nigdy z problemami.Zamawiałam towar parę razy i zawsze był na czas i taki jak trzeba!