Chybiony pomysł: Niewypalony kubek i odzież w groszki reklamują Święto Ceramiki

Dyskusja dla wiadomości: Chybiony pomysł: niewypalony kubek i odzież w groszki reklamują Święto Ceramiki.


  • Daniel (eltCHk), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Niestety macie rację. Plakat porażka, nie wiadomo o co chodzi i jaki jest przekaz

  • anonim (AkIBIx), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Słaby plakat, słaba strona kto to projektował??

  • anonim (ANUbog), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Na plakacie jest ładna dziewczyna i chłopak :) Ale ich nie zaoferujemy na targach. Za nic. A w tym roku w ogóle są wybory Miss i Mistera?

  • rollup (A81GMm), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jaka dyrekcja, taka promocja. Rutyna.

  • anonim (dRj0Sl), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    "Na pytanie „Co słychać?” Kowalski najchętniej wymieni długą listę negatywnych doświadczeń i przemyśleń:

    Polakowi nie da się dogodzić.

  • Mdm (A81Gti), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Widać że zdjęcie z przypadku. Bez pomysłu, bez jakiejś szerszej koncepcji na całość. Totalna amatorszczyzna. Komu miasto zleca wykonanie takich rzeczy?! Czas najwyższy, żeby BŚC przygotowywali profesjonaliści, a nie urzędnicy. Plakat dobry...na wsiowe dożynki, a nie na imprezę, która ma ambicje być liderem w regionie☹️

  • To nie kwestia dogadzania, ale nieprzemyślany pomysł na plakat. Pieniądze wyrzucone w błoto. Impreza odbywa się tyle lat, a wciąż nie ma spójnego przekazu. Impreza jest zbyt poważna i duża, żeby jacyś amatorzy zajmowali się promocją. Kto w mieście jest za to odpowiedzialny? Czy w ogóle ktoś jest?

  • Malec (ANIhLu), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Słaba impreza ogólnie, w porównaniu do np. Agatowego Lata, więc czego się po plakacie spodziewać?

  • Nie zgadzam się. Dni Ceramiki są o wiele potężniejsze niż Agatowe Lato. Niestety promocja leży.

  • Zorro (qBXlE), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Albo Tur albo Matoryn to robił. Oni maja taki gust i zero polotu jeśli chodzi o koncepcję plakatu.

  • anonim (qf8HA), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Piszecie bzdury i jeszcze raz bzdury. Święto ceramiki jest nie od dziś. Juz małe dzieci wiedzą o co chodzi. Brały udział w paradzie w malowaniu. Trzeba być ślepym żeby nie dostrzec co przedstawia plakat. A nie wypalony kubek oznacza ze nie od razu jest taki piękny jak w fazie końcowej. A para co złe wygląda? Co. Ma mieć misy gliniane na głowie? Jest ok. A przyjezdni dobrze wiedzą po co jada do Bolesławca.

  • ela, 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Po Święcie Ceramiki można ten plakat wykorzystać. Wystarczy zmienić napisy na: "Szkoła dla ciebie", czy "Praca dla ciebie. Zostań zdobnikiem"
    Będzie pasowało i to bardzo. Nic się wtedy nie zmarnuje. Tak bym zrobiła.

  • mdm (ANbpIg), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie
    anonim (qf8HA) napisał(a):

    Piszecie bzdury i jeszcze raz bzdury. Święto ceramiki jest nie od dziś. Juz małe dzieci wiedzą o co chodzi. Brały udział w paradzie w malowaniu. Trzeba być ślepym żeby nie dostrzec co przedstawia plakat. A nie wypalony kubek oznacza ze nie od razu jest taki piękny jak w fazie końcowej. A para co złe wygląda? Co. Ma mieć misy gliniane na głowie? Jest ok. A przyjezdni dobrze wiedzą po co jada do Bolesławca.

    Tu nie chodzi o to jak wygląda para, tylko to że autorzy nie mieli pomysłu na plakat. Trzeb dużo dobrej woli żeby dostrzec coś co profesjonalnie oddaje największą imprezę w mieście. I tyle.

  • anonim (qf8HA), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Jak zwykle nie rozumiesz. Nie skupiałem się czy para jest ok czy nie. Ale o całość plakatu. Miałem rację masz kłopoty ze wzrokiem i odczytywanie prostych haseł. Nawet gdyby nie było żadnego plakatu całe miasto wiedziałoby ze sierpień to miesiąc ceramiki. I tyle.

  • bolesławianin (A81Ygw), 2 miesiące temu Cytuj Zgłoś nadużycie

    Za każdym razem kiedy do naszej restauracji przychodzą turyści(zarówno obcokrajowcy,jak i Polacy) mówimy że mamy co roku święto ceramiki w trzeci weekend sierpnia.Reakcja jest taka że robią duże oczy ze zdziwienia więc chyba promocja święta jest kiepska.